روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سلامتی های آخرسالیانه ی دوستیانه

سلامتی اولین روز مدرسه؛ششم ابتدایی

سلامتی دوستیهای جدید

سلامتی همکلاسیای جدید

سلامتی معلمای جدید

سلامتی وسط سال و دعواها با دوستای صمیمی

سلامتی قهرای بچگونمون

سلامتی آخر سال و بساط دفترچه خاطرات بچه ها

سلامتی دوستت دارم یه عالمه اندازه ی یه قابلمه ی داخل دفترچه یادداشت ها 

سلامتی سال بعدش

سلامتی دیدار دوباره و دوباره اکیپ پارسالو تشکیل دادن

سلامتی شیطنتا سر زنگ قرآن و دینی و زبان و ورزش مصادف با چشم قره های معلما و تهدید به نمره کم کردن

سلامتی دعواهای خرکی و آشتی های خرکی تر

سلامتی همکلاسی های و دوستای پایه

سلامتی ضایه کردن بچه های خوشمزه سرکلاس

سلامتی بامراما که خودشونو وسط امتحانا نشون میدادن و میرسوندن که دوستش نمرش کم نشه

سلامتی شوخی های زنگ تفریحانه و حمله به خوراکی های خوشمزه ی همدیگه

سلامتی سال بعدش

سلامتی شیطنتای دوباره و مزه پرونی سر کلاس

سلامتی اجازه گرفتن به بهونه ی آب خوردن از معلم و جیم شدن از کلاس و یه دیقه بعد اومدن دوستت

سلامتی خیس کردن همدیگه با آب؛آبخوری 

سلامتی این چه وضعشه های معاون

سلامتی دلداری ها و امیدواریای فاطی

سلامتی شیطنتای نیلو

سلامتی مزه پرونی های فائزه

سلامتی پاستوریزه بودن صبا

سلامتی رک بودن نگار

سلامتی خوابیدن مائده سرکلاس 

سلامتی ایراد گرفتنای هانیه

سلامتی تقلب رسوندنای نگین

سلامتی بحث و جدل با معلما درمورد امتحان و شجاعانه و محکم حرف زدنای یاسمن

سلامتی همکلاسیا و بهترین اکیپ 3 ساله دوستای دوردونه

سلامتی اخم و تخم های معاون 

سلامتی امتحانای معلما والتماس ما به معلم عربی که امتحان ریاضی داشتیم و به معلم ریاضی که امتحان عربی داشتیم و الی آخر

سلامتی مسخره کردن تیپ معلما

سلامتی خرخونیامون

سلامتی امتحان نهایی

سلامتی آخره بدبختی

سلامتی نزدیک شدن به تابستون

سلامتی آزاذی

سلامتی تموم شدن یه سال تحصیلی پر از درس و خستگی

سلامتی همه شون که امسال یکی نمونه میره یکی تیزهوشان

سلامتی سوتی گرفتنا از معلم وسط درس

سلامتی شادی و گریه و سختی و راحتی و مهربونیا و بداخلاقیامون

 سلامتی همه ی 3سال تحصیلی با هم بودن

سلامتی همکلاسیای نمونه

سلامتی دوستای خل و چل

 یکی دبیرستان فرهنگ و بقیه ام پراکنده تو دبیرستانای مختلف

سلامتی تنهایی دوباره تو مدرسه ی جدید سال آینده

سلامتی موفقیتشون

سلامتی موفقیتمونwink

سلامتی همه ی شماها که این متن و خوندین و تو سلامتی دوستام شریک شدین 

سلامتیتونangel

+و اما یه نکته راجع به عکس این که چت منو فاطیه:

 پاسی از ظهر گذشته بود و ما درمورد درس و بدبختی و فلاکت و نفهمیدن و سخت بودن درسا غر میزدیم که نتیجه تصویر شد که قابل ملاحظه اس


 

۸ ۰
ʜɴɪ
۲۶ ارديبهشت ۱۶:۰۴
خیلی خوشحالم مدرسه داره تموم میشه ولی خو دلم به دوسام تنگ میشه خیلیییییی هعی:'( امسال اینجوری شدماااا:|

پاسخ :

تا بوده همین بوده دیگ:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۳۰ ارديبهشت ۱۱:۱۷
میدونم که ششم نیستی گفتم یه کم اسکل شیم بخندی

پاسخ :

بله بله:))
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۲۹ ارديبهشت ۱۹:۱۴
راستی یه چیز گفته بودم اگه گاهی میبینی ایمیلم پسرونس ایمیل من نیسا همینجوری به دلایلی اینو گذاشتم:)
من دوست صمیمی تو وبم ندالم هیچکی منو دوش نداله :)

پاسخ :

الهی:)

نگووووو ما دوست داریم:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۲۹ ارديبهشت ۱۹:۱۱
مگه تو ششمی؟

پاسخ :

نه دیگه اجی دقت کن از ششم روااایت کردم تا الان... 

ینی من بم میخوره ششم باشم وااااااااقعااا؟؟؟؟؟:))))))))
yasna sadat
۲۸ ارديبهشت ۰۱:۲۷
به سلامتی دوست گلم سحر جان

پاسخ :

به سلامتی دوست عزیزم ♛یسنا جونم♛ که یه دونس♥
yasi adkd
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۴۹
سلامتی ...
نمی دونم چی بگم ...
دلم شدید گرفته  ...
منم امسال از دوستام جدا می شم :(

پاسخ :

خیلی بده خیییییییلی آدم استرس داره استرس آینده ی جدید که چی میخواد بشه:(

ولی غمت نباشه دنیا همینه دیگه به هرچی دل ببندی باید یه روز ازش دل بکنی:)
بز بز قندی
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۳۳
سلامتی دوستم که انقد درس نخوند که دارن اخراجش میکنن
سلامتی من که همه بچه های کلاسو با خودم لج کردم
سلامتی من که وقتی دوستای باحالو تنبلم سال بعد از این مدرسه میرن تنها میشم :(((((

سلامتی من که خوشی بهم نیومده :"(((((((((((((((((

پاسخ :

سلامتی تو که عشقولیه منی
سلامتی تو که اینقدددرررر مهربونی 
سلامتی بچه های بی لیاقت کلاستون ک میگی باهات لجن ولی من میدونم که نیستن
سلامتی دوستات
سلامتی دوستای جدید
سلامتی تو که خوشی بهت اومده و میاد
سلامتی خوده خودت_💞♥♡
طاها میرویسی
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۳۰
سلامتی طاها میرویسی!!
جان ما اینو بذار یکم بخندیم!!
سرخرگ عاعورتشی
قدر خودتو بدون

پاسخ :

هاهاهاهاااااا خندیدیم:))))))

نخییر تو وبلاگ خودت بزار وب من ک مسخره بازی نی...

مییدوووووونمممممم
Tamana .....
۲۶ ارديبهشت ۲۱:۵۳
سلامتی همه اینا که گفتی 
به علاوه دعواهای خرکی اخر سال و اشتی تو سال بعدش :(

پاسخ :

اوهوم:)
♠Mãh§â♣ ...
۲۶ ارديبهشت ۲۰:۳۰
ای جووووووووووووون سلامتی همه شووووووون

پاسخ :

فدات سلامتی خودت
مریم
۲۶ ارديبهشت ۲۰:۱۷
سلامتی همشون :)))
یاد تقلب رسونیام افتادم که میخواستیم با یکی از بچه ها برگه هامونو عوض کنیم که برگمو گرفتو معلم از سر جاش بلند شد و متاسفانه من برگه نداشتم البته کل کلاس میدونستن و یکی از بچه های با معرفت سر معلمو گرم کرد که برگرو گرفتم داشتم میرفتم اون دنیا از ترس
سلامتی کل کلاسمون که همشون با معرفتو پایه هستن :)

پاسخ :

سلامتیتون و سلامتیشون:)))

خخخخ چقد با معرفت دمشون گرم سلامتیشون...:)
Faber Castel
۲۶ ارديبهشت ۱۹:۲۸
قشنگ بود خیلی زیاد

یاد آخر آهنگ "خونه خوبه - امیر تتلو" افتادم:

سلامتی شهیدا ، حاج حسینا ، تو دلی ها
سلامتی ناصر حجازی ها ، ایرج قادری ها
سلامتی استعدادایی که ، ستاره نشدن اما ، ایرونی موندن و اسطوره میشن
سلامتی اسطوره هایی که با بی لطفی خدافظی کردن
آقا مهدوی کیا ، علی آقا کریمی
سلامتی داداشیای تو زندون
دست فروشای تو میدون
سلامتی پدر مادرا
سلامتی دست تنگا
سلامتی درد دیده ها ، داغ دارا ، بیمارا

:)

پاسخ :

مرسی چقد قشنگ بود خییییلی زیاد

دوستان گرام از همین تریبون اعلام میکنم شومام یه "سلامتی" بنویسید اگه دوس داشتین منم یه موضوع به وب اضافه میکنم و سلامتیاتونو میریزم توش:)

سلامتی همتووووون:)
بهار پاتریکیان D:
۲۶ ارديبهشت ۱۸:۴۸
منو درکم کن یکم :))) دس دس :))) از پیشم نرووووو :)))) نروووو لامصب :/ نرووووو لاکردار :)))))
دس دس :))))
سلامتیتون که انقد بچه ها باحالی هستین ! ینی من عاشق چتتونم ! :)

پاسخ :

اهاااااااا دستا شله عقبیاااااااااا منو درکم کن یکم از پیشم نروووووووو آآآآآ آهان دستا شل دس دس 

خخخخخ منم عاشق خودمونم :)))))))

شوخیدم قبونت شم شوما که فدایی داری:)
Lady cyan ※※
۲۶ ارديبهشت ۱۸:۳۱
خخخخخخخخخخ:-)

پاسخ :

:)
علیرضا یاغموری
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۰۷
سلامتی اکیپتون (:
امیدوارم همیشه شاد و کنار هم باشین (:
آما از عکسه معلوما خیلی خوندین |:
خیلی خیلی

پاسخ :

مرررررررسی

مچکر

خخخخ اینقد واضح معلومه؟؟؟؟
sheida gaf
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۰۴
دلمان یک دوست خواست :////

پاسخ :

:)مخلصتم خودم دوستت:))
آرین :)
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۰۳
آخر سال کلا یه جوریه! آدم نمیفهمه خوشش بیاد یا بدش بیاد!  :)

پاسخ :

الان دقیقا همین حسو دارم از طرفی به تابستون فک میکنم ذوق مرگ میشم از یه طرف دیگه یاد امتحانا و ماه رمضون لامصب آدمو نا امید میکنه:"(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان