روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دوشمبه خومشزه

یه روز خوب از صبحونه اش مشخص میشه(سحر)

اولین صبحونه بعد از چن ماه که خیلی بهم چسبید اینکه خوشمزه بود به کنار اینکه اون و مامانت درست کنه و بعد از مدت ها سرکار نره بیشتر اونو خوشمزه میکنه واقعا یادمه از بچگی مامانم همش سرکار بوده:"(و من همیشه خونه مامان بزرگم که بهش میگم مامان جون بودم درواقع اونجا بزرگ شدم :)کم کم بزرگ شدم و به تنها صبحونه خوردن عادت کردم و امروز طلسمش شکسته شد واقعا به اونایی که مامانشون خونه دارن و هروز واسشون لوبیا پلو با سالاد شیرازی درست میکنن غبطه میخورم

بعد امتحان با بچه ها رفتیم چیپس سرکه نمکی خریدیم و رفتیم پارک چند وجب اونور مدرسه که هیشگیم نبود چیسبارو بازیدیم و بهش حمله کردیم حملههههه ها چنتا پیرزنم که دستشون نون سنگک بود واسم سرتکون دادن خخخخ:)))

تابستون میخوام هم با ویولنم واستون هنرنمایی کنم هم دست نوشته هامو با دستخطم  به رختون بکشم:))

-----امتحان4شمبه مطالعاته:/بهتره دهنمو باز نکنم دیگه:)))

===الانم شبکه خلیج فارس داره ده رقمی نشون میده میخوام برم ببینم 

ددابز:)))

۰ ۰
برنامه نویس جوان
۱۰ خرداد ۱۳:۵۸
نوش جونت بزن روشن شی
:)

پاسخ :

ممنون

 (●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.

جای شوما خالی ᵔ.ᵔ

زدم ^◡^
yasna sadat
۱۰ خرداد ۱۳:۲۳
گز؟؟؟؟؟
الان خوردم تنها چیزی ک زیاد داریم گز:)

پاسخ :

:))نوش جون
بز بز قندی
۱۰ خرداد ۱۲:۱۶
عههههه
مامان منم میرفت سرکار منم میرفتم خونه مامان بزرگم
همونی که مُرد :(

پاسخ :

اوهوم خدا رحمتشون کنه:"(
علیرضا یاغموری
۱۰ خرداد ۱۲:۰۴
نوش (:
تنهایی خیلی بده
خوشحالم طلسم شکست (:
من ویولون دوست (:
ولی خانواده محترم نمیزارن برم کلاسش ):
مطالعاتم امیدوارم خوب بدین (:
ددابظ

پاسخ :

مرس:)

بلی:)

منم خوشالم:)))

نازی:)

اخی:>

تجکرات:)

سداغذ:)))))
Faber Castel
۱۰ خرداد ۱۱:۵۴
دقیقا الان با روح روان من بازی کردی
من چطور اینو هضمش کنم آخه؟ :)

پاسخ :

اع؟؟؟؟؟؟؟

به راحتی:))
بهار پاتریکیان D:
۱۰ خرداد ۱۱:۵۰
رسماً و کتباً کوفت بخوری =)))))

پاسخ :

خیییییییلی خوشمزه بودمخصوصا گز:")))جات خاااالیییییییی
نارینم :)
۱۰ خرداد ۱۱:۰۱
گز ^_^

پاسخ :

گز:>
bahar ...
۱۰ خرداد ۱۰:۴۴
(: مامان منم سرکاربوده همیشه ... ما فردا مطالعات داریم فقط یک روز براش وقت گذاشتن

پاسخ :

ما پس فردا داریم فردارو فقط وقت دادن ...........یاااااااااااااااااااااا
yasi adkd
۱۰ خرداد ۱۰:۳۸
دادابز :)

پاسخ :

ددابز؟؟؟؟؟؟؟؟
mohiii 2000
۱۰ خرداد ۱۰:۳۳

+

خوب بهت خوش گذشته ها

پاسخ :

عاغا یه روزه هااااااا من دارم مث آدمیزاد صبونه میخورم همیشه که دارم شیر و های بای میخورم:"(
پریســـآتیـــــس : )
۱۰ خرداد ۱۰:۳۰
دلم خواست واقعا :/
چہ مفصل ھم ھست 

نوش جونت :)

پاسخ :

بفرما نمک نداره عصن:)

دیگه اونقدام مفصل نیس:))

قربونت:*
Lady cyan ※※
۱۰ خرداد ۱۰:۳۰
وای سحر:-(
منم میخوام خب 

پاسخ :

هارهارهارهاررررررررر :)))))))))) خوشمزه بود:)))))))))خیلی:)))))))))))چسبید:)))))))مخصوصا گز:)))))))))سوز به دلت:)))))


استغرالله من چقد کافر شدم دل همرو آب کردم:"(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان