روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دنیا چه پدر کشتگی با من داری که آرامشم را صلب میکنی؟که فقط پست های غمگین بنویسم؟

دخترم دیگر...

شکننده ترین موجود روی زمین...

وقتی مجبور میشوم به کاری...

وقتی اعصابم بهم میریزد...

وقتی حق ندارم با سیگار خودم را آرام کنم...

وقتی نمیتوانم راحت با قدم زدن در پیاده روهای خلوت شهر خودم را آرام کنم...

پوست لبم را میکنم...

گوشه ی انگشت شصتم را که نگو چند صباحی هست دیگر آرامش ندارد از دست من...

وقتی بغض میکنم...

باز هم به پوست لب بیچاره رحم نمیکنم...

گریه؟

کار من که دیگر از گریه گذشته است...

میبینی؟

تو بیداری که روی افکارم رژه میروی و  میگویم تقصیره خوده خرم است که دل به تو دادم اشکالی ندارد ملالی نیست...

اما تو خواب دیگر چرا؟!

چرا نقش اول خواب های عصرم میشوی؟!

آخر میدانی از دست فکر و خیال تو شبا خواب ندارم...

نه اینکه نخواهم بخوابم...نه...

من برای خواب های شبانه مثل قدیما له له میزنم...

اما...

فقط فکرم درگیر توست...

که کجایی و چه میکنی...

که کی تمام میشود این روزها؟

اگر هم تمام شود باز هم امیدی به دیدنت هست؟

این روزها بی صبرانه منتظر شبهای قدرم...

که گریه هایم دلیلی داشته باشد...

و حرف های دلم شنونده ای...

+تو پست قبل نوشته بودم خوشبحال اونایی که خواهر دارن و خواهراشون نمیذارن آب تو دلشون تکون بخوره...اشکاشونو پاک میکنن وغیره...

سومین نفر کامنت دهنده نوشته بود:

من بیام خواهرت بشم گوگولی ؟! 

او کسی جز بهار پاتریکیان نبود...

و داشت خواهرم میشد که بغض هایش گرفت از من او را...

مجازی است دیگر...

++بهار از رفتنت خیلی ناراحتیم خیلییییی:(

۰ ۰
کتایون دولتشاهی
۲۵ تیر ۱۳:۳۷
سلام من شما رو دنبال کردم شما هم لطفا منو دنبال کنید با تشکر*-/
yasi adkd
۲۵ خرداد ۱۲:۲۳
هعی ...

پاسخ :

:-)
رهگذر ...
۲۵ خرداد ۱۰:۴۵
چرا انقد غمگینی عزیزم؟؟

هیچ چیز پایدار نیس
نه غم و نه شادی
میگذره

به جپحباب لب یک رود قسم
و به آن لحظه ی شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت

پاسخ :

واقعا همینطوره:)

چقد قشنگ:)

همیشه تو کامنتات آرامش موج میزنه8)
ree raa
۲۴ خرداد ۲۱:۰۰
دنیا کلا یه آدمِ(!!!) خیلی عقده ای هست کلا!! :/

پاسخ :

خیلییییییییی
SИ♡Ѡ MΛИ
۲۴ خرداد ۱۶:۱۲
بعضی وقتا دلم میخواد دختر باشم ):
خیلی سخته پسر باشی و بغض کنی ):
خیلی سخته دلتنگ کسی باشی که نمیشناسیش ):
بعضی چیزا خیلی سخته...

پاسخ :

:-\
:'(
دختر مهتاب ...
۲۴ خرداد ۱۵:۰۳
غم انگیزه خیلی

پاسخ :

:)
...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
۲۴ خرداد ۱۴:۴۱
ایشالله حالت خوف بشه اجی

پاسخ :

:)
bahar ...
۲۴ خرداد ۱۳:۱۱
(((:غصه نخور

پاسخ :

:)
♠Mãh§â♣ ...
۲۴ خرداد ۱۲:۴۸
:(

پاسخ :

:)
Tamana .....
۲۴ خرداد ۱۲:۰۷
بهارو میخام

پاسخ :

:'(
علی ...
۲۴ خرداد ۱۱:۳۱
غم انگیزه

پاسخ :

>.<
مسافر هستم
۲۴ خرداد ۱۰:۰۳
:|
دنیا کیه؟!

پاسخ :

:|
علی رحمانی پور
۲۴ خرداد ۰۳:۱۷
ای بابا خیلی غمگین بود 

به نظر من همونشبای قدر خوبه برای سبک شدن

پاسخ :

>.<
بله...
ـــــ ققنوس ـــــ
۲۴ خرداد ۰۰:۵۳
:) 
کاش یه کاری بود واسه این وقتا که بتونی به دوستات کمک کنی یا دوستات کمکت کنن

پاسخ :

بله ولی همینکه دوستان هستن خودش یه انرژی مثبته:)
علی اصغر
۲۴ خرداد ۰۰:۳۷
سلام سحر بانو

پاسخ :

سلام جناب علی اصغر:)
بابا لنگ دراز
۲۳ خرداد ۲۳:۱۵
اها
خدا رو شکر پس
منظور بدی نداشتما!

پاسخ :

:)
بابا لنگ دراز
۲۳ خرداد ۲۳:۰۶
خب اگه دو طرفه نیست که چرا خودتونو اذیت میکنید؟؟
مهم نباشه واستون.همونجور ک واسه اون مهم نیست!
والا!
ارزش خودتونو بدونید!

پاسخ :

اینجوری نیس که شما فک میکنی...

اتفاقا ارزش خودمو میدونم که یه طرفس....
بابا لنگ دراز
۲۳ خرداد ۲۲:۵۹
:(
خیلی ببخشید که اینو میپرسم!
ولی این عشق،دو طرفه س عایا؟

+آدرس ایمیلشون هست.میتونید بهشون ایمیل بفرستید.

پاسخ :

نه!!!

خواهش...

بلی بلی ...
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ خرداد ۲۲:۴۹
چرا تلخ آخه

پاسخ :

هرکی با توجه به حالش مینویسه:)
Lady cyan ※※
۲۳ خرداد ۲۲:۳۸
از خیلی هم خیلی تر خیلی خیلی خیلی خیلی
لامصب همه جای کامنت رو بسته :(((((((((((((

پاسخ :

آره خیییییلی زیاااد مخم هنگه دیگه...
:((((
هیجااااااا نمشه واسش کامنت گذاش....
بهار که انقد بی معرفت نبود...بود؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان