روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

عادت کردم


من عادت کردم کسے نگرانم نباشہ…

عادت کردم کسے سراغم رو نگیره…

عادت کردم تنها باشم تا بعد کسے منت محبتشو روم نزاره…

عادت کردم شب ها بدون شب بخیر بخوابم…

عادت کردم منتظر زنگ کسے نباشم…

عادت کردم دلتنگ بشم و دلتنگم نشن…

عادت کردم بے دلیل بخندم و با دلیل گریہ کنم…

عادت کردم زندگے نکنم…

سختہ ولے عادت کردم …

هعی خدا




۱۰ ۰
باران
۲۴ خرداد ۰۰:۰۲
آره عادت کردم کسی سراغمو نگیره آره عادت کردم هیچکی ب یادم نباشه!!آره واقعا دیگه عادت کردم منتظر زنگ کسی نباشم..!:-(:-(

پاسخ :

هییییی من که خیلی وقته به همشون عادت کردم دسی دسی داریم خودمونو نابود میکنیم:'(
raha !!! روانیه احساس
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۴۷
اوهوم .... امتحانا دیگه .... تابستون هستم پایه ثابت ... خخخ 

پاسخ :

خخخخخ
raha !!! روانیه احساس
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۴۴
چه موهای خشگلی داره !!!! :) 

قشنگ بودش ... :)

پاسخ :

فدات💞

کم پیدایی خواهری:-)
نرگس جهانبخشی
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۰۴
عالی بود 
اهنگتم زیبا بود
مرسی

پاسخ :

مچکر :))
برنامه نویس جوان
۲۶ ارديبهشت ۰۰:۵۵
آهنگ دوست ندارم :(
اما مطلبت قشنگ بود

پاسخ :

تا این حد بد بود ینی آهنگه:/؟؟؟؟!

مرسی جای امیدواریه پس:)
علیرضا یاغموری
۲۵ ارديبهشت ۲۲:۱۹
تورو خدا گریه نکنین ):
به خدا آدم دلش میگیره
منم که طبق معمول دوستم ناراحته دارم میترککم از غم ):
کاش میتونستم کمکتون کنم ):
اینم یه متن برای دلداری (:
بغض یعنی شبهای تنهایی و خرابی
بغض یعنی فکرو خیالش نذاره بخوابی
بغض یعنی جز رفتن دیگه هیچ راهی نداری
بغض یعنی که هنوزم اونو دوستش داری
بغض یعنی خنده های ساختگی
شکنجت بکننُ تو مبادا آخ بگی
همه منتظر اینن یه جایی گاف بدی
بکوبنت زمین که فردا نتونی راه بری
بغض یعنی یه برهان پنهان
برم کنسرت ولی به عنوان مهمان
بغض یعنی پا به سن بذارم
بازم نمیتونم تو ایران پا به سن بذارم
انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه
بمال ولی خدا غرور داده به ما چرا
بعد این هم بدو بدو
تو آخرشم رسیدی به فرودگاه امام
بغض یه زن، یه مرد ساکته
یه دستت پاسته (پاسپورت) یه دستت ساکته
کی تو اون لحظه قادر به درک حالته
هیشکی
بغض لحضه ترک خاکته
نگو بی ملاحضس نگو بی ادبه
چون که بعضی وقتا بعضی حرفا میطلبه
مهم اینه که دلتو به یه دنیایِ واقعی قرص کردی
آدم بیدار حقیقت رو دید
بغض یعنی یه فرزند تو دار
با یه لبخند رو کار
که از دورن شکسته شده با یه حسرت یه تومار حرف
تو خونه ای که یه دم جنگو طوفان
بعد همه خسته شدن و پدر رفته تو حال
جا انداختو خوابید خونه پادگانه
فردا مامان زجه زنان تویه دادگاهه
صداش گرفته دل شکسته حنجره خشک
طلاق این کلمه روح بچه رو کشت
بغض یعنی دروغ بوده حس تو به من
مفصله قصه اش گذاشتم ورس دو بگم
وقتی اون کسی که میخواستی
نداری دیگه پیشت
حرف نگفتت درد نهفتت
رو هم میشه

امیدوارم حالتونو خوب کنه (:

پاسخ :

متن بسی قشنگ

نظر شوما بسی قشنگ تر
من دلم پاکه ...
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۴۸
اوووووف ....
باید باش کنار بیای....
ولی غمت نباشه خودم هواتو دارم...🙌

پاسخ :

:)

مجبوریه دیگه.......

شوما که عشقی فدات:)
yasi adkd
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۱۳
سخته ولی عادت کردم ...

پاسخ :

توام؟؟؟؟نگفته بودی:))
آرین :)
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۱۸
منم عادت کردم...

پاسخ :

اوه اوه پس من تنها نیستم یکی یکی دارن حرفمو تایید میکنن://

چقد بده که زندگیه آدم طبق این روال عادتا  طی بشه خیلی بده:(

ولی ما پروعیم از رو نمیریم که ....

ماشالا بما:)


Faber Castel
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۰۳
کوچه علی چپ؛
خسته نباشی همسایه! :)

پاسخ :

مبهم حرف زدن از صفتای بارز جناب فابر:)
طاها میرویسی
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۴۳
:(

پاسخ :

اینم مثل نظرات گهربار قبلی:)

کلا نظری نداری مجبور نیستی چیزی بگی:))

از این دو تا شکلک به عنوان "نظر" بیزارم:

یکی این:)

یکی ام:(

انگار اینا نظره:/
♠Mãh§â♣ ...
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۳۸
لایک

مخصوصا اونجاش ک :بی دایل بخندم و با دلیل گریه کنم

پاسخ :

ار واقعا:)
Lady cyan ※※
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۲۵
هیم:-(
خیلی قشنگ بود... 

پاسخ :

فیدات:)
bahar ...
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۲۴
همه عادت کردن

پاسخ :

چقد بد ...
بهار پاتریکیان D:
۲۵ ارديبهشت ۱۶:۲۱
منم عادت کردم ایضا ! 
دیگه عادی شده واسم :)))
چه آهنگ خوبیه :))) ترکیه آیا ؟!
عکس ^___^

پاسخ :

:(چه وجه اشتراکی!!!

:)

اوهوم خیلی قشنگه ترکیه ایه

:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان