روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مطالعااااات؟؟؟وااای نه...

حکومت استبدادی حکومتی است که شاه در آن ...

که شاه درآن چیز...

که اااام....

اه لعنتی...یادم رف..

این نمیاد که سواله پرتیه بعدی..

اینم که نیس اصن سوالش گنگه بعدی...

اصن تاریخ و ولش سحر بریم سر جغرافی..

اره میرم سر جغرافیا..

حرکت وضعی و انتقالی رو مقایسه کنید...

خب حرکت انتقالی چیزه..

(پنج دور خوندم)

کتاب بسته..

اخیش حفظ شدم حالا میتعریفیم:

حرکت انتقالی یعنی زمین ...زمین...

اااه نمیشه که درس خوند همش فکرم میره یه جا دیگه...

نخیر باید تمرکز کنم اگ الان درس نخونم باید تا صب عذاب بکشم بخونم...

اااااه لعنت بتو سحر اگه سرکلاس گوش میدادی الان فوت آب بودی

حالا نیس که اونایی ک گوش دادن الان پرفوسورن

خب...

مختصات جغرافیایی...

هر نقطه که...

ووووویییییینگ ویییییینگ 

هاان؟؟

خاک توسرت هنوز آدم نشدی؟؟؟سلامت؟؟

خفه نیلو نمیتونم بدرسم عصابم خورده تو چ غلطی کردی؟

تا تو هسی خر میزنی ما چرا درس بخونییم؟؟؟تو بهمون میرسونی دیگه؟؟مگه نه؟؟؟

نه خیییر بمون تو کفش قشنگ برق بزنی من خودم و بکشم بعد به شما برسونم؟

خب بابا خانوم خرخون داریم میریم بیبرون فاطی و ترب و پنیر و سی سی ام هسن میای؟

نه خییر گم شین تنبلا من درس دارم...

بیا بابا حال میده... 

نه نیلو گم شو من درس دارم مث شما بیکار نیسم...

راسی اون پنیر بدبخت خرخون که همیشه مطالعاتش بیسه هم از را بدر کردین؟

نه بابا پیشنهاد خودش بود اصن...

باش شما برین من نمیام ....خوش بگذره

باش بای خرخون

شرت کم چلغوووز

دوستام خیییلیییی درس خونن من فقط تنبلم معلوم بود نه؟؟؟؟

۱۳ ۱
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۵
ای جون توام نهمی ایناداخل کتاب مان

پاسخ :

اره بدبختانه:))
دور همی
۰۴ خرداد ۲۰:۴۸
چه عکس زیباییه:)

پاسخ :

ممنون چشاتون زیبا میبینه:)
سونیا
۱۷ ارديبهشت ۰۰:۳۱
کپسولای روی کتابو همزمان بخور از دستش راحت شی..!

پاسخ :

خخخ اگه این شانسه منه جواب نمیده :"(

مچکرم از نظرت:)
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۵۶
الان بابام بهم گفت
ولی اینم میام به افتخار تتل و خودمو خودت که پرسپولییم
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
اییییییییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووون
چار گل داریم دوسش داریم منتظر پنجمیشیم

پاسخ :

هوووورااااااااااااااا ب افتخاااارمووووووووووووووووون

خخخخخخخخ بازی تمومید عاژی
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۴۶
عهههههههههههه
خو خودت گفتی خالی کن خودتو

پاسخ :

خخخخ اجی در حد کفاصط بیجور اینا منظورم بود :)))))))اکشال نداره جیگرم

ووووووووووووووااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاااجی چهههههههههااااااااااارمیییییییییم زدددددددن هوووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۴۱
مطالعات خییییییییییای کونیه
کس باباش
مرده شورشو ببرم با اون مباحث تخمیش

دیگه شخصیتم بیشتر از این بهم اجازه فحش دادن نمیده

پاسخ :

واااایییییییییی یکی منوووو بگیییییییره مررررررررردم از خنده

 اجی اینجا خونواده رد میشه مراعات کن ما گفتیم فش بده نه در این حد ک در حد بیشور و کصافط .....

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ وااااای دلم
بز بز قندی
۲۷ فروردين ۱۸:۳۶
چقد دلم میخواد فحش بدم ولی نمیشه

پاسخ :

فش بده عاژی بزار خالی شی:)
طاها میرویسی
۲۷ فروردين ۱۶:۱۷
:|
داری شوخی میکنی!!
5 دور می خونی؟!!

پاسخ :

من یه چیزی میگم تو چرا باور میکنی؟کودن ک نیسم 
شاهین ...
۲۷ فروردين ۱۵:۰۰
+ بابا مطالعات چیه می رفتی با بچه ها حالشو می بردی آخه خر.........خونی هم حدی داره آخه :-)))))))))))

پاسخ :

خخخخخ نمیدونم اخه باید به امید یکی نخونم ک بتونم تقلب کنم ماشالا دوستامم ک:)))))))
پاتریک (:
۲۷ فروردين ۱۳:۰۵
بدم میاد ازش:/

پاسخ :

بیتربیییییییییییته:/
مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
۲۷ فروردين ۱۲:۵۱
اخخخخخخخخخخخ ولی من عاشق مطالعاتم....

پاسخ :

از هرررردوتاتونم متنفررررم:))))))))
yasi adkd
۲۷ فروردين ۱۲:۳۹
وای تاریخ و مدنی ما فوق العاده سخته ...
من نمی دونم موقع امتحان خرداد چه گلی بر سر بگیرم ...

پاسخ :

منم نمیدونم فهمیدی بمنم میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا یاغموری
۲۷ فروردين ۱۲:۰۹
بهترین جای مطالعات خوندن اونجاست که سوالارو میشماری میبینی مثلا 100 تاست بعد میگی هر دیقه یدونه بخونم میشه 1 ساعت و نیم بعد منتظر میشی ساعت رند شه . بعد با اعتماد به نفس شروع میکنی بعد یک ساعت و نیم تازه سخنی با معلمان و دانش آموزان رو خوندی با چرت و پرتای رفقات (:

آما خسته نباشی من به شدت میدونم چی میکشی

یه پیشنهاد
اگه درسو نفهمیدی سوالارو از روش بخون با گوشیت ظبط کن بعد بزار 2 دور گوش کنی یادت میمونه

التماس دعا (:

پاسخ :

خخخخخخخخخ اره چ خوب درک میکنییییی:)))))

خیییلی سخده اره

ممنوووووووووننننننننننم از پیشنهاد جواب داد

محتاجیم به دعا:)
سیّد محمّد جعاوله
۲۷ فروردين ۰۹:۳۳
خوب خوب

پاسخ :

ببخشین شما جز عبارتای:

خوب خوب

خوب بود و........ چیز دیگه ایم بلدید؟
علی اصغر
۲۷ فروردين ۰۱:۱۵
من مطمئنم که سحر خانم 20 خواهد گرفت

پاسخ :

ممنون از انرژی مثبتتون آقا علی اصغر:)
raha
۲۷ فروردين ۰۰:۲۵
خخخخخ ادامه بدهههه ..... موفق باشیییییی 

پاسخ :

ینی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرین :)
۲۶ فروردين ۲۲:۵۳
مطالعااات؟؟ -_____-
لامصب خعلى حجمش زیاده خیلیییییى --___--
من یه بار یازده ساعت براش خوندم جدم هیجده و نیم :/ دیگه از اون موقع به خودم قول دادم واسه هیچ درسى یازده ساعت عین خر نخونم :|||

پاسخ :

خخخخ یازده ساعت؟؟خوشبحالت من یازده ساعت فقط دوتادرسشو میتونم بخونم
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۲۶ فروردين ۲۲:۴۰
هه یادش بخیر 

پاسخ :

هــــــــــــــــــــــــــــه:)
عرفـــــ ـــان
۲۶ فروردين ۲۲:۱۸
آخ یادش بخیر منم درس خوندنم دقیقا همینطوری بود :(
چه دوران مزخرفی بود برام مدرسه :/

پاسخ :

خخخخ پس فقط من اینجوری نیسم خداروشکر

خییییلی هنوزم هس:///
yasna sadat
۲۶ فروردين ۲۱:۲۴
مرگ بر مطالعات. لعنت به مطالعات...
البته منظورم بیشتر جامعه شناسیه :/

پاسخ :

مررررگ ایشالا داعش بخورتش بس ک سخته
بیمار ماردار
۲۶ فروردين ۲۱:۱۶
باشد که از پاس کنان باشین ! 
من مطالعاتو بالا 15 نگرفتم ..
از اونموقع که آقای هاشمی رو باهاش اشنا شدم از این درس بدم اومد

پاسخ :

نه خدایی معلم مطالعات ما خوبه ولیییی خوده مطالعات سخته من سر هر امتحانم باید اشکککم دربیاد ینی نابود شدم با این مطالعات:"(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان