روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

چقد این روزها،زیادی دلم میگیرد...

kheeeeeiiiiiiliiii (geryeh)  (boghz)

   دلم گرفته..


 از همه بی تفاوتی هآ...


  از همه فراموشی ها. . .


   از همه سردی ها. . .


 کاش معلمی بود که انشایی میخواست :


  "روزگار خود را چگونه می گذرانید...؟!! "


   تا چند خطی برایش درد و دل کنم...!

۹ ۰
Lacey
۰۵ خرداد ۱۰:۲۴
Ho ho, who wodlua thunk it, right?
EH  A
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۱۸
لایک:)

پاسخ :

:)
آرین :)
۰۲ ارديبهشت ۰۲:۰۱
منم خیلی دلم میگیره این روزا  :"(

پاسخ :

😐😐
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۰۱ ارديبهشت ۲۲:۱۹
منم همینطور
yasi adkd
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۱۵
واقعا ...
yasna sadat
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۰۰
هه 
پای درد و دل همه یشین اما وقتی نوبت خودت شد.....
:(
خستم...

پاسخ :

واااااقعاااااا انگار واسه همشون غریبه ای....
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۲
منم :(
علیرضا یاغموری
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۳۵
هر از گاهی به کامپیوتر حسودیم میشه
شوخی نمیکنم جدی
دلش که میگیره چارش ریستارته
خسته که میشه خودش خاموش میشه
سنگ صبور خوبیم هست
باهاش آهنگ گوش میدی
درد و دل میکنی
عکس نگا میکنی
به هیشکی نمیگه
خیلیم حالش خراب شد یه ویندوز عوض میکنی و تمام
همه به این حرفم میخندن
چون نمیدونن من تنها دوستم کامپیوترمه
اه چقدر درددل کردم ):

پاسخ :

دقیقا منم لبتابم همین حکم و داره (∩_∩)

اختیار دارین(⌒_⌒)
بز بز قندی
۰۱ ارديبهشت ۰۱:۲۶
هعیییی من فقط به دردودل بقیه گوش میدم
هیچ گوشی واسه دردای خودم نمیبینم

پاسخ :

گوش واسه دردامون هست منتها ادمش نیس اجی من با یه حساب سرانگشت بت میگم ۹۹درصد ادمیای تو زندگیم بیشورررن اونایی ام ک میگن نه و ال و بل خودشون بهتر میدونن ک راس میگم چون اونا ادمای اطرافشونو تحمل میکنن ولی من صبرم اندازه ی اونا نیس..

ای بابا چرت و پرت گفتم چقد نمیدونم چمه.....
علی اصغر
۰۱ ارديبهشت ۰۱:۲۰
خوب شما بنویس می خونیم
بیمار ماردار
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۱۱
درون دلت شهربند است راز/نگر تا نبیند در شهر باز....
حرمت دلو باس نگه داشت نه انشا کردن 

پاسخ :

اونوقت با چن خط درد و‌دل من توی انشای خیالی ک نوشته نشده حرمت دل میشکنه؟؟؟

خیلی خب ما ک بقول شما همه حرفامون تو دلمون بوده و هست اینم روش ک میادا حرمت دل شکسته شه...
Faber Castel
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۰۵
براش جوری می نوشتم که وقتی رفت خونه، بعد چند روز جسد به دآر آویختشو پیدا کنن :)
سیّد محمّد جعاوله
۳۱ فروردين ۲۳:۵۴
لایک
Raha .🎶
۳۱ فروردين ۲۳:۵۱
اخ اره چرا دنیا نامرد شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان