روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

وقتی عمم به گلوله بسته شد:/

امروز صب در یه حرکت آنی تصمیم گرفتم بعد از کلاس زبان برم خونه عمه جان:))کلاس زبانمون نزدیک خونشونه منم حال نداشتم برم خونه و انر انر پاشدم رفدم خونشون:))

 کلا ی از دار دنیا یه عمه بیشتر ندارم  که اونم عقشه نمیدونم ولی عمه من عصن بد نیس فقد بعضی وقتا یه چیزی میگی که ناراحت میشم ولی به روی خودم نمیارم که ناراحت نشه:)

حالا  تو خونشون نشسته بودم سر تلگرام که اسما یکی از دخترای کوشولو و نازش که از زهرا یه سال کوچیکتره و چهارسالشه اومد بدو بدو با اون قدش رف تو آشپزخونه و از عمم پرسید:

مامان تو زنی یا مردی ؟
عمه : زنم دیگه پس چی ام ؟ 
اسما : بابا ، چی اونم زنه ؟
عمه : نه مامانی بابا مرده . . .
اسما : راست میگی مامان ؟
عمه: آره چطور مگه ؟
اسما : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟
عمه : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ . . .
اسما : دایی سعید هم زنه ؟
عمه : نه اون مرده ! 
اسما : از کجا فهمیدی زنی ؟
عمه : فهمیدم دیگه مامان ، از قیافه ام .
اسما : یعنی از چی ؟ از قیافه ات ؟
عمه : از اینکه خوشگلم .
اسما : یعنی هر کی خوشگل بود زنه‌ ؟
عمه : آره دخترم !
اسما : بابا از کجا فهمید مرده ؟
عمه : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره...سیبیل داره...
اسما : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟
عمه : آره تقریبا !
اسما : ولی بابایی که از تو خوشگل تره !!
عمه : اولا تو نه  و شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟
اسما : چشاش !
عمه : یعنی من زشتم مامان ؟
اسما : آره !
عمه : مرسی واقعا ! 
اسما : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!
عمه : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست !
اسما : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود ؟!
عمه : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه !
اسما : مامان من مردم ؟
عمه : نه تو زنی !
اسما : یعنی منم زشتم ؟
عمه : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی.
اسما : یعنی من زن نیستم ؟؟؟
عمه : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی...

من از تو حال داد زدم:اسما منظورش ازاین کودکی ینی کوشولویی فسقلی فهمیدی؟

اسما : اونو که آره ولی یعنی چی ؟
عمه : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه دیگه .
اسما : یعنی منم مامانم ؟
عمه : اره دیگه تو هم مامان عروسکاتی
اسما : نه ، مامان واقعی ام ؟
عمه : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکات هستی دیگه.
اسما : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟ 
عمه : تو کودکی.
اسما : کی زن میشم ؟
عمه :  وقتی بزرگ شدی.
اسما : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟
عمه : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی؟
اسما : بابا

من:خخخخ 
عمه : بابات کی بتو شیر داد ؟! 
اسما : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه .
عمه : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟
اسما : نمی دونم یادم نمیاد !
عمه : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه !
اسما : کی ؟ 
عمه : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی .
اسما : الان می خوام بفهمم .

من:اسماااااااا بیا با گوشی من بازی کن کچل کردیییییی عممو.

اسما:عه خو صب کن به دارم حرف میزنم بت یاد ندادن تو حرف دیگران نپری؟

من:ببخشید واقعا!!!!

اسما:مامااااان بگوووو دیگه.

عمه : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده.
اسما : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی !
عمه : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟
اسما : مامانم 
عمه : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن.
اسما : آهان فهمیدم .
عمه : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با سحر بازی کن ! بدو آفرین !

من:خخخ عمه خوبی؟سالمی؟نابودت کرداااا:))


عمه:سحرررر میری یاد بیام؟

من:میرم میرم خخخ ولی قبول کن به گلوله بستت خخخخ 

جعبه دستمال کاغذی اومد تو سرم...

 هیچی دیگه تا نیم ساعت داشتم باش خاله بازی میکردم برگشت گف:الان میام...

و رفت پیش عمم...

اسما : مامان یه سوال بپرسم ؟
عمه : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها ! 
اسما : در مورد سحره.
عمه : خوب بپرس.
اسما : مامان سحر زنه یا مرده ؟!

عمه:اسماااااااااااا:/

اول دلم به حال عمم بعدشم دلم به حال مامانم میسوزه ینی ما تو دوران طفولیت با مامانامون چیکار کردیم :))

۰ ۰
$بیتا$ ...
۲۴ تیر ۲۰:۳۲
چه دختر عمه ی باحالی داری

پاسخ :

میخوایش ماله تو:)))
Tamana .....
۰۱ تیر ۲۱:۲۰
خخخخخخخخ بدبختشون کردیم

پاسخ :

آره:))
yasi adkd
۰۱ تیر ۱۱:۳۱
خخخخخخخ
دنیا تتلیتی
۲۷ خرداد ۱۰:۲۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)))))))
...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
۲۶ خرداد ۱۶:۱۰
خیلی درگیره دختر عمه ات

پاسخ :

بچس خواهر من خب;-)
♠Mãh§â♣ ...
۲۶ خرداد ۱۴:۴۸
خخخخ خیلی باحال بود

پاسخ :

:-)
k!m!a ...
۲۶ خرداد ۱۳:۳۰
ینی منم نابــــــــــود شدم خخخخ

عالی بود :)

کیمی اسما دوس دارهツ

پاسخ :

خخخخ
فدااتم
اسما عم کیمی دوث:-)
دختر مهتاب ...
۲۶ خرداد ۱۳:۲۲
خداحفظش کنه چه ناز حرف زده

پاسخ :

مرسی عزیزم♥
bahar ...
۲۶ خرداد ۱۲:۵۸
مث خودت شیطونه((((:

پاسخ :

بهار اگه بدونی چقد خرکیف شدم خخخ اگه بدونیییییی:')
Raha .🎶
۲۶ خرداد ۱۱:۴۶
ماشالله چه بچه اى

پاسخ :

:)
Lady cyan ※※
۲۶ خرداد ۰۷:۱۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
ـــــ ققنوس ـــــ
۲۶ خرداد ۰۴:۴۹
پااااشیدم از خنده :
اسما : ولی بابایی که از تو خوشگل تره !!
..............................
عمه : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی؟
اسما : بابا
..........
خیلی خوب بود
یه وبلاگ واسه اسما بزن
دیالوگ ماندگار زیاد داره
اگه اونجا بودم میخوردمش :)))

پاسخ :

خخخخخ نه دیگه من دیالوگای ماندگارشو پخش میکنم همینجا8-)
ماشالا چ استقبالی شده ازش=)
ابراهیم ...
۲۶ خرداد ۰۱:۰۰
خیلی با حال بود .کلی خندیدیم . عجب بچه ای هست خخخخ

پاسخ :

خخخ:)
آره منو گذاشته تو جیبش=)
رهگذر ...
۲۶ خرداد ۰۰:۴۸
چقدر واقعا سخت ه تربیت بچه
اونم تو دوره زمونه ی الان
و اینکه واقعا بچه های الان خیلی خیلی بیشتر از قبل میفهمن و نمیشه با جوابای الکی سرشون رو گرم کرد

خدا ب عمه جان صبر بده :)

پاسخ :

واقعااااا بقول مامی بزرگم اینا دیپلمه به دنیا میان:-)
ممنان=)
علی رحمانی پور
۲۶ خرداد ۰۰:۱۰
 جالب
خدا حفظش کنهچقدر خندیدم بهش
چهارسالشه؟چه شیرین زبونه
بجا من ببوسش
توخونه مرده تو پارک زن میشی!
ببابا از تو خوشگلتره!
عالی بود

پاسخ :

خخخ ممنونم 
باز ممنونم:)
بابا لنگ دراز
۲۶ خرداد ۰۰:۰۸
خحححح
خیلی پافشاری داشت میکرد به موضوعات منشوری برسه :)))
خوشبختانه عمه ی شریشفتون پیچوندنش :)))
خدا عاقبت ب خیر کنه این نسلو :))

پاسخ :

خخخخ خیییلیییی زده رو دس شیطون:-)
انشالله:=)
مسافر هستم
۲۶ خرداد ۰۰:۰۵
خخخخخ نابود شدم

پاسخ :

خخخخخخ در این حد ینی؟!
SИ♡Ѡ MΛИ
۲۵ خرداد ۲۳:۵۴
از خنده جر خوردمممممممممممممم (((((((((((((((((((((((((((:
عالی
خیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم (:
خانواده میگن خل شد
نشستم زل زدم به کامپیوتر میخندم |:
عاااااااااااااااااااااااااااااااااشق بچه هام
یعنی میمیرم براشوووووون (:
خدا دختر عمتو نگه داره ((((((((((((:

پاسخ :

=)خوشحالم
منم خیلی دوسشون دارم♥
ممنونم همچنین
* ی دختره*
۲۵ خرداد ۲۳:۴۴
من که از اول تا آخر پستتو داشتم می خندیدم:)))))

پاسخ :

:))))
Dr Ahmadi
۲۵ خرداد ۲۳:۴۳
خخخههههه....

چه بچه ی کنجکاویه.....

پاسخ :

اوووووف خیلی:))
بهار پاتریکیان D:
۲۵ خرداد ۲۳:۳۹
پاچیدم 😂😂😂
من زنم حالا ؟؟ :)))

پاسخ :

واییییییی بهار سلام دیووووونه گجایی تو؟؟؟

تو؟نمیدونم برم از عمم واست بپرسم بیام؟:))))

بله از اتاق فرمان اشاره میکنن شما عشقی:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان