روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

فوتبال دیدن بما نیومده ک:"(

اصن روایت داریم دختر بااس پرسپولیسی باشه بببببعععععععععله


جالبه بدونین من فقط تو خونواده پرسپولیسی هستم و همیشه تو فوتبال دیدن من درحال کل کل با اعضای خانواده ام 

و جالب تر اینکه بدونید من بین دوستانم فقط پرسپولیسی هستم

و این نشون میده پرسپولیییس تکه هواداراش تک تررررررررن

و الان درحال درس خوندن و فوتبال دیدن بودم ک:

گگگگگگگگگلللللللللللللللل افففففرررررررین من میدونستم من میدونستم پرسپولیس بزن سواراخشون کن کیسه کشاارو

شماااااااا چی میگییییین لنگیای بدبخت؟

هرچییییییی باشه کیسه کش نیستیم اونم از نوع شیش تاییش فعلا بسسوووووز تا چهارمی رو نخوردید

اقااااااا اون موقع ک استقلال سوراخ سوراختون کرده بود کجا بودی؟؟

از قدیم و ندیم گفتن آب دریا شوره استقلال بیشوره

بیا برو نیمروتو بسوزون واس ما پرسپولیس پرسپولیس میکنه

بببببیییییییییییییییبییییییین تیمت بین 4تامدعی پنجم نشه صلوات اع ببخشید به وجدانم قول داده بودم این استقلالیا رو زیاد اذیت نکنم آخه طفلکی هابرا3تاجام میجنگیدند خخخخخخ

مااااامااااااااان بیا اینو ببررررر دخترم اینقد فوتبالی؟؟؟

پس چیییی .....

جیییییییییییغغغغغغغغغغغغغغ پنالتی هوووورررررررراااااااا (تخمه ها به هوا پرت میشد)

وااااای چ خبرتونه؟

سسسسسسسسسحححححححررررررر این بچه بازیاااااا چیه تخمه هارو بزار زمییییین دختره ی دیوووونه امروز خونرو جارو کردم تو کی بزرگ میشی؟

ماااااااااماااااااااانییییییی فوتباله دیگه

خوبه خوبه همچین میگه فوتبال انگار میدونه فوتبال چیه؟

(برید کنار محبت مامانم نپاچه تو صورتتون)

مااااااااامااااااااان دست درد نکنه ننننع دست درد نکنه

اصن تو مگه امتحان نداری؟

چرا دارم ولی همش فکرم پیش پرسپولیس جونمه

بییخود برو درست و بخون

خو باشه جلو تلوزیون درس میخونم اخه میخوام تخمه هم بخورم

بچه منو سیاه نکن منم نمیفهمم میخوای فوتبال ببینی؟؟؟

باشه من میرم فقط پفک و چیپس و تخمه ی منو بدید ببرم

تو برو بشین درستو بخون برات میارم

امیدوارم.....

فوتبال دیدن بما نیومده ک:"(

خوشگل من مسیج داری عژیژ دلم مسییج داری(چیزی نیس صدا اس ام اس گوشیمه)

سی سی:

ینی خوشم میاااد با تقلب گل میزنناااا این لنگیای بدبخت

فاطی:

میبینم تیمت داره میبره نه؟؟؟؟وایسا ببین گله استقلالیییییاااارو حال کن

نیلو:

هوووووی ذوق نکنیااااااا واسا شاهکاره اسقلالیارو ببین بعد ذوق کن باشه عمو جون؟

پنیر(چون عاشقه پنیره بش میگیم پنیر):

زنده ای سحرررر؟؟؟ببین از لنگیا آبی گرم نمیشه پس عشق نکن الان استقلالیااااااا حالتونو میگیرن

جواب من:

انتظار دارین من جواب بدم به حسودا؟؟؟اونم با این شارژه یه ریالی؟


۸ ۳
مهدی ابوفاطمه
۱۹ ارديبهشت ۰۸:۰۹
موفق و پیروز باشید

پاسخ :

hamchenin...
علیرضا یاغموری
۲۸ فروردين ۱۶:۰۰
اصلا میگن روایت داریم
دختر بارسایی نباشه باس بدی داعش بخورتش (:
آما حیف از لیگ قهرمانان حذف شد )))))))))))))):
عاشقشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بعدشم
استقلالیا جهنم کیبورد حیفه (:

پاسخ :

اخ اخ اییییییین حرف اخریه رو ک گفتی قشنگ قاانع شدمااااااااااااا

 اره حذف شد ولی بارسا درقلب منننه لیگ قهرمانان کیلو چند؟؟؟؟؟؟؟؟بارسارو عشقه
علیرضا یاغموری
۲۸ فروردين ۱۵:۲۱
حالا تو اروپا طرفدار کدوم تیمین؟

پاسخ :

بارسلوووناااااااااااااااا
علیرضا یاغموری
۲۸ فروردين ۱۵:۲۱
بهترین جای زندگی اونجاست که تیمت گل بزنه 
اونموقع عین خل و چلا بالا پایین بپری

تبریک میگم شدید (:
خیلی خوب بازیکرد پرسپولیس (*

پاسخ :

ممنون منم از همین تریبون تبریک میگم:)

بععللللللللله خییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللیییییییییییییییییییییییییی (کیبورد خورد شد:))
فاطمه نورا
۲۸ فروردين ۱۴:۱۰
منم پرسپولیسیم.زیاد فوتبال نمیبینمااااا
میشه گفت اصلا فوتبال نمیبینم.خخخ
ولی پرسپولیسیم😁😁😁

پاسخ :

خخخخخخخ بابا تو فوتبالیه دو آتیشه ای دیگه 
علی اصغر
۲۸ فروردين ۰۱:۰۷
(لبخند)

پاسخ :

<_<
روشا مجد
۲۷ فروردين ۲۰:۱۸
بدم میاد از فوتبال...
یعنی چی ؟! دختر بشینه فوتبال نگاه کنه؟!!!...
 موقع فوتبال از خونه زدیم بیرون ... توی یه جای خوب چای نوشیدیم...:)
از هیاهوی فوتبالی های خونه فرار کردیم .. خوردیم به پست بوق بوق های بعد بازی...:)
خلاصه ماجرای داریم با این فوتبال ما....:)

پاسخ :

خخخ اره خب هرکی یه سلیقه و علاقه ای داره منم عاشق فوتبالم♪(ㅎ∀ㅎ)」


خوب کاری کردین‌ امیدوارم خوش گذشته باشه بهت دوست عزیزم♥
طاها میرویسی
۲۷ فروردين ۱۹:۵۷
فوتبال!!
اوغ! :)
من که طرفدار پدیده و سیاهجامگانم!!
مشهدین!!

پاسخ :

اوه اوه فشه اینا ک گفتی؟؟؟؟
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۲۷ فروردين ۱۹:۰۵
من اصن فوتبال ندوس :(

پاسخ :

:(دخترباس فوتبالی باشه
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
۲۷ فروردين ۱۸:۵۳
خبببببببب کیسه کشااای عزیز چهااااااارمیییییییییم خورددددددددیییییییییین؟؟؟؟بستون نیس؟؟؟؟
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۴۱
تورو خدااااااااااااااااااا
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
ادم اجی خوشمل و جیگری مثه تو داشته باشه که دیگه غم نداره
قفونت برم

پاسخ :

فدااتم نفس اجی
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۴۰
تورو خدااااااااااااااااااا
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
ادم اجی خوشمل و جیگری مثه تو داشته باشه که دیگه غم نداره
قفونت برم

پاسخ :

نفسییییی فداااتشم اجی خودم جیگری از خودته مهربووونم
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۳۴
الان تتل من داره فوتبال میبینه
توی لس امیگوس
منم میخوام برم پیشش ولی مامان و بابام نمیبرنم نههههههههههههه

پاسخ :

خودم میبرررمت اجی بخودا قول میدم بزار بزرگ شم بعد:)
سیّد محمّد جعاوله
۲۷ فروردين ۱۸:۲۱
اول قرمزه

پاسخ :

یییییییییییس
خانوم فیروزه ای ...
۲۷ فروردين ۱۸:۱۶
من پرسپولیس ندوس:-(
من استقلال دوس:-)

پاسخ :

من کیسه کشارو ندوس:(

من پرسپولیییییییس دوس:(
bahar ...
۲۷ فروردين ۱۸:۱۱
استقلال میبرههههههههههههههههههههههههههههه

پاسخ :

ببیییییییییینیییییییییم فعلا ک سومی رم خووردییییییید هاهاهاهاهاهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان