روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

حوصله هیچکسو ندارم...

۰ ۰
فرشته ای ب نام فائزه ...
۱۷ خرداد ۱۵:۲۶

خخخخ

چرااااااا؟؟

پاسخ :

کلا بی عصاب شدم تازگیا همه رو مخمن:)))))
D.r virus .ツ
۱۶ خرداد ۱۶:۳۹
گاهی این حس پیش میاد!
من تو این شرایط خودمو تو اتاق زندانی میکنم و فقط آهنگ گوش میدم!
گاهی حتی حوصله آهنگ هم ندارم!

پاسخ :

:)
آرین :)
۱۶ خرداد ۱۶:۳۶
:(

پاسخ :

:)
بابا لنگ دراز
۱۶ خرداد ۱۶:۰۵
چقدر حوصله ندار بودیم و خبر نداشتیم :))

پاسخ :

:)
...دُخمَلـِ اوجولاتیـ...
۱۶ خرداد ۱۴:۵۹
چرااااااااا آجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟0_0

پاسخ :

:)
نارینم :)
۱۶ خرداد ۱۴:۴۱
؛(

پاسخ :

:)
طاها میرویسی
۱۶ خرداد ۱۴:۳۷
دارم به این فکر می کنم حوصله جواب دادن کامنت ها رو هم نداری
میخواستم کامنت نذارم :)))

پاسخ :

:)
ツ η!li
۱۶ خرداد ۱۳:۳۴
خواستم کامنت نذارم گفتم الان بی حوصله ای میزنی لهم میکنی :|

پاسخ :

:)
علیرضا یاغموری
۱۶ خرداد ۱۳:۲۰
این (: دو کاراکتر بیشتر نیس
آما یه دنیا حرف توشه 

پاسخ :

👍👍👍
مسافر هستم
۱۶ خرداد ۱۳:۱۹
خخخخخ
چرا؟
مسافر هستم
۱۶ خرداد ۱۳:۱۹
خخخخخ
چرا؟

پاسخ :

نمیدونم دقیقا الان از همه بدم میاد حوصله هیچکیم ندارم....
♠Mãh§â♣ ...
۱۶ خرداد ۱۳:۱۶
ولی من دارم :/

پاسخ :

:)
Tamana .....
۱۶ خرداد ۱۳:۱۳
عین من 

پاسخ :

:)
* ی دختره*
۱۶ خرداد ۱۳:۰۴
تو هم

پاسخ :

:)
Lady cyan ※※
۱۶ خرداد ۱۳:۰۳
چه قد شبیهی به حالم

پاسخ :

:)
bahar ...
۱۶ خرداد ۱۲:۵۹
چ تفاهمی

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان