روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

نمـــیتونم برم ریـــــــاضییییییییی مگه کـــرررررررررررررررییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

تا به امروز داشتم به زندگی خوب و آدمیزادی خود ادامه میدادم...

از مدرسه خبر آمد شما باید بروید رشته ی ریاضی...آن فرمه چه بود؟آهان هدایت تحصیلی کوفتی  این را میگوید خدایی نکرده فکر نکنید کسی مقصر است...

هیچ راهیم ندارد آن هدایت تحصیلی کوفتی گفته باید بروی رشته ای که از اسمش تمام اعضای بدنت ویبره میروند...

باید برویم اداره ببینیم چه میگویند....مادر با آن هدایت تحصیلی کذایی به اداره رفت و وقتی باز گشت گفت:((گفتند هرچه قسمتش باشد...))

ما هم باید بشینیم اشک دوستانمان را که ارزوی رفتن به رشته ی تجربی را داشتند و افتادند رشته انسانی یا ریاضی را بشماریم...

باید قسمتی که شما برای ما تعیین کردید را ببینیم و هیچ راهی برای تعویض رشته مان نداشته باشیم...

به قول شما اگر خییییلی مسر باشیم باید یک سال در رشته تعیین شده بمانیم بعد از ان تقاضای تغییر رشته دهیم...حال آیا بشود...آیا نشود...

نظام آموزشی که میگوید هر چه قسمتش باشد...

نظام آموزشی که میگوید علاقه دانش آموزانم مد نظر است...{مثلا}

نظام آموزشی که روز به روز هدفمان را از جلوی چشمانمان کمرنگ تر میکند و جای آن اشک مینشاند...

ما که بقول شما"جوانان آینده ساز این مملکتیم"...

ایا به این فکر کردید که دانش آموزی زوری به رشته ای برود نمیتواند آینده ساز مملکت شما باشد؟

آقای مسئول که در تلوزیون حرف های قلمبه سلمبه برای قانع کردن مجری زدید و هیچ جواب درست و درمونی برای اینکه رفتن به رشته های تعیین شده اجباریست یا دلخواه نداشتید...خدا وکیلی خودتون قانع شدید با اون حرفهای صد من یقازتان؟

مجری میپرسد:من اگر به پزشکی علاقه داشته باشم و بخواهم بروم تجربی اما من را به ریاضی میفرستید باید پا روی علاقه ام بگذارم؟

 حال جواب قانع کننده ی شما:ما صلاح میبینیم ایشون داخل این رشته برای اینده کشور مفید میباشند...

آه غلیظ من...و حرف آخر مجری:

دانش آموزی که به درسی علاقه نداشته باشد و شما برای مفید بودن او برای کشور بدون در نظر گرفتن علاقه اش نمیتواند آینده ی مملکتی را بسازد آقای مسئول!!!


آسمان به زمین بیاید...شما برای من تعیین کنید...هدایت تحصیلی کوفتی بگوید...قسمتم باشد یا نباشد...استعداد نداشته باشم{به قول شما}:



 حتی اگر من را به کار و دانش یا انسانی یا... هم بفرستید:


من پا روی هدف چندین و چن ساله ام نمیگذارم و قطعاااا به رشته ی مورد علاقه ام میروم کاری را که بگم انجام میدهم من برای راضی کردن خانواده ام خودم را کشتم حال نمیگذارم شما من را به رشته ای که ازش بیم دارم بفرستید با هر مکافاتی هم باشد همراه خواندن درسهای رشته ریاضی جداگانه کتابای رشته تجربی هم میخوانم  و موفق هم میشوم حالا ببینید...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


پ.ن1:فعلا گفتن معلوم نیست ...میترسم...ولی خیییییییلی از خدا خواستم نزاره آرزوهام تباه شه...


پ.ن2:میشه دعا کنید کارم درست شه...هر تلفن که  به خونه زنگ میزنه چهار ستون بدنم میلریزه که از مدرسه باشه و بگه:دخترتون میشه بره تجربی...بدبختی من اینه تو منطقه ما همه میخوان برن تجربی... تقاضا دادیم تا جوابش بیاد من سکته میکنم میدونم ولی واقعا خدا خودش میدونه من از کی تو اون ابره بالاسرم واسه رفتن به تجربی برنامه ریزی کردم...خودشم نمیزاره دیوار آرزوهام خراب شه...نه برای من و نه برای دوستام...بی خود نیست که میگن یاد خدا آرامش بخش قلب هاست من با عصبانیت وحشتناکی اول پست و نوشتم ولی با آرامش خاصی دارم این پست و تموم میکنم....


پ.ن3:اینستاگرام بنده:one_lovely_girl12


در آرامش باشید...


۰ ۰
دیانا
۰۸ تیر ۱۹:۵۷

دست رو دلم نزار که خونه 😵😵😵😵😵

من همه رشته هارو اوردم از کلاس ششم عاشق ریاضی بودم هستم فیزیکم و ریاضیم ط مدرسه نمونه دولتی از همه بهتره علومم هم همیشه بالای 19 شدم انتخاب رشته رسیده من هم سمج گفتم ریاضی فیزیک اما همه میگن برای دختر نیس من چه گناهی کردم دختر شدم یکی اینو بهم بگه چ شانسی من دارم همه میگن دیانا باید دکتر بشه فلان بهمان من برای خودم هدف دارم ارزو هام خیلی مهمن نمیتونم ازشون بگذرم از طرفی هم فشار خونوادم داره داغونم میکنه کمکم کنید شما رو بخدا😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

yasi adkd
۳۱ تیر ۱۲:۱۶
واقعا آموزشو پرورش چرتی داریم 

برات دعا می کنم عزیزم :)

پاسخ :

مرسی عزیزدلم
محمد حسین امینی
۳۱ تیر ۱۲:۰۳
آموزش پرورش شورشو در آورده

منم میخواستم برم ریاضی ولی به شهرمون ریاضی نمیدن
حالا باید 30 کیلومتر برم تا یه شهر دیگه

چون ریاضی میخواستم برا تجربی اقدام نکردم و حالا تجربی پر شد
همش بلدن آدمو حرص بدن

داعش کجایی بیا اینا رو بکش راحت بشیم اه اه

پاسخ :

دقیقا شما درک میکنی من چی میگمممم واقعا:(
محمد رضا
۳۰ تیر ۲۳:۵۱
ممنون به وبم سر زدی
این تتلو هم اخراشه خودش محو میشه کم کم

راستس اون پسررو گزارش اسپم بده
اینطوری بابلاک تفاوتی نداره

رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۳۰ تیر ۲۰:۲۷
امیدوارم که درست بشه

پاسخ :

فداتم من:)
مهرسا زند
۳۰ تیر ۱۵:۵۱
عزیزم سحر غصه نخور 

انشالله درست میشه عزیز دلم 

ببین اگه بخوای حتما میشه ...همش به خودت بستگی داره 

تو خانوادمون من رفتم تجربی  روانشناسی بالینی میخونم ...مهراد رفت ریاضی که الان فیزیک میخونه ....مهراب هم رفت انسانی وکالت میخونه  
هر سه رشته و البته رشته های فنی حرفه ای و کار دانش هم لازمه هم سختی خودشو داره تو هر راهیی باید زحمت کشید عزیزکم 

پاسخ :

فداتم مهربون:*

ایشالله نفست حقه:)

دقیقا زحمتاشو بجون میخری اگه عاشق اون راه باشی

موفق باشین هر سه ساتون نه ببخشید هر چهارتاتون :))))
بانوی یخی ...
۳۰ تیر ۱۵:۳۹
منم میخوام هر جور شده درسای تجربی رو بخونم کنکور تجربی هم بدم 

دارن ایندمووووووووووووووووووو نابووووووووووووووووود میکنننننن 

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ینی چی اخه 

تازه تو اصفهان که کلا تجربی ثبت نام نمیکنن دیگه://// رشتت برداشته شده بطور موقت :(

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پاسخ :

وااااااااااااای جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای خدااااااا
بانوی یخی ...
۳۰ تیر ۱۵:۳۵
پرانتز باز منم دقیقن گیر همچین موضوع خرکی ایی افتادمممم ://////

اولویت اولم شده تجربی اونوقت میگن ثبت نامت نمیکنیم چون اون تراز کوفتی باید بالای هفت هزارو هفده باشه حالا ماله من شده 6753 باید چ غلطی بکنم اونم با معدل 19/19 ....حالا ی دختره خنگ با معدل 15 اون تراز لعنتیش شده 8689 و با کله میتونه بره تجربی منم ک از انسانی بشدت تنفر دارم مجبورم برم ریاضی :(((((((

اخه چجوریاس عهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من با این معدل نتونم برم تجربی اونوقت یکی با معدل 15 پاشه بره تجربی 

من برم خودمو با هندزفریم دار بزنمممممممممممممممممممممممممممممممممم

ینییی چییییییییییییییییییییییییییییییییییی....

بابامو مامانم هی در حاله پیگیری ان کله کشور سر همین هدایت تحصیلی های کوفتی مشکل دارن ....

حس میکنم  دارم منفجررر میشم ...میفهمی سحر منفجررررر مث بمب ساعتی 
رهگذر ...
۳۰ تیر ۱۵:۰۱
وااا این مزخرفات از کی اضافه شده!!!

زمان ما هم هدایت تحصیلی بود،ولی درنهایت خودت انتخاب میکردی

این انتخاب رشته هم چ معضلی شده ها!!

اینا کدوم کارشون درسته ک این یکی باشه

ان شا الله که بتونی بری دنبال علاقه ت

تازه عزیزم برا سال دوم-زمان ما البته-کتابا فرق زیادی ندارن...سال سومم حتا همینطور بود،جز زیست و زمین ک خودت میخونی و ریاضی ها ی هندسه و جبر داشتن ب گمانم
فقط ریاضی و فیزیک و شیمی رو خوب کار کن که برای خودت هم خوبه

پاسخ :

خداکنه بشه برم همون تجربی که این همه بدبختی نکشم ولی خوب شایدم خدا داره امتحانم میکنه ببینه عصن لیاقت رفتن به این رشته رو دارم یا نه:)

اگر نشه باید همین کارو کنم

مرسی دوست نازنینم:)
علی رحمانی پور
۳۰ تیر ۱۴:۳۸
واقعا مسخرس
فکر کنم جدید اومده این
دانش آموز باید بره رشته مورد علاقش
انشالله درست میشه

پاسخ :

بله جدید اومده

مرسی ممنون
آرین :)
۳۰ تیر ۱۲:۵۸
الویت هاتو درست نزدى احتمالا که اینجورى شده!
مگه زوریه مگه آموزش پرورش واسه تو تصمیم میگیره؟ :|
فوق فوقش به درک این یه سالو میخونى بعد تغییر رشته میدى
نگران نباش درست میشه بالاخره  :)

پاسخ :

نه بابا مطمعنم درست زدم ولی نمیدونم واسه چی میگن بیا برو ریاضی پوووووووف...
ح.آ :)
۳۰ تیر ۱۲:۴۴
چقدر همه این روزها از هدایت تحصیلی می نالن!
سحر جانم امروز ها خی لی هاتجربی میخوان برن ؛ ولی به نظرم یه لحظه استعداد تو بشناس!ببین تو چه رشته ای واقعا موفق تری ...
اینکه دکتربشی آرزوی اول خی لی هاست اما تازه کم کم می فهمن که همه نباید دکتر بشن که!استعدادمون یه چیز دیگه ست...یک آدم میتونه وکیل خی لی موفقی بشه یک خلبان یک مهندس یک مجری یک بازیگر یک تهیه کننده یک کارگردان یک عکاس و یک ورزشکار و حتی یک قصاب موفق باشه :))
بیشتر روی استعداد هات فکر کن و ببین واقعا باید یک دکتر بشی یا یک مهندس یاهرچیز دیگه ای..
آینده ی تو هرجور که باید باشه ، همونجور هم هست!ربطی به رشته ای که رفتی نداره ....میتونی توی کنکور هنر یا زبان یا چیز دیگه شرکت کنی ؛ یاحتی بی تفاوت به اینها بری سراغ همون شغلی که میخوای مثله خی لی از بازیگرایی که اصلا فکر نمی کردن بازیگر شن و سرنوشت اونارو ب سمت بازیگری کشوند...تو هم آینده ات هرچی باشه سرنوشت تورو به سمتش می کشونه ....فقط فکراتو بکن عزیزم :)

پاسخ :

تجربی تجربی فقط تجربی

دیگه از پارسال تا الان دارم پرس و جو میکنم حتی مرکز ایتعداد سنجی هم رفتم اونام با تست و اینا گفتن رشته مورد نظرت چیه گفتم قطعا تجربی گفتن میتونی بری و یه چنتا توضیح و تویه اینام به مامانم گفتن که من نفهمیدم چی بود حتی معلم علوم و ریاضی من گفتن ما به مشاوررررررر گفتیم من نمیدونم همه چی داشت خوب پیش میرفت چرا اینجوری شد....
فاطی نخودی
۳۰ تیر ۱۲:۰۶
ببین من ریاضی خوندم ولی خیلی از دوستام تجربی بودن نمیدونم کتابا چقدر عوض میشه ولی سال دوم ما که فقط زیست داشتن تجربیا ما نداشتیم 
ان شاءالله هر چی خیرته نا امید نشو اون برگه هم اصن مهم نیست طبق اون من باید تجربی میخوندم که بخیر گذشت

پاسخ :

جدی؟چقدر خوب ایشالاااااااا واسه منم درست شه :(
Faber Castel
۳۰ تیر ۱۱:۳۷
چقدر نظام آموزشی مزخرف شده
هنوزم بچه ها رو چشم بسته میکنن توی سوراخ!

همینقدر که میدونی برای رسیدن به یه سری خواسته ها باید جنگید، ازت راضیم! :)

پاسخ :

دق دادن مارووووووووو


چقد لطف آخه چقد؟:)
بای پولار
۳۰ تیر ۱۱:۰۵
به هر حال شده غیرانتفاعی و مدرسه کپری و شهرستان و توی خونه و هر دوز و کلک دیگه رشته ای نری که دوست نداری. از من که دیگه جای برادر بزرگتر که بماند جای پدرت!!! سن دارم حرف گوش کن :)

پاسخ :

هههه چشم نتیجه اومد که برم ریاضی با تمووووووووم اینکه بدم میاد از غیر انتفاعی میرم....اخه میگن غیر انتفاعی واسه بچه سوسولاس...هی.....
SИ♡Ѡ MΛИ
۳۰ تیر ۱۰:۰۶
رفیق
اگه به رشته و کارر و علاقت اعتتقادداری من شخصا تضمین میدم تو خانوم دکتر میشی (:
اما 3 چیز هس
1 - ایشالا که میری رشته ی مورد علاقتو و بهترین نتیجرو میگیری (: منم برات دعا میکنم شدید (:
2 - خدایی نکرده میری تو رشته ی دیگه و خودتو میبازی و هیچ ...
3 - خداییی نکرده میری یه رشته دیگه اما میتونی خودت رو علوم تجربیت شدید کار کنی و تو کنکور کنکور تجربی بدی
اینجوری درسته ممکن یکم از ریاضی برنجی اما بازم نتیجه دلخواهته (:
رفیق
خدا آدمو تنها نمیزاره (:
دعات میکنم شدید (:

پاسخ :

وااااای من نمیخوام برم ریاضی از جبررررر میترررسمممم وحشت دارم ازین ریاضی کوفتی

ممنونم خییییییییلی زیاد:)
مسافر هستم
۳۰ تیر ۰۸:۳۲
طرح های بند تنبانی....
آبان دخت ...
۳۰ تیر ۰۱:۰۴
مدرسه واس خودش میگه!

منم موقع انتخاب رشتم می گفتن برو ریاضی! از ریاضی و فیزیک متنفرم من....متنفر!!!! هی زنگ زدن و فلان...گفتم من نمیرم...اصلا راه نداره...آخرش هم رفتم انسانی :)))

+ تواناییاتو ببین...و علاقه ت رو... اون وقته که میتونی درست انتخاب کنی! :)

پاسخ :

من از ادبیات و انسانی و معارف متنفرررررررم با گریهههه ادبیات و دینی میخوندم با گرررریههه واسه اینکه خرخونی کنم و معدلم بیس شه مثلا برم رشته دلخواهم...

تواناییم  علاقم فقط  فیزیک و زیست و زمین و کلا تجربی:(

نمیزارن که خانوم دکتر شیم:"(
پشم شیشه
۳۰ تیر ۰۱:۰۳
اخه انتخاب رشته اسمش روشه
انتخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاب ! نه تحمیل!
تحمیل رشته شاید باید انجام بدی :)

پاسخ :

انجام میدن...

لامصباااااااا هیچکودومشون نمیان کامنتای شمارو بخونن که:"(
Fatemeh az 79
۳۰ تیر ۰۰:۱۶
ای بابا
زوری زوری؟؟؟

پاسخ :

آره بخدا من نمیدونم دقیقا دردشون چیه با من چه مشکلی دارن نمیزارن برن بخدا امسال خرخونیییی کردم بهتر بگم تو این سه سال مث چی خوندم خداروشکر ترازم بالاس ولی دیگه 
آخه چرا ریاضی.....!!!!

پر از استرسم...:(
♥ محجبه ♥
۳۰ تیر ۰۰:۱۲
ان شاء الله درست میشه عزیز جان 
واقعا خیلی مسخرس
مگه زورکی هم میشه؟ 0_0
خدا رو شکر موقع ما این مدلی مزخرف نبود :)

پاسخ :

حسرت دوره شمارو میخورم بخدا همه مطالب سخت سخت و ما داریم میخونیم سال بعد میفته تو بیشتر بدانیم کتاب...اینم از انتخاب رشتمونه....
دخترمهتاب ...
۲۹ تیر ۲۳:۳۷

مگه میشه ب زور فرستاد ؟؟؟

چه مسخره

پاسخ :

شده
.. Ps4
۲۹ تیر ۲۳:۲۹
واى من دارم دیوانه اموزش پرورش منوووووو کشته 
من أمثال دارم میرم نهم همش استرس این رو دارم که نکنه ریاضى نتونم برم واى دارم دیوانه میشم من عاااااااااشق ریاضى ام بببین فقط یه لطفى کن توضیح بده بر چه اساسى این تصمیم گیرى رو کردن من دارم اَزْ استرس میمیرم

پاسخ :

هیچی عزیزدلم تو کله سال یه آزمون125دیقه ای میگیرن توی دوتا بخش بعدش هی میگن عزیزم به چی علاقه داری ؟برو تحقیق کن ببین این رشته چجوری دوسش داری ؟بعد اگر دوسش داشته باشی و استعدادشم داشته باشی میفرستنت اون رشته ترازتم باید بالای700باشه بعد میگن عه نه عززیزززم اون رشته ی مورد علاقت جیزه بیا برو این رشته ای که ما میگیم بعدشم میگن قسمتت هرچی باشه...!

بعد تمام پروژه هات که واسه درس حرفه برا رشتت انجام دادی...
همه ذوقت...
همه شوقت...
همه هدفت...
کور میشه و باید صبح تا شب بگی باباااا من با تراز 7هزار و خورده ای که قابلیت رفتن به رشته ی تجربی رو دارم و اولویت اولم اونهههه چرا باید برم ریاضی که ازش بدم میااااد:"(
صخره .
۲۹ تیر ۲۳:۱۲
هیچی هیچی قاطی کردم جدی نگیر

پاسخ :

باشه:)
محمد دانشمند
۲۹ تیر ۲۲:۴۵
خدا یارت...
ولی ما مانتو نفرست...باباتو بفرست...
من تجربی زده بودن با یه دعوا تو مدرسه زدن ریاضی^_^

پاسخ :

جدی میگی؟مرسی ازراهنماییت اینم امتحان کنم ببینم چی میشه

:( خوشبحالت
بای پولار
۲۹ تیر ۲۲:۲۱
یعنی چی اون وخ!!! ببینم توی اون تستای مشاوره هم برات ریاضی در ارجحیت بود یا فقط از نظر نمره می گن؟
ولی خداییش خاک توی سر اون مدرسه. مگه زورکی می شه. من خودم تا الان که الانه چوب اون فرم هدایت تحصیلی رو می خورم که من رو فرستاد رشته ی ریاضی. اگر علاقه ای نداری به درسای ریاضی شده بری مدرسه ی اون ور شهر نری این رشته ها. بجنگ دختر جون. چرا نشستی توی خونه و زانوی غم بغل گرفتی و دعا می کنی. والا به خدا.

پاسخ :

از نظر نمره و اینا میگن

کاری از دستم بر نمیاد نهایتش بابام گفت توی مدارس غیر انتفاعی میتونی بری تجربی میفرستیمت غیر انتفاعی که من صد در صد با غیر انتفاعی مخالفم:(
صخره .
۲۹ تیر ۲۲:۰۵
عح!!!یعنی چی که زورکیه؟!؟

پاسخ :

نمیدونم:"(
yasna sadat
۲۹ تیر ۲۲:۰۴
اهههههه 
به جا اینکه درستش کنند روز به روز گند میززند
درست میشه عزیزززم فوق فوقش تغیر میدی رشته رو!

پاسخ :

واای خیلی موندمممممممم عصن:((
همدم تنها
۲۹ تیر ۲۱:۳۶
باید قبول کنی اینجا ایران کاراشون خارق العاده ☺
 دعا ک حتما 🙏

پاسخ :

هی میخوام هیچی نگم:/

مرس فداتشم
فرشته ...
۲۹ تیر ۲۱:۲۸
یعنی دیشب که کنار سفره خبر رو شنیدم شام کوفتم شد.
این چه کاریه اخه؟گند بزنن نظام اموزشی ما رو بابا یکی دوست نداره بره یه رشته ای باید چکار کنه؟
همین مونده بود واسه علاقمون تصمیم بگیرن که الحمدالله حاصل شد.دکتر زوری و مهندس زوری هم نوبره والا!
البته از ما که گذشته ان شاا... از شما و نسل های بعد از شما هم بگذره و مشکل حل بشه.
دعاتون میکنیم دعامون کنید.
یاعلی

پاسخ :

عصابمونو ریختن بهم این چند وقت بقران:/

همچنین مرس عزیزم
شاهین Za
۲۹ تیر ۲۰:۰۵
فالو شدید بانو

پاسخ :

مرسی و همچنین
محمد رضا
۲۹ تیر ۲۰:۰۳
خدا شفا بده مسئولین
با این طرز برنامه ریزی دیگه جایی از مملکت نمونده که توش ن/ر/ینن!!

**خصوصی فرستادم که دستگیر نشم
خخخخخخخخ

پاسخ :

ههه گل گفتییییییی گلللللللللل:))


ظاهرا یادت رفته خصوصیو بزنیا:)))
ree raa
۲۹ تیر ۱۹:۴۳
جل الخالق! اخه به اینا چه!
ببین چند روزه چکار کردن با اعصاب روان بچه ها مردم ها! مملکته کشکی گل و بلبل-ـ-

درست میشه سحر عزیزم بسپر به خدا غصشو نخور نازنین جان:* اگه زمین و زمان هم بگن نه ، تو میتونی و خداهم پشتته

پاسخ :

میبینی اوضامونو ری را جون :/

به ما که رسید وا رسید:/

بخدا داغون کردن اعصاب همرو:(

مرسی از دلداریت ری رای قشنگم:)


بهنام BN
۲۹ تیر ۱۹:۴۱
خودتو ناراحت نکن ....
به قول آقا مهیار درست میشه ...

پاسخ :

ایشالله

مرسی از شما....
مهیار شجاع
۲۹ تیر ۱۹:۳۸
ایشالا درست میشه

پاسخ :

مرسی از شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان