روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

فقط باش آروم جونم...

 ᓄـــهــᓄ نیــســت کـہ او ᓄـــال تــو بــاشــَـב 
  
 ᓄـــهــِـᓄ ایטּ اســــتـ کـہ ᓅــــَقــَط بــــاشـَــב 
  
 زِنــــــבگــے کــُنــב ، عـِــشـــق بــورزב ؛ 
  
 لــِذَت بـبــرَـב و نــَـــــᓅـــَس بـــکــــــــشــَـב... 

 
 

 

 

۱۵ ۱
EHsAn :)
۱۷ ارديبهشت ۱۸:۳۳
زیبا

پاسخ :

ممنون:)
آذین& گیتی
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۳۷
سلام
قشنگ بود ولی غمگین و تنها بود...
متن های تنها و غمگین نذار دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگه....

پاسخ :

:)چشم
برنامه نویس جوان
۱۳ ارديبهشت ۱۰:۰۰
سلام
این قشنگ نوشته ها رو دنبال می کنم.

پاسخ :

سلام نظر لطفتونه 

من نیز :)
شیکسون (^_^)
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۴۵
سلاممم اینجارو منظورت بود؟
اینجا که فالوام هنوز...

پاسخ :

سام علیک:-)


بعله فالو ک دلیل نمیشه دوست مجازی سر نزنی ینی آنفالوم کردی:-(
بهار پاتریکیان D:
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۱۴
اره ، فقط خوشبخت باشه...

پاسخ :

فقط باشه:-(
علی اصغر
۱۰ ارديبهشت ۰۲:۲۵
قبول
yasna sadat
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۲۸
هر چی تو بگی:)

پاسخ :

;-)♥
بز بز قندی
۱۰ ارديبهشت ۰۰:۰۶
لایییییییییییییییک عجقولی

پاسخ :

فدااات نفسم💞
طاها میرویسی
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۳۶
:(
سوالی که دارم و ربطی نداره اینه که چرا متنو  اونقدر قیافشو زشت می کنین؟
شاخ میشه؟!

پاسخ :

میخواستم ببینم فضولش کیه ک فهمیدم!!!
Lady cyan ※※
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۴۴
لاییییییک
علیرضا یاغموری
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۳۶
وقتی هـــــــــس هــــــــــر روز جـــــــــدایـــــی را تــــــــــصـــــــور میکنیم
وقتیم نــــــــــــــیس
رویــــــــــای اینکه باهــــــــاش چــــــــقدر خوشــــحالیـــــــــــــــم
چقـــــــــــــدر آدمای عجـــــــــــــــــِیبی هستیم.
______________
تورو خدا
ازتون خواهش میکنم اینقدر خودتون رو اذیت نکنین
همه دلشون برا اون سحر خانوم شاد و شیطون تنگ شده
لطفا زودتر خوب شین )))))))))))))))))))))))):
درسته نه دخترم
نه تاحالا عاشق شدم
نه سنم قد میده
ولی به خدا میفهمم حالتون رو
به خاطر همین خواهش میکنم خوب شین
لطفا

پاسخ :

باشه چشم:)

ممنون از درکتون:)
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۳۲
کاش...
Faber Castel
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۵۶
آخرش همینجوریه دیگه
به رضایتش راضی می شی
حالا چه با تو باشه یا نه :)

پاسخ :

نخییر فقط و فقط با من:"(

فالس منفی نفرست من نمیخوام واقعیت و قبول کنم:"(((
نرگس جهانبخشی
۰۹ ارديبهشت ۱۷:۴۲
ziba b0od like

پاسخ :

ممنون از نگاهت گلم:)
Raha .🎶
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۲۹
واقعا زندگى همینه

پاسخ :

....pas che zendgie talkhi
yasi adkd
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۲۵
دقیقا ...
فقط باشد ...

پاسخ :

ke nist....hey..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان