روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

اشک تو چشام بود یه عکس مبهم از تو توی یادمه...دوره میکنم سکوت کهنمو با صدای تو..

یه وقتایی که دلت گرفته ؛ بغض داری ، آروم نیستی !
دلت براش تنگ شده . . .
حوصله ی هیچ کسو نداری !

میخوای درس بخونی...

کتاب بخونی...

خودت و از این حال دراری ...

ولی نمیشه...

ندای درون:چرا عصن میخوای خودت و ازین حال دراری؟

خودم:اخه میترسم بغضم بشکنه و شونه ای واسه گریه کردن نداشته باشم...

سلامتی همه بغض دارا...

سلامتی بالشتم که اونم دیگه ازم بریده...

همه بی شونه ها...

+دیشب تا میخواست خوابم ببره از خواب میپریدم سه بار از تخت افتادم پایین رو گوشی نازنینم که به فنا رف

ساعت4ونیم بود که خوابم برد و از 7صب بیدار شدم و میگرن عزیزم گرفته و ول نمیکنه کاش دیشب دیگه هیچوقت تکرار نشه...

از یه جایی به بعد درک نمیکنی چه مرگته...ای خدا من چه مرگمه....

اشک تو چشامه قلم گریه کن.....

مریض نیستم ولی بیماری قلبی دارم

من همونیم که بغض و تو گلوم میشکنم

اره....اون منم که بغضا تو گلوم میشکنه...


۰ ۰
♠Mãh§â♣ ...
۱۵ خرداد ۱۴:۱۰
یه وختایی ادم اینجوری میشه
بعدش خوب میشی

پاسخ :

امیدوارم :)
ツ η!li
۱۴ خرداد ۲۱:۴۳
خوب میشی
bahar ...
۱۴ خرداد ۱۹:۴۳
الهی میگرن داری ))))))))):

پاسخ :

بدبختانه...:"(
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۴ خرداد ۱۵:۲۷
ســــــــــــــــلامــــ:)


آپــــــ*ـسر بزنـــ*ـــــــــم:)
yasi adkd
۱۴ خرداد ۱۱:۱۹
دقیقا ...
از یه جایی به بعد نمی دونی چته ... 
هه ...

پاسخ :

واقعا....
علی اصغر
۱۴ خرداد ۰۰:۱۰
این حال و هوایت گریه دارد برایم
(ناراحت)

پاسخ :

:( چقد بد نمیخواستم کسی و ناراحت کنم.....
yasna sadat
۱۳ خرداد ۲۳:۵۹
چرا عزیززززمممم:(

پاسخ :

:( بزاار نگم یسنا جونم
مسافر هستم
۱۳ خرداد ۲۲:۴۸
نبسته ام به کس دل نبسته کس به من دل

پاسخ :

لااااااااااااایییییییییییک به جا بود.....
Amir Mq
۱۳ خرداد ۲۱:۴۴
سلام دوست خوب من،
وبلاگ زیبایی دارید، خوشحال میشم به من هم سر بزنید!
ممکنه مطالبش مورد استفاده تون قرار بگیره...
"سپاس فراوان"

عکس نوشته | اولین مرجع تخصصی تایپوگرافی
آرین :)
۱۳ خرداد ۲۰:۲۶
من نمیدونم چمه! 
ناراحتما !
اما با این آهنگى گذاشتى به جا گریه کردن دارم قر میدم :|
بعد با آهنگاى دوپس دوپسى دپرس میشم 😂 :/
:)

پاسخ :

خخخخخخ جدن؟؟؟؟؟

همچنان خخخخخخ
علیرضا یاغموری
۱۳ خرداد ۱۸:۴۲
نمیدونم این کتاب چی داره که وقتی شروعش با خودته پایانش با خدا |:
ندای درون |:
من یه خرس درون دارم همش گشنشه |:
آما ازشوخی گذشته متنه قشنگ بود (:
یه کتاب خوب بوگم ؟
روز های برفی
عصن فوق العادس
من از تخت بیوفتم کل خونه بیدار میشه |:

پاسخ :

اره:(

اونو منم دارم تازه یه خره درونم دارم موقعه درس خوندن هی عر میزنه عسن:))))

تچکرات

بوگو؟

اع؟؟؟جدن قشنگه؟؟؟تابستون نشینم بخونم چرت باشه زد حال بخورم؟؟؟؟؟زد حال:/

خخخخخخخخخ 
نارینم :)
۱۳ خرداد ۱۸:۳۲
:( 

پاسخ :

:)
D.r virus .ツ
۱۳ خرداد ۱۸:۰۸
افتادم دنبالت!
عالیه وبت
خوشمان امد خخخ

پاسخ :

دمت سشوار

خخخ دمت سشوار بازم:)))

کماکان دمت سشوار:)))))))
* ی دختره*
۱۳ خرداد ۱۷:۵۴

الهی که دیگه اتفاق بد نیفته

بیفته یا نیفته فک نکنم فرقی کنه چون تو هفتا جون داری


پاسخ :

خخخ مهره های کمرم هنوز تق تق میکنه ناموثن:))))

خخخخ تو عز کجا میدونی؟
Faber Castel
۱۳ خرداد ۱۷:۱۴
منم اگه چهار بار از تخت میفتادم پایین، هیچ مرگمم نبود، یه مرگم می شد! 
تعجب می کنم چرا هنوز زنده ای! مطمئنی سرت به جایی نخورد؟ :)
شاید گرمیم حالیمون نی :)

پاسخ :

نه فقط مهره های کمرم جابه جا شده:))

خخخخ نه بابا من به تسو گفتم بروکنار بزار باد بیاد 7تا جون دارم من:))))))){لبخند شیطانی}
ree raa
۱۳ خرداد ۱۶:۴۰
کاش این جور روزای تلخ دیگه هیچوقت برات اتفاق نیافته عزیزم:(
چای و شیرینیتو بخور و کتابتو بخون و دنیا رو بیخیال:)

پاسخ :

ممنونمممم لطف داری زیاد و همچنین:)

چش چش:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۱۳ خرداد ۱۶:۲۷
اووووخ؛اکشم درومد که :(




ولی نمیدونم چرا بازم خنده ام میگیره:)


پاسخ :

الهی:)
طاها میرویسی
۱۳ خرداد ۱۵:۱۵
:(
عنوانت :(
تو فکر میرم محسن یگانه
من گوش میدمش خیلی ناراحت میشم
از تخت نیافتی صلوات!!

پاسخ :

عنوانم....

الهی:))

خخخ بللللند:)
Lady cyan ※※
۱۳ خرداد ۱۵:۱۴
نبینم ابجیم ناراحته:-(

پاسخ :

عزیزمیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان