روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

فردا دیگه پا رو دلم میزارم کبریت و ور میدارم و خلاص...لعنتیااا خستم کردید...

+کی دس از سرم بر میداری لعنتی؟مگه من چه گناهی کردم گیر توی الاغ افتادم ؟


-منم خیلی علاقه ای ندارم به با تو بودن...


+دهنت و ببند..


-خودت شروع کردی...


+حالم ازت بهم میخوره...


-من بیشتر...


+فردا دیگه پا رو دلم میزارم کبریت و ور میدارم و خلاص...


-والا مرگ برای من بهتره تا زیر دس تو بودن...


+نزنم تو دهنتاااااااا حواستو جم کن...


-به جای غرغر بخون الان سه ساعته با مداد افتادی به جون منه بدبخت یه درسم هنوز تموم نکردی خاک بر سرت....


+عصن میدونی چیه من از همتووووووون حالم بهم میخوره امیدوارم بعدازین هیچ وقت نبینمت


-دل به دل تونله سحرجان..


+یادم نمیره سر امتحانت تا نیم ساعت قبل از امتحانم چشم رو هم نذاشتم...


-تقصیره خوده استرسیته....


+تو دیگه حرف نزن همه رفتن بیرون من نشستم مثه خلا با توی گودزیلا حرف میزنم...


-منم خوشم نمیاد از هم کلام شدن با تو....


+بچه پروووووووو ریاضی با اون 8-9تا فصلش شرف داره به توووو...


-پس برو سر اون


+من سر همتون رفتم یه خط خوندم دوباره رفتم سر یکی دیگه بفهمممم نفهممم دیگه نمیکشم...


-خب نخون...


+نمیشه همه رفتن بیرون من واسه توی الاغ نشستم حالام خفه شو حداقل دوتا درس بخونم بعد برم بخسبم


-تو خلی با من حرف میزنی بعد به من میگی خفه شو؟


+حوصلتو ندارماااااااا


خب باو خفه شدم


(((اندر مکالمات منو کتابام مخصوصا مطالعات همین الان)))


+خدایا ...تو روخدا فردا امتحان و گند نزنم هیچی بارم نی و به همون دلایل نمیتونم تمرکز کنم....

++همیشه سر امتحانای مهم مثه فردای من؛یه چیزایی هستن که نزارن تمرکز کنی...نامردا...

+++وحشتناکانه محتاج دعاهاتونم 

+++ایشالا فردا بیام بگم خوب بوده و آسون((منم اینجوری بخودم امید میدم دیگه)) :))

++++بدبختی ینی دل دردم اضافه بشه به همون چیزایی که نمیزارن دو کلوم بخونی...

+++++من دیگه حرفی ندارم فقط دعا فراموش نشه دعااااا:))

۰ ۰
بهنام BN
۲۹ خرداد ۱۳:۱۲
خدا بهت صبر بده :)

پاسخ :

:)تشکرات
محمد حسین
۲۸ خرداد ۲۲:۳۶
امیدوارم قبول بشید
اگه در طول سال خوندید نگران نباشید

پاسخ :

ممنونم:-)
ree raa
۲۸ خرداد ۲۱:۲۰
خوندن مکالمه ها توی ذهنم صدای دادو بیداد  داشت !:)) خیلی جدی داشتم پیگیری میکردکم:)) دو تا میزدی تو دهنش ساکت شه :))

پاسخ :

دیگه دوس نداشتم حرمتا انقدررر از بین بره:-)
نارین میرشکار
۲۸ خرداد ۱۸:۲۴
شت :/ مغزم هنگید :|

پاسخ :

:|
رهگذر ...
۲۸ خرداد ۱۸:۰۵
مگه امتحانات تموم نشدن ؟؟؟؟

عه کارنامه تو گذاشته بودی ک !!!

من توهم زدم یعنی !:-D

پاسخ :

چرا تموم شدن ایت آزمونه نمونه دولتی بود=)

نه نزدی:D
...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
۲۸ خرداد ۱۸:۰۰
الهیییییییییی مثه خودم خل شده بچه


خوف بدی الهی

پاسخ :

ممنونم واقعااا!!!

=)

=)

=)

سیپاس گوزارانم
bahar ...
۲۸ خرداد ۱۳:۱۷
/: ریدم سحر وای فیزیکش افتضاح سخت بود خدایی

پاسخ :

خخخخ افتضاااااح ولی خدایی ریاضیش قده فیزیکش سخت نبود من وسط فیزیک خسه شدم شانسی زدم یقیشو شانسمم که چیز:|
bahar ...
۲۸ خرداد ۱۲:۱۶
((: خوب دادی نمونه دولتی؟

پاسخ :

لامصب فیزیکش‌از ریاضیش سخت تر بود ولی نصف فیزیکش‌‌ و شانسی زدم در حد مرگ سخت بود فیزیکش ولی ریاضیش نه خوب بود :-)

مرسی از معرفتت رفیق💜♥💝♥💜💝
k!m!a ...
۲۸ خرداد ۱۲:۰۲
چه جالب منم امتحان داشتم 9 صب ^_^

پاسخ :

آره منمB-)

چطور بود حالا؟!
دختر مهتاب ...
۲۸ خرداد ۰۹:۵۴
همه در گیرند

پاسخ :

شما بیشتر
ـــــ ققنوس ـــــ
۲۸ خرداد ۰۴:۰۷
من دلم اسما میخواد 
اگه شد عکسش بزار برامون

پاسخ :

اجازشو بگیرم چش:)
SИ♡Ѡ MΛИ
۲۸ خرداد ۰۲:۵۷
تا کبریته جریانو نگرفته بودم😀😀😀
خواهرم. کتابت برادرم نگاهت 😐😐
ساعت 3 نشستم دارم نظر میزارم 😐😐
امیدوارم خیلی خیلی عالی بدین 🌹🌹 
وحشتناکانه دعاتون میکنم 🙏🙏🙏🙏

پاسخ :

خوبه ساعت سه داری نظر میزاری منه بدبخت دارم درس میخونم
بهار پاتریکیان D:
۲۸ خرداد ۰۱:۵۰
مطالعات چرا سحر ؟! :)))

پاسخ :

نمونه دولتی دیه نه صبه از دیشب بیدارررم 
بلند بگو یا حسین:-)
♠Mãh§â♣ ...
۲۸ خرداد ۰۰:۴۵
خدایا همه خوددرگیری هارا رفع بفرما ://

چی گفتم خخخخخ

پاسخ :

خیلی ممنونم واقعا!!!:|

خخخ=)
سیّد محمّد جعاوله
۲۸ خرداد ۰۰:۳۱
موفق باشید

پاسخ :

مرسی ممنان
ههـــ ـــــ
۲۸ خرداد ۰۰:۰۹
من فک کردم با یکی از دوستاتون دعواتون شده :|

پاسخ :

خخخ=)
گُل نِگار
۲۸ خرداد ۰۰:۰۳
تا اخرش فکر میکردم با یه دوستی هستین که الان وسط دعواست..!:)

پاسخ :

خخخخخخخ جدا؟!=)
علی رحمانی پور
۲۷ خرداد ۲۳:۵۵
فردا جمعس
پیام نور میخونی مگه؟؟

پاسخ :

میدونم
خخخ نه هنوز به‌اونجاها نرسیدم
مسافر هستم
۲۷ خرداد ۲۳:۴۷
خخخخخخخ
نابودی ها...

پاسخ :

آقای مسافرررر‌عصاب ندارمااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان