روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ما اول میمونیم...مطمئنم


امروز دیگه آخرین روز تمرین سرود بود

فردا میریم برای مسابقه ی استانی با رقبای فوق العاده قدر

میریم برای شکست دادن حریف...میریم برای اثبات اینکه ما اول میمونیم...

میدونم که کم میارم حداقل خودم  واقعا اینجورییم 

همیشه تو مسابقه مخصوصا سرود به همه دلگرمی و امید میدم...

خودم که پام به سِن میرسه زانوهام سست میشه...

ولی ای کاش فردا هم بتونیم خوب بخونیم این همه زحمت کشیدیم ای خدا میشه ینی؟

عکسو ببینین امروز از شدت خستگی همه تو حیاط درحال آب خوردن بودن مام دراز کشیدیم رو آسفالت و خوابیدیم از شدت تشنگی بچه ها واسم آب آورده بودن نا نداشتیم تا آبخوری بریم(حالا انگار کوه کَندیم:))

خخخخخخخخ ولی عین این تشنه های لشکر امام حسین بچه ها بهمون میخندیدن...

معاونام ک از دوربین شاهد این خستگی و دراز کشیدنمون تو حیاط بودن از پشت میکروفون ابرومونو بردن و گفتن بلند شین دختراای گنده....

ولی به قول فاطی من تودارم خییییلیم تودار...

حتی الان بدترین بلای ممکن سرم اومده باشه باز لبخندم پر رنگ تر از قبله...

ولی ذهنم مخشوش تر و تو دلم ولوله ای برپائه ک نگووووو

کاش هیچوقت اینقدر مشکلات و دلگرفتگیامو تو خودم نمیریختم

شاید اینجوری بیشتر میتونستم از عذابای درونم کم کنم شاید....

خلاصه اینکه به دعاهاتون شدیداااا نیازمندیم فردا هشت صبح داخل تالار .......تهران اجرا داریم ینی قرعه کشی میشه بعد معلوم میشه از هشت صبح تا یک بعدازظهر کی زمان اجرای ما هست...

دوستای با فکرمم که سه تاشون صداشون گرفته و دوتاشونم امروز بر اثر خوردن بستنی لواشی به اوناپیوستن..

به هر حااااااااال ما باز هم امیدواریم که رتبه ی اول ازآن ماست...




۱۲ ۰
علیرضا یاغموری
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۰۱
این انگلیسی نوشته معنیش میشه
""
سلام
اگه براتون امکان داره به وبلاگ ما هم بیاین.
آخرین و جدیدترین سایت های درآمد آنلاین.
منتظر شما توی وبلاگمون هستیم.
موفق باشین
خداحافظ
""
من موندم چرا انگلیسی نوشته |:
هدفش چی بوده |:

پاسخ :

هان؟چیشده؟من نفهمیدم:/ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا چرا فهمیدم:)
raha !!! روانیه احساس
۳۱ فروردين ۲۱:۲۱
چه عکس باحالیییییییییی ...... :))))

ایشالله اول بشیییییییین ...... 

پاسخ :

ایشالا داور کچلا امتیاز کم نکرده باشن
Faber Castel
۳۰ فروردين ۱۷:۲۹
احساس کردم همه کفشا رنگشون تیره است
ولی تعبیرم این بود از سمت راست اولی هستی
اگر همون باشه و تعبیرم درست بوده باشه، حدس می زدم که اینطور باشه :)

پاسخ :

بله:)
مهران تندیس چت
۳۰ فروردين ۱۴:۲۵
لایک
Faber Castel
۳۰ فروردين ۰۰:۲۲
الان دقیقا توی عکس کدومشونی؟ :)

پاسخ :

اولی کتونیه مشکی:)
ツ η!li
۲۹ فروردين ۲۱:۳۶
ایشالا که اولین :)

پاسخ :

(^̮^)
بابا لنگ دراز
۲۹ فروردين ۱۸:۳۵
:|
خانم خونه
۲۹ فروردين ۰۲:۲۷
موفق باشی

پاسخ :

ممنوووونم از حضورتون
yasna sadat
۲۹ فروردين ۰۰:۳۵
واااااااااا مگه شک داری که میبررررری؟؟؟؟؟؟
مگه داریم مگه میشه؟؟؟
نشدم فدااااای سررررت...بازم دوستون میداریم:))

پاسخ :

اخ اخ این استرس لعنتی ول نمیکنه اجی 

فداااتشم شوما ک تاج سری عششششقی
بیمار ماردار
۲۹ فروردين ۰۰:۱۴
مدرسه ی ما _لعنت الله علیه_ همیشه تو سرود اول استان بود و دوسال تو کشور شد اول و از درس میزدن و به امور پرورشی(اصطلاحا موجب پرورش ) میپرداختن و جفایی کردن در حق ما ها ..

پاسخ :

خخخخ اره مدرسه ی مام پرورشیش زیاده ولی سرود بین اون همه هم استرس خاااص خودشو داره هم هیجانشو
علی اصغر
۲۸ فروردين ۲۳:۳۰
موفق و پیروز باشید

پاسخ :

تچکر
فاطمه نورا
۲۸ فروردين ۲۳:۱۵
شما برنده این آجی جون😊😉

پاسخ :

خدا‌از دهنت بشنوه اجی(´°_°`)استرس دارم خییییلی
بز بز قندی
۲۸ فروردين ۲۳:۰۸
چ آجیه فعالی دارم من ماشالله

پاسخ :

( ・ิω・ิ人・ิω・ิ)دیگگگه چه کنیم 😊😊
Soran
۲۸ فروردين ۲۰:۳۰

Hi
If possible, visit our blog
Latest sites online money

I'm waiting for you
Good Luck

Bye

پاسخ :

اقا کی زبانش خوبه واسم ترجمه کنه؟من یه های اولشو فهمیدم با یه بای اخرشو دروغ چرا گودلایک اخرشم فهمیدم بقیش نه فوش نباشه؟؟خو من زبان خوب نیس کممممک

کمککککک هلپ هلپ مییی
سیّد محمّد جعاوله
۲۸ فروردين ۱۹:۳۳
حتما

پاسخ :

(^_−)
طاها میرویسی
۲۸ فروردين ۱۸:۲۸
میبازین!!!
:)

پاسخ :

ب کوری چش توام شده فردا شده جیغ بزنم بخونم اول و ماله خودمون میکنم حااالا ببین
محمد حسین
۲۸ فروردين ۱۸:۲۷
موفق باشید

پاسخ :

ممنان(^̮^)
mr point
۲۸ فروردين ۱۷:۵۹
ایشالله موفق میشید

پاسخ :

مووووچکر
Afshin ☼_☼
۲۸ فروردين ۱۷:۲۷
سمت راستی سحره

پاسخ :


<_<
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۲۸ فروردين ۱۷:۰۸

این سحری ک من دیدم حتما اول میشه

شک ندارممممممم

پاسخ :

فداااااتشم مرسی از انژی مثبتت:)
علیرضا یاغموری
۲۸ فروردين ۱۷:۰۵
کسی نگران باخته که تلاش نکرده
اگه میخوای ببرین اونو تصور کننین (:

هر وقت به باختن فکر کردین به این عکس نگاه کنین
http://s6.picofile.com/file/8247448834/6.png
بار باز شدن بهتر صدا هم یکم آب گرم با خودتون بردارین

ممنو از نظر لطف شما
وظیفست (:
همچنین باعث افتخار من (:

پاسخ :

بله واااقعا خیلی عکس امیوارکننده ای بود ممنون:)

مررررررررررر15+15:)
علیرضا یاغموری
۲۸ فروردين ۱۶:۵۱
امیدوارم جواب زحماتتون رو به طور کامل بگیرین (:
قول شدید میدم دعاتون کنم (:
بدجور میفهمم چی میکشین ، بازشما به هم دلگرمی دارین که شما نخونی بغلی میخونه
تنها اجرا کردن جلو 500 نفر خیلی سخته
خیلی سختا
آما من مطمئن شما اول میشین ((((((:
برا آروم شدنتون هم آیت الکرسی بهترین چیزه (:
موفق باشین

پاسخ :

ممنونم من همش ایت الکرسی میخونم ینی واقعاااااااا و جدااااا بهش اعتقاد دارم اما خییلی سخته.... رقیبای سخت........ این همه تلاش .....ترس از باخت....

 به هرحال ممنون شما همیشه انرژی مثبت به آدم منتقل میکنید و از بهترین بازدید کننده های وبم هستین ک باعث افتخارمه واقعا:)


خانوم فیروزه ای ...
۲۸ فروردين ۱۶:۴۴
قربون تو من برم :-)
ایشالا حتما رتبه اول رو میگیرید:-)

پاسخ :

اخ اجی خدانکنه الهی من فداااای تو بشم دلم واس کامنت دادنت تیه ذررررررره شده بود قربوونت بشم من الهییییی

فداااات بشم ایشاااالااااااا به حق 5تن آل عبا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان