روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مصنوعی خوبم ولی از درون پر از استرس...این استرس از بین نمیره بلکه از عضوی به عضوه دیگه منتقل میشه....

از وقتی فهمیدم لباس چیه عاشق لباسای راه راه بودم اونم فقط راه راه افقی ینی لذتی که لباس راه راه افقی بهم میده آب انار با یخ فراوون بعد از استخر بهم نمیده:))


وقتی خیلی داغانم ینی دارم نابود میشم یه رفتار خیلی بدی که از خودم نشون میدم اینه یه دستمال بر میدارم با رایت و روزنامه و وسایل نظافت میوفتم به جون خونه و اتاقم و حالا این چن روز حسابی استرس و عصبانیت تو وجودم مکزیکی میرفت خونه ی ما برررق افتاده بود نشون به اون نشون که سه بار کل کتابای کتاخونه رو ریختم بیرون دوباره چیندم همه شالامو از تو جا شالی ریختم بیرون اتو زدم 4 بار فرش اتاقمو پرت کردم بیرون سرامیکارو برق انداختم دوباره فرشو انداختم... گاز...گاز ...گاز....ینی تنها چیزی که وقتی عصبانیم مث مته وجودمو سوراخ میکنه این گازه...حالا تمیییزه ها ولی نمیدونم اگه اون گاز و من برق نندازم اشکم در میاد انگار دارن جونمو میگیرن دیگه دیدیم اگه اینجوری ادامه بدم میمیرم پاشدم زنگ زدم به نیلو اومد با هم رفتیم استخر خیلی وقت بود استخر نرفته بودم دیگه انقد ذووووق کرده بودم با لبخند گشاد میخواستم با لباس برم تو آب دیگه نیلو نذاشت جلومو گرفت...از این به بعد استخرم رفت تو لیست روزمرگی جات...ینی از استخر میای بیرون انگار شیش روزه غذا نخوردی رفتیم دو تا پیراشکی کاکاعویی خوردیم و وقتی رسیدیم خونه ی ما گرفتیم تا الااااااان خوابیدیم...الانم مامان رفته خرید شکما درحال قار و قوره و ما سر خوردن نوتلا که دو قاشق بیشتر ازش نمونده در حال گیس و گیس کشی هستیم آی لاو یو بچه های بیان:))

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پ.ن1:انتخاب رشته هنوز نتیجش نیومده استرسم هر لحظه بیشتر از لحظه ی قبله وقتی میشینم بهش فک میکنم همون وسواسه تمیز کردن خونه میاد سراغم مجبووووورم بخودم انرژی مثبت بدم و خدارم شکررررر کنم ...شکر کردن تنها تنها تنها انرژی مثبت دهنده به منه...


پ.ن2:همینجور که نمیدونید خاله دومیه من روانشناسه...رفتم پیشش گفتم داغونم یه چیزی بگو آروم شم انقددددددد که خوب حرف میزنه آدمو قانع میکنه هنگ کردم با دهن باز نگاش میکردم خیلیم تاثیر داشت رو حال و هوام ولی خوب نه...!


پ.ن3:میخواستم عکس بزارم عکسام مجموعه ای خوراکی جات خوشمزه جات بود ولی گفتم چقد عمه جان به پای من فوش بخوره عاخه...گناااااااه داره خب...:))


پ.ن4:پارساشون اینا عصر میان اینجا....دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم از یه طرف میگم خودمو بزنم به مریضی بشینم تو اتاقم بیرونم نرم از یه طرفم میگم مگه میشه آدم یه ساعته حالبش بد شه؟بعد فلج که نشدم مثلا بمونم تو اتاق...خلاصه که مث خر تو گِل گیر کردم ...خداکنه زیاد نمونن همیشه وقتی مهمون میاد دوس دارم بمونن مث این بچه دو ساله ها ههه چقدم اصرار میکنم ولی ابن یکی خیلی اثتسناس....

(استثناس/اصتثناس/اثتثناس/استسناس!!!؟؟؟؟)

۰ ۰
علی اصغر
۰۳ مرداد ۰۰:۱۷
الان فرهنگستان در مورد استثنا برات ایراد می گیره

پاسخ :

:)))
آبان دخت ...
۰۲ مرداد ۲۲:۴۴
خدانکنه عزیزجانم :*

نه آخه همه مدلشو نوشتی گفتم بگم که راحتت کنم ;)

پاسخ :

هههه واقعا از گمراهی آشکاری بیرون جستم:)))

عزیزمیی مهربون:*
ماهی گلی
۰۲ مرداد ۱۵:۱۳
پس استرس گرفتن تو خوش به حال مامانت میشه..دم دمای عید بیشتر استرس بگیر:))

پاسخ :

:))
Ane sherly
۰۲ مرداد ۱۲:۳۶
سعی کن تواینجور موقع ها خودتوکنترل کنی..ینی خودکنترلی

پاسخ :

😊
SИ♡Ѡ MΛИ
۰۲ مرداد ۱۱:۱۸
خسته نباشی پهلوون (:
رفتم بستنی بگیرم برگشتم دیدم خواهر گرام پستو خونده داره کامنت میزاره |:
دیر رسیده بودم حیثیتم بر باد فنا بودا |:
یعنی هیچوقت در حالی که تو اکانتتی خواهرتو با کامپیوتر تنها نزار |:
اصن مگگه داریم از استخر بهتر ؟
فقطم شنا تو 2 متری و شیرجه تو آب سرد نه یخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (:
آدم ئواسه یه سانسم شده همه چیو از یادش میبره (:
عاغا میشه خواهش کنم چیزایی که خوردی به این دقیقی شرح ندی |:
یه آدم واضح داره پستو میخونه
نگران انتخاب رشته هم نباش
من قول میدم تو خانوم دکتر میشی (:
از من خوش قولترم پیدا نمیکنتی (:
خال روانشناسم خوبه ها D:
هر چند من الان تیمارستان بودم |:
اصن روش پیچوندن مدرنو بلد نیستیا D:
صبح با دوستت میپیچونی میری بیرون
بعد برمیکردی دلت درد میکنه (:
میگیری تو اتاق با گوشی بازی میکنی کسیم نزدیکت نمیشه کسیم ازت کار نمیکشه D:

پاسخ :

هههه جدی؟خوب میزاشتی کامنتـ بزاره ببینیم چی میخواد بگه ههههه

خواهر ندارم متاسفـــانه

خواهش نکن نمیشه کرمه دروووووونه کرمـ دروووون😊

اوه اوه چقد له☺

پیچوندن مدرن😁
فاطی نخودی
۰۱ مرداد ۲۳:۰۷
خیلی حرف میزنی میدونیD:
خوب اولا استرس بیخودی نگیر اگه یه رشته ای برات انتخاب کنن ک دوست نداشته باشی میتونی بعد یسال عوض کنی میدونم یسالت حروم میشه ولی این تنها راهشه بس ک مسئولین اهم اهم بیخیال
دوما به به من الان ی ساله میخوام کتابامو مرتب کنم هی میگم از شنبه ،از فردا
سوما استخر خوبه خوشمل میشه بدنتp:
چهارما اووووف خسته شدم بیخیال خدافظی 

پاسخ :

عزیزم بعضیا دوست دارن تو وبلاگشون حرف دلشونو بزنن حتی اندازه ی یه طووومار مثل من، بعضیام دوست دارن عکسها و متنای کانالای تلگرامو تو وبلاگشون کپی کنن بالاخره هرکس یه علاقه ای داره و باید به علاقه های همـ احترام بزاریم اگرم واسمون سخته به وبلاگ اون شخصـ نریم و با نظرمون ناراحتش نکنیم و من اینو بارهاااااا گفتم😃😊

مرررسی واسه ی نظرت و واسه اینکه میای و حرفای زیادمو بی منت میخونی❤
آبان دخت ...
۰۱ مرداد ۲۲:۰۸
من الان چی بگم آخهههه؟ :))

+ حداقل اینکه وقتی عصبانی میشی و حرص و جوش میکنی یه حرکت مفید میکنی :| 

:: امیدوارم رشته ای که میری به نفعت باشه و توش موفق باشی عزیزجانم :))

+ خاله ی روانشناس هم آرزوست :)

+ استثناء است :دی

پاسخ :

مرسی فداتشم❤

عه!حالا همون که تو میگی😃
مسافر هستم
۰۱ مرداد ۲۰:۲۹
مصنوعی هم خوبه

پاسخ :

عجب فیضی از عنوان بردی آقای مسافر😃
بای پولار
۰۱ مرداد ۱۴:۲۱
اگه به حرف مردم می خوای زندگی کنی و اهمیت بدی، پدر مادر و مدرسه ات در اولویتن. برو رشته ای که اونا می گن :-|

پاسخ :

امیدوارم کار به غیرانتفاعی نکشه ڪه دوراهے سختے میشه😣
ree raa
۰۱ مرداد ۱۳:۱۷
چقدر من همیشه از پستای تو انرژی مثبت میگیرم!

در مورد تمیز کردن موقع اشوب و اینا، این واقعا ثابت شدسا!فنگ شویی میگه ما با تمیز کردن دور و برمون و اینا میتونیم تا حدی به نظم ذهنی برسیم و واسه همین تا حالمون بد میشه میافتیم به برق انداختن و اتفاقا این خوبه ! ولی دیگه وتاسه تو کافی بود و فکر استخر رفتن بهترین بود!:)
صن خودش یه مسکنه این استخر لامصب^ـ^

پاسخ :

چقد تو مــــ❤ـــــــاهے

جدی؟ببین این انتخاب رشته مارو تو فنگ شوییم برده استغفرالله....مرگ بر آمریکا عصن😃

آخ آخ نگوووو یه روز درمیون پا میشیم میریم ههه مث جنازه بر میگردیم ولی عجیب میچسبه ها حالا اینکه اونجا نیلو با یه دختره دعواش شد و فاکتور میگیرم هههه
yasi adkd
۰۱ مرداد ۱۲:۱۱
حتما برات دعا می کنم که به آرزوت برسی :)

توکل به خدا ایشااله اعتراضت تو آموزشو پرورش قبول بشه و بری تجربی

پاسخ :

مهربونیت قشنگه😃هم زبونیت قشنگه😃

ایشاااالله مرسی فداتشم❤
محمد رضا
۰۱ مرداد ۰۹:۴۷
واسه رشته ات اعتراضی بزن
شاید فرجی شد

پاسخ :

زدم جوابش نیومده هنوز😁

آزمایش دی ان ای جوابش زودتر از این میاد بخدا پوووف😞
بای پولار
۰۱ مرداد ۰۸:۵۹
این وسواس به خاطر استرسیه که گرفتارشی. خداییش زیاد بهش فکر نکن. دستبند و قپونی که به دست و پاهات نمی بندن ببرن جایی که دوست نداری. شاید به خیرت باشه مدرسه عوض کنی. حتی غیر انتفاعی که می گی واسه لوس هاست. خودتم لوس می شی بده ؟!!! :)

پاسخ :

چی بگم والا این انتخاب رشته آخر سر منو میکشه

واسه سوسولاست😃منکه سوسول نیستم برم غیر انتفاعی بعدشم هرررچی درس بخونی آخرش میگن نچ نچ نچ غیر انتفاعی بوده بهش نمره دادن😳
شاهین Za
۰۱ مرداد ۰۱:۵۸
کاش خاله ی منم روانشناس بود
نقاشه
هروقت میرم پیشش میگه یه عکس با کیفیت بده بکشم

پاسخ :

خوشـــبحالت که نقاش خیلی خوبه با دیدن اون نقاشیا مگه آدم به روانشناس نیاز پیدا میکنه عصن؟😃
نرگس جهانبخشی
۳۱ تیر ۲۱:۳۶
یک ساعت گذشت تا این پستو خوندم
خسته نباشی😁😍

پاسخ :

هههه فداتمـ❤ـــ
.. Ps4
۳۱ تیر ۲۱:۲۰
واى من وقتى حالم داغونه فقط خدا ارومم میکنه و اهنگ و گریه 
من اتاقم وحشتناک شلختس خوش به حال مامانت که اینقدر مرتبى :) حرف مامانم اگه این پست رو میخوند😐
همین دیگه استخر خوبه

پاسخ :

هعی:(

ههه:))

بلی بلی:)
ح.آ :)
۳۱ تیر ۲۰:۴۶
:دی
واقعا خی لی حرفت روم تاثیر گذاشت وگرنه حالا حالا ها کامنتا بسته بودن :{ الکی مثلا خی لی مهمه ک کامنت دونیم بسته نباشه :|
:))

پاسخ :

مغزم قدرت گرفتن جمله تو  آکولاد و نداره:/


:دی
♥ محجبه ♥
۳۱ تیر ۱۹:۲۴
:)))
امیری حسین و نعم الامیر
۳۱ تیر ۱۹:۰۸
اصلا حرفی نی...
پشم شیشه
۳۱ تیر ۱۸:۲۶
منم از لباس راه راه خوشم میاد اما نه به اندازه اب انار :)

پاسخ :

یکی بیشتر از اون یکی ایز لاو:)
آرین :)
۳۱ تیر ۱۷:۵۶
این پوکر فیس بر وصف طولانی بودن پستت نبود!
اون موقع یه همچین حسی داشتم کلا  :|

چرا پاک کردی؟ من ظرفیتم بالاس -_-

پاسخ :

بله بله:))

بله بله:))

بله بله:))
آرین :)
۳۱ تیر ۱۷:۴۰
:|

پاسخ :

یه چیزی تایپ کردم......ولی پاک کردم....

هیچی ولش کن عصن:)
شاهین ام
۳۱ تیر ۱۷:۲۶
نوتلا  چیه؟

پاسخ :

کاکاعو:)

ببینید من هی میخوام عکس نذاررررماااا:)
دخترمهتاب ...
۳۱ تیر ۱۷:۲۳
^ - ^
PARiYA ....
۳۱ تیر ۱۷:۱۱
وااای سحر جون این اخلاقتم عین منه وقتی ناراحتم به جون اتاقم میوفتم

ولی استرس نداشته باش عزیزم ایشالا همه چی خوب پیش میره
 هیییی وای گفتی استخر دلمو بردی بدجور
ای نامرد من عاشق نوتلام گشنم شد الان انتقال بده وبم خخخخ

ایشالا تو انتخاب رشته ات موفق باشیییی....پیرهن راه راه افقی بپوشیییییییی....نوتــلااااا بخورررررییییییی ...فداااات...بوس بوس

پاسخ :

چقد بد :(

ایشالله ایشالله عزیزمی فداتم:*

ههههه 


فدااااااااات فداااااااات:*
ح.آ :)
۳۱ تیر ۱۶:۵۶
نه خوب کسی نگا ب اون کامنتای قبلی قبلی نمی کنه :)))

مرسی عزیزم :)

پاسخ :

:))امیدوارانیم

فداتم:*
ح.آ :)
۳۱ تیر ۱۶:۳۸
دیگه خی لی نفوذ داشت :دی
تایید شدن :|
سحر یک کامنت ازت لو رفت :دی

پاسخ :

خاک بر سرم :/

آبروووووووم رفت:))))
دنیا
۳۱ تیر ۱۶:۲۱
سحر..‌.
جریان انتخاب رشته ات باز چیه؟
مگه چی شده دختر
.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

هیچی:)
فرشته ...
۳۱ تیر ۱۶:۰۱
ای بابا سعی کن اروم باشی از کمر می افتی ها!
تفریح خوبه سعی کن یه خرده تفریح کنی و به فکر چیزی نباشی.توکل کن همه چیز درست میشه.
موفق و مانا باشی عزیزم
یاعلی

پاسخ :

ایشالله فداتشم فرشته جون:*

همچنین عزیزم:)
ح.آ :)
۳۱ تیر ۱۵:۵۷
ب فکر تایید کامنتا افتادم عا والاع :)))
واستا ببینم چیکار می کنم سحرجانم ^.^

پاسخ :

جدییییییییی؟هیچوقت فکر نمیکردم تو زندگی حرفم انقد نفوذ داشته باشه هههه:))
هوپ ...
۳۱ تیر ۱۵:۵۳
میشه بگی دقیقا از کدوم عضو به کدوم عضو منتقل میشه؟ :)))

پاسخ :

از بالا به پایین و از سلول به سلول نیاز به توضیح بیشتره در خدمتم:))
ح.آ :)
۳۱ تیر ۱۵:۳۳
:))
شعره البته وای نداشت :دی والاع :)
آینه های روشن و سایه ی شاهانه وای نداشت اه داشت :|

پاسخ :

وایه من همون اهه دیگه بپذیر:)
ح.آ :)
۳۱ تیر ۱۵:۳۲
سحر چقدر دلم برای اون قدیما (مثلا خی لی پیرم :|) که میرفتم استخر و برای خودم سیب زمینی سرخ کرده درست می کردم و روی تختم با یک حال خوب که همون موقع باد هم می پیچید توی اتاق کتاب میخوندم!!:)))
میرفتم توی حیاط با گل ها حرف میزدم و انار می خوردم !
وای اینا پر حس خوب بود ...خی لی بده یهو از همه ی این حس های خوب دور شی...:(((

# نوتلا ^.^ تو ک حرف نوتلا رو زدی دیگه عکسای خوراکی هارو هم میزاشتی دیگه :| والاع :))

# من عاشق لباس خال خالیم :دی

پاسخ :

وای نابودم کردی وای وای وای لهم کردی این حرفا چی بووووووووووود:/

انار؟

خدا ازت نگذره:))))

بزارممممممممم؟؟؟؟؟؟؟دیر نشده ها ههه:))

خوشگلن اونام:)

اماااااااا....

فقط راه راه افقی گوگولییییییییییییییی من:)
صخره .
۳۱ تیر ۱۵:۳۰
عاشق پی نوشت هاتم من:)
استرس نداشته باش درس میشه:)

پاسخ :

من عاشق توام عصن:)

مرسی فداتشم لاو یو:*
Fatemeh az 79
۳۱ تیر ۱۵:۲۶
:)

پاسخ :

:/
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۳۱ تیر ۱۵:۲۳
شنا خیلی دوس ولی از اب میترسم >‌_<
 :/

پاسخ :

:)
مداد رنگی
۳۱ تیر ۱۵:۱۸
سلام
سعی کن این عادتوموقع استرس گرفتن ترک کنی چقدرمیخوای همه چیوتمیزکنی آخرش آسیب می بینی باعمع ات که روانشناسی صحبت کن شایدحالتوخوب کردواین عادت روترک کردی

پاسخ :

سلام بر شما:)

خیلییییییی سخته حرکتام همش بدون ارادس چنبار خواستم اهمیت ندم ولی انگار دارم دیووونه میشم از عصاب خوردی تازه چنتام لیوان شکوندم:/

خالم؟

میگه حالت اینجوریه از خونه بزن بیرون سره خودت با یه چیزی گرم کن که فکرت دیگه واسه تمیزکاری و نظافت نمونه ولی عاخه مگه میشه؟؟؟
bahar ...
۳۱ تیر ۱۵:۱۶
 استثنا مجیدجان دلبندم/:چ جالب ماهم دیروز رفتیم استخر/:درحدتوذوق نداشتم خیلی بد گذشت /:مخصوصا بعدش خداروشکر ب توخوش گذشته/:پارساتون اینام برو پیشوون عادی برخورد کن ن خانی رفته نه خانی اومده

پاسخ :

عه؟همون خب دیگه:)

عهههه؟چرااااااااا؟یه بار بیا باهم بریم استخر پشیمون میشی عصن هههههههه:)))

فداتم:)

میترسم ضایه بازی درارم:///
Madame Turquoise
۳۱ تیر ۱۵:۱۴
:)))))))))))
خوب شد عکس نذاشتی گشنمه 
:)
استرس نداشته باش بابا
خاله روانشناس :)
لباس خط خطی هم منم دوس دارم :)
کلا از بچه جماعت خوشم نمیاد :0

پاسخ :

منممممممممم عای دلم:)))

بی ارادیه:(

خیلی عشقن اینجور لباسااااااااا:)

عاشق بچه جماعتم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان