روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

فقط دانش آموزی که فردا عولوم داره میفهمه ....

پلاتی پوس:/

وزغ:/

پیوند یونی:/

الکترون:/

ترکیب مولکولی:/

کهکشان:/

کیهان:/

منظومه شمسی:/

زاویه انحراف قبله:/

شتاب متوسط:/

اهرم:/

ماشین:/

پانتالاسا:/

فسیل راهنما:/

تتیس:/

وگنر:/

صمغ گیاهان:/

فقط دانش آموزی که فردا عولوم داره میفهمه هر کودوم از این کلمه ها عین یه پتک فرود میاد رو مخت...

فقط دانش آموزی که فردا علوم داره میفهمه زیست و تموم کردن مصادفه با پیروزی تو جنگ جهانی اول...

فقط دانش آموزی که فردا علوم داره راه های تشکیل فسیل و شرایط تشکیل فسیل و کاربرد فسیل و باهم قاطی میکنه...

فقط دانش آموزی که فردا علوم داره نقطه جوش بوتان و متان و اوکتان و قاطی کنه

دارم میپاااچم خداااااااااااا این چه بساطیه گردنم خشک شده عصن تکون نمیخوره چشام تار میبینه یه عالمه فصل مونده گشنمه خوابمم میاد میگم یه وقت نزنه بمیرم با این همه درس خوندن؟؟؟

پ.ت.م:مادر مهربونم قدر تو رو میدونم هعیییی این عکسی که میبینین ارتباط مستقیمی با این سعر داره مادر من مادر من اونه یار و یاوره من حدودا شیش عصر بم ماکارونی داده بخورم جون بگیرم تا الان عصصن سراغی ازم نگرفته:///


مادر من چایی ای چیزی گلوم خشک شد بقول این تبلیغه که تو تلوزیونه اسمشم چیزه آهان احساس مشترک که پیرمرده با نوه حرف میزنه نوهه ام اخرش میگه میدونه بابابزرگ گاهی وقتا حس میکنم هیشکی منو دوس نداره:////پدربزرگ با گریه:منم همینطور الان دقیقا حس میکنم هیشکی منو دوس نداره عصن .....محبت مادری نپاچه تو صورتتون صلوات:)))


پ.چ.ح:قول میدم دیگه درمورد امتحان تو پستام غرغر نکنم :)


۰ ۰
asma hadadi
۳۱ تیر ۲۱:۴۴
ژووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

پاسخ :

خواهرم دکوراسیون وبلاگ و بهم زدی😀😃
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۹ خرداد ۰۸:۵۷
علوم خوبه...
ریاضی خوبه..
مطــــــــــــــــآلعــــــــــــــــــــــــــات یده وحشتناک 
درکت مینمایمــ:(
توکه دیگه اصن نمیای وب وقتی هم که میاای دعوام موکونی O-o

پاسخ :

اوهوم 4شمبه مطالعات داریم:)

چرااااااا من ک به بیام معتاد شدم عصن نه باوا غبط کنم:))

yasi adkd
۰۸ خرداد ۱۹:۰۲
خخخ
.
.
من می دونم که چقدر سخته :(

پاسخ :

اوهوم:(
bahar ...
۰۸ خرداد ۱۸:۳۸
تهران که داخل نت نوشته بود هفته پیش امتحان دادن من  نمونه سوالاشو گرفتم خوندم مگه میشه مگه داریم

پاسخ :

اوهوم داریم شاید اشتباه نوشته  بوده استانشو 
Tamana .....
۰۸ خرداد ۱۶:۵۱
خخخخخ 

پاسخ :

:)))
علیرضا یاغموری
۰۸ خرداد ۱۵:۲۸
تـــــــــــــــــــــبریـــــــــــــــــــــک 

پاسخ :

:)تچکرات
Lady cyan ※※
۰۸ خرداد ۱۵:۱۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اما از اینا بگذریم اسون بودا :)

پاسخ :

اره بخدااا خییییلی 
bahar ...
۰۸ خرداد ۱۳:۳۲
خخخ اسم علومونیاریم بهتره مال کودوم استانی/؟

پاسخ :

اره چقد عذاب کشیدم سرش مغزم پوکید

تهران:)
بز بز قندی
۰۸ خرداد ۱۳:۰۰
احساس مشترک من چغندره آجی

خب هرچی میگم جواب بده:
_امتحان شیمی و زمین شناسی داریم هیچی نخوندم....
_زیستمونو یه هفته ام وقت بدن تموم نمیشه
_معلما همه از دستم شاکین نمره که ارفاق نمیکنن هیچ کمم میکنن
_گاهی وقتا حس میکنم هیچ راهی برام نمونده0_0

پاسخ :

خخخ فداسرت منکه این همه خوندم به غلط کردن افتادم والا عصن اونجوری سئوالای پیچیده نبود:)

خخخخخ 
علیرضا یاغموری
۰۸ خرداد ۱۲:۵۲
منو این غمو غصه نکشه
عکسای وبلاگ شوما میکشه |:
این کار کار درستی با یک آدم واضح (:
شما بیست میشی
مگه کسی شک داره ؟

پاسخ :

بیس شدم تموم شد رف:)
طاها میرویسی
۰۸ خرداد ۱۱:۵۷
چه غذایی!
مثلن تو اونجا داشتی کلمه های سختتونو مینوشتی؟
سخته!!

پاسخ :

خخخخ اره خییلی معلومه؟؟؟
bahar ...
۰۸ خرداد ۰۶:۳۵
واییی پلای پوووس کرم کدووو کلپککککک پلاناریاااااا یونی مولکولییییی خرخاکی هشت پا هزارپا دولپه ای تک لپ ای دیونه شدم رفت

پاسخ :

خخخ خودانکنه من الان از امتحان اومدم چقد آسوووووووون بود واییی چ غلطی کردم دیشب نخوابیدم تو چطور دادی؟
علی اصغر
۰۸ خرداد ۰۱:۱۱
علم خیلی زیباست
بخونید تا زیست شناسی ، پزشکی یا شیمی دانی بشوید

پاسخ :

با پزشکی موافقم شدیددددددددد:)
yasna sadat
۰۸ خرداد ۰۰:۰۶
عخییییییییییی
خخخ
موفق بااااااااااشی

پاسخ :

خخخخخ قوربونت خانوم عمه:)
آرین :)
۰۷ خرداد ۲۳:۲۷
یعنى دانش آموزى که فردا اجتماعى داره و از 24 درس هشت درس نخونده نمیتونه بفهمه؟  :|

پاسخ :

اون دیگه فهم و شعورش زده بالا:)
برنامه نویس جوان
۰۷ خرداد ۲۲:۵۹
ور از این بی خبری رنج مبرهیچ مگو

پاسخ :

:)
بهار پاتریکیان D:
۰۷ خرداد ۲۲:۱۸
غر بزن ، واسه ما غر نزنی واسه کی غر بزنی :))))
چه خوشمزه ست عکس :))))
موفق باشی ، ایشالا بیس شی :)))
من بهت ایمان دارم سحر ، از پسش بر میای :)))

پاسخ :

فداتم کع:)))
میسیییی:))))
بیشتر میییییسی:)))
خدا از دهنت بشنوه بهار جونم:(

کلا نا امیده نا امیدمااااا:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان