روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

شازده کوچولو+پ.ن1+پ.ن2+پ.ن3+پ.ن4+پ.ن5◕ ‿ ◕

شازده کوچولو پرسید:

 

با غم از دست دادنش چطور کنار بیام؟


روباه به شازده کوچولو جواب داد:

 

اول مطمئن شو که بدست آورده بودی یا نه

بعد بیا غمگینشو…!!!

 

بخش عمده ى زندگى ما در تَوَهم میگذرد

توَهم مالکـ بودن…….!!!!!!!

پی نوشتان:
+پ.ن1:مثلا امتحان مطالعات دارم مثلااااا اونوقت از همیشه بیشتر دوس دارم پست بذارم≧◡≦
+پ.ن2:شازده کوچولو ^.^
+پ.ن3:وقتی راه چاره نداری یا باید ویولون جدید و انتخاب کنی یا آیفون6:/مث خر تو گل گیرکردم
+پ.ن4:◕‿ ◕همین دیگه سه تا امتحان مونده تا پایان بدبختی:))
+پ.ن5:☜♫مگه داریم عشقولی تر از سامان جلیلی؟!
درمورد عنوانم عرض کنم خدمتتون که بنده از بچگی اینقدر دقیق بودم عصن☋به جانه خودم
 
۰ ۰
رهگذر ...
۱۳ خرداد ۱۶:۲۸
واقعا هم چقدر درسته

اول مطمئن شو بدستش آوردی
بعد بیا غمگین شو ...

پاسخ :

بعضی وقتی اطمینان نداریم الکی غصه عم میخوریم:(

ممنونم از نظرت:)
yasi adkd
۱۱ خرداد ۰۸:۴۰
چه عکسی :)
بابا چه پستی !

پاسخ :

حال کن عصن:)
ree raa
۱۰ خرداد ۱۸:۰۰
عکسات شدیدا پرانرژی و رنگی و دلنشین هستن:) و همینطور دست نوشته هات^ـ^


پاسخ :

جدا؟؟ممنون لطف داری:)
Faber Castel
۱۰ خرداد ۱۷:۰۷
چه عکس عشقولانه ای :)

پاسخ :

:)تجکرات
علیرضا یاغموری
۱۰ خرداد ۱۶:۰۵
اصلا نمیدونم چه مرضیه
آدم دلش میخواد فرجه امتحانات فقط تو بیان باشه |:
وااااااااااااای
اصلا بهتر از شازده کوچولو نداریم (((((:
خیلی دوسش دارم
خیلی کتاب جالبی 
بهترین کتابیه که خوندم
در مورد ویولن و آیفون 6
ویولن بگیرین
یه چیز ماندگاره
تا آخر عمرتون
آما تلفن هر روز یه جدیدش میاد (:
البته نظر شخصی منه ها
ما هم 3 روز دیگه داریم تا اتمام
به امید موفقیت ((:

پاسخ :

خخخ آره:)
منم خیلی دوسش دارم
ویولون؟؟؟
آره خودمم60درصد به این نتیجه رسیدم:))
به امید موفقیت:)
ツ η!li
۱۰ خرداد ۱۵:۴۶
شازده کوچولو دوس :)

عکست لایک :)

پ.ن عشق :)

پاسخ :

من نیز:)

لایک بوجودت:)

پ.ن فدوت:)
برنامه نویس جوان
۱۰ خرداد ۱۴:۴۶
برو امتحانتو بخون:|

پاسخ :

بخدا اگه حسش باشه:)))
bahar ...
۱۰ خرداد ۱۴:۲۰
عه تتل زن گرفت جان من کی کو کجاس چرا چیشد وای امتحان مطالعات  دارم فردا عصن درگیرعنوانم عصن عکسم عالی بود عصن من هنوز فقط سه تا درس تاریخ خوندم جیییغغ من رفتم

پاسخ :

آره باو حالا عکساشو میزارم ببینین:)))))واای من پس فردا دارم دوتا خوندم ددابز
Lady cyan ※※
۱۰ خرداد ۱۴:۱۷
خخخخخخخخ منم امتحان دارم... 
من عاشق شاهزاده کوچولو ام:-)

پاسخ :

منم:/

بازم منم:)
بز بز قندی
۱۰ خرداد ۱۴:۱۶
تتل زن نگرفت که
از کدوم ک...س کشی شنیدی برم ک.ی.ر.ش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من از موبه موی زندگیش خبر دارم زن نداره

درضمن خواهر گلم عین آدم حرف بزن من خعلی غیرتی ام رو عشقم

پاسخ :

بخودا خودم عکساشو تو نت دیدم حالا دیگه نمیدونم تا چه حد درسته 

خخخخخخخخ خواهر گلم شماره مامانتو بمن بده من باش کار دارم:)))))))))

از دس رفتی:)))))
نارینم :)
۱۰ خرداد ۱۴:۱۴
ویولن انتخاب کن من به عنوان یه ویولن زن بهت میگم ویولن و انتخاب کن 

پاسخ :

چشم:)
بهار پاتریکیان D:
۱۰ خرداد ۱۴:۱۰
خر نشی سحرا ! همون آیفون سیکس :))))

پاسخ :

من!!!!!نع بابا شانس شده جن مام شدیم بسم الله بقرآن:)))))

نارین گفته ویولون توام گفتی آیفون 

یک یک مساوی فهلن تا ببینیم کودوم بیشتر میشه:))))))))))))))))))))
بز بز قندی
۱۰ خرداد ۱۴:۰۹
منم شازده کوچولورو خوندم
البته تا وسطاش خوابم برد دیگه نخوندم دی:

بله عشقولی تر از اون میشه امیر تتلو جوووووووووووونزم
البته ایشونم بسیار عشقولی میباشند بسیاااار

پاسخ :

ایشون عشقولین تتلوعم زیر مجموعه ایشون می باشند:))))با اون زنش اییش امیر تتلو از وفتی زن گرف ازش بدم میاد کلن:)))))))
عز عشقولی ترتر از همشون شازده کوشولوعه:))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان