روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

مــــــن دانش آموز رشتــــــه تجــــــــربیـــــــم

مــــــن دانش آموز رشتــــــه تجــــــــربیـــــــم

₪زیـــــــســــــــت میخونم؟!
 پس نبض و حیات

"مــــــن دانش آموز رشتــــــه تجــــــــربیـــــــم"

₪زیـــــــســــــــت میخونم؟!
پس نبض و حیات زندگیتو من میتونم بت برگردونم
من نباشم،نبودت حتمیه!

₪ریــــــــاضـــــــــی میخونم؟!
پس حسابتو نرسن من میتونم برسم.با یه حساب سر انگشتی میتونیم باخودمون جمعت کنیم یا حتی کمت کنیم!

₪شیـــــمـــــــی میخونم؟!
چون میتونم ترکیبات ناخالصو بشناسم و از زندگیم حذفش کنم.بودن باهام لیاقت میخواد که هرکسی ندارتش!

₪فیـــــــزیــــــــک میخونم؟!
پس میتونم انرژی منفی ها رو از خودم دورکنم!فاز منفی تو قلمرو ما ممنوعه.این درسو میخونم که بفهمی مث خازنا ظرفیتم بالاست و آمپرم بره بالا مدارتو میسوزونم!

₪زمیــــــن شنـــــاســـــی میخونم؟
که بفهمم مثل سنگاش باید سفت باشم و مثل کوه هاش محکم.مثل کانی هاش باید ناب بود!

مــــــن ❇تجــــــــــــــربــــــی❇ میخونم
مــــــن اینـــــم!

۶ ۰
marzieh
۰۹ مرداد ۲۰:۱۲

هدایت تحصیلیم اومده خدارا شکر تجربی الف آوردم. منم به زودی دانش آموز  رشته تجربی میشم^-^

یه دوست
۰۹ اسفند ۱۰:۴۳

منم تجربیم اما بخاطر مجازی ریاضی و فیزیک رو مشکل دارم ...... از این بابت خیلی ناراحتم به طوری که افسردگی گرفتم

نگین تقی پور
۰۷ اسفند ۱۳:۳۹

منم رشتمو تجربی زدم خیلی خوبه حتی‌اگه‌پزشکی قبول نشدم دیپلم تجربی هم داشته باشم برام کافیه 😃

Mobina
۲۸ آبان ۰۰:۲۱

 

سلام من سال نهمم ترم ریاضیم عالیه اما علوم رو این ترم خودم تنبلی کردم و نخوندم به نظرت برای ترم دوم جای جبران داره؟

پاسخ :

اره عزیزم هیچوقت برای شروع دیر نیست❤
فاطمه
۱۰ آبان ۱۰:۵۴

منم تجربیم😊

پاسخ :

❤❤❤
نفس
۰۷ مهر ۰۹:۱۰

من دانش آموز شته تجربی هستم تجربی به نظرمن آسونه ولی به شرطی که علاقه وتلاش باهم باشد.من خودم سال دهم راخیلی خوب خوندم وازپایه قوی شدم والان معدل 20مدرسه تیزهوشان هستم به امیدموفقیت

نفس
۰۷ مهر ۰۹:۰۸

من دانش آموز شته تجربی هستم تجربی به نظرمن آسونه ولی به شرطی که علاقه وتلاش باهم باشد.من خودم سال دهم راخیلی خوب خوندم وازپایه قوی شدم والان معدل 20مدرسه تیزهوشان هستم به امیدموفقیت

پاسخ :

همینطوره عزیزم
ماشالله بهت
موفق باشی❤️
M
۲۶ شهریور ۱۲:۲۴

من سه روز ادبیات رفتم الان پشیمونم دارم میخوام برم تجربی کلا عاشق تجربیم نمی دونم چجوری راضیم کردن برم انسانی

پاسخ :

هر رشته ای خوبی خودشو داره
سختی خودشو
مهم اینه تو هر رشته که رفتی با علاقه و اراده بخونی بری جلو و ب تهشم فکر نکنی و درجا نزنی
حتی اگر تهش چیزی که تو میخوای نشه
موفق باشید تک تکتون❤️👑
نازگل
۱۸ شهریور ۱۸:۲۱

تجربی خوندن شاید سخت باشه ولی باید با سختی هاش بسازیم با اینکه هنوز انتخاب رشته نکردم ولی تلاش می کنم و هدف دارم و تجربی بر می دارم مثل شما 💜

پاسخ :

موفق باشی عزیزم 
پروانه
۱۳ شهریور ۰۴:۳۴

منم دانش آموز تجربیم😍😍😍

پاسخ :

موفق باشی عزیزم❤️
Shiva
۲۱ مرداد ۱۷:۲۶

سلام منم رشته تجربی رو دوست دارم هر چند امسال تازه میرم دهم...ولی استرس فیزیکشو خیلی دارم...شما چطوری فیزیک رو به راحتی فهمیدید؟؟ با تکرار و تمرین؟!؟!

پاسخ :

سلام عزیزم
موفق باشی
بستگی به دبیری داره که تدریس میکنه که همون سال اول میتونه شمارو علاقمند کنه به درسش 
ولی از همون اول فرمولارو حفظ کنی و کتاب و بخونی و مثالای کتاب و برا خودت دوبار حل کنی فکرنکنم مشکلی باشه زیاد:)♥️
پری
۰۷ مرداد ۱۲:۰۸

من تلاش خودم رو میکنم که پزشکی یا پیراپزشکی قبول شم☺

ولی هم درس میخونم وهم از زندگیم لذت میبرم😄

پاسخ :

موفق باشی♥️
پری
۰۷ مرداد ۱۲:۰۶

من تلاش خودم رو میکنم که پزشکی یا پیراپزشکی قبول شم☺

ولی هم درس میخونم دلم از زندگیم لذت میبرم😄

مبینا
۲۳ تیر ۲۰:۳۳

سلام منم 2 روز دیگ برگه هدایت تحصیلیمو میگیرم...ایشالله که تجربی میارم

 

شهرزاد
۰۴ تیر ۱۸:۳۵

سلام منم تجربیم ولی خیلی سخته

پاسخ :

موفق باشی عزیزم
یاسمن
۳۱ ارديبهشت ۱۸:۴۲

منم می‌خوام رشته تجربی برم 

ن اینکه بخوام دکتر بشم هر چند ک شدم بهتره😉 اما ب خاطر این میرم ک علاقه دارم و حتی اگر هم دیپلوم شو داشته باشم باعث افتخاره😊😅

پاسخ :

Nilo
۲۶ ارديبهشت ۱۶:۳۶

منم تجربیم😀

اما ریاضیم خوب نیس😔

پاسخ :

باید تلاش کنی و تمرین کنی حسابی ایشالا ک موفق میشی❤
یاس
۰۷ فروردين ۰۳:۵۷

سلام . منم تجربی میخونم

اما اصلا و به هیچ وجه به پاس کردن کنکور و این حرفا فک نمیکنم

باور کنید اصلا انقد امیدوار نیستم که حتی یه گرایش تو ذهنم باشه چه برسه به پزشکی

حالم خوب نیس😦😦😦😦😟

پاسخ :

سلام عزیزدلم،من به عنوان کسی ک تحربی خونده و پزشکی قبول نشده بهت میگم ب هیچ عنوان اینروزای قشنگت رو بخودت تلخ نکنی
ایراد ما اینه ک نمیتونیم بپذریم ک هرکسی ک تجربه میخونی نباید الزاما پزشکی دارو دندون و.....حتما بخونه
منم اونموقع فکر و ذکرم پزشکی بود الان ب طف خدا رشته ای رو دارم میخونم ک خیلی ب روحیاتم نزدیکه
بسپر ب خدا و سرنوشتت و تلاش کن و توکل،ب چیز دیگه ای فکر نکن
زهرا احسانی
۱۰ بهمن ۱۳:۳۸

با افتخار میگم تجربی میخونم دکتر ایندم پس هر جا دیدید نوشته خانم دکتر زهرا احسانی بدونید منم منننن خدایا شکرت بابت اینکه نیمی از مسرمو دفتم عاشقتم خدت

پاسخ :

همه مون اولش فکر میکنیم تجربی خلاصه میشه تو دکتر شدن حتی اطرافیانمون و بعد کنکور و اشنا شدن با رشته های مختلف نظرمون تغییر میکنه،جامعمون بجز دکتر به افراد دیگه تو حیطه های کاری مختلف و موثر تری هم نیاز داره،الان نه،ولی بعد کنکورت و وقتی ترم اول دانشگاهتو تو یه رشته ای خوندی که هدف اولیت نیس و اتفـــــاقا علاقه زیادیم بهش پیدا میکنی و میبینی چقدر با روحیت سازگاره به حرفم میرسی،موفق باشی عزیزم❤
راحیل
۰۲ بهمن ۲۳:۴۳

هیش کی نمی خواد به خانوووم دکتر آینده خوش آمد بگه؟؟؟

پاسخ :

خوشامد😊
سوگند
۰۶ آبان ۱۲:۵۷

عشق است و بچه های تجربی 

منم عاشق زیست و زمینم 

پاسخ :

موووفق باشی😍💙
سوگند
۰۶ آبان ۱۲:۵۶

عشق است و بچه های تجربی 

 

پاسخ :

بخاطر ازدحام جمعیتمون خیلی مظلوم واقع میشیم اکثرا😔
نیلو
۰۶ شهریور ۰۰:۱۴

منم اول مهر رسما میرم ک شروع کنم رو کلاسی ک آرزوشو داشتم و درسائی ک آرزوشونو داشتمو بخونم 

عاآاااااااشقم تجربیم

عاشق اینم ک اینقد با خودت کلنجار بری ک فرمولارو بدرکی عاااااااشق زییییییییستم 

نمیدونم هیچی هنو نخوندم اماااااااااا بهشون ک فک میکنم انگار از نو متولد میشم اول مهر دهمم

پاسخ :

Goodluck azizam♥
سارینا
۱۲ مرداد ۰۰:۵۷
منم تجربیممممم 
عاشق زیستممممم :)

پاسخ :

منم عاشق قلب گوارش تنفس کلیه دستگاه عصبی حواس تولید مثل ژنتیک و گیاهیاش بودمممممم
اگه خوب درکش کنی بهترین درسه فقط کتاب و گند زدن توش امیدوارم معلم سال چهارمتون انقد خوب باشه ک جزوه بده بهتون که دیگه نور علی نور میشه:)
موفق باشی دختر :)
رها
۲۶ تیر ۱۸:۵۷
منم تجربی می خونم

پاسخ :

چقدر خوب عزیزم موفق باشی❤❤❤
Amir
۲۲ فروردين ۰۱:۴۱
Hiمنمممم تجربی ام
...
۱۹ دی ۱۴:۴۶
من میخوام تجربی بردارم سخته؟ 

پاسخ :

هر رشته ای سختیای خودشو داره عزیزم باید پیش یه مشاور حاذق بری استعداداتو ببینی چین اونموقع راحت تر تصمیم میگری...موفق باشی
کوثـــــــر
۳۰ مهر ۲۲:۱۶
 عشـــق ینی رشته تجربی .
ینی بحث با دبیر زیست سر بیمارها 😍
پیدا کردن فرمول و راحل سر زنگ فیزیک و ریاضی 😍 
عشق ینی روپوش سفید ازمایشگاه 
عشق ینی بحث با دبیر دینی 
عشق یعنی تجربی ❤❤

پاسخ :

دقیقااااا به چالش کشیدن دبیر زیست و خوب اومدییییی
یعنی همه ی اینایی که گفتی و با پوست و خون و گوشت و رگ درک میکنیمممممم هممونننن ایشالله همه تو رشته های مورد علاقشون باشن:)♡♥
mahya
۱۹ شهریور ۲۳:۵۳
😍😍منم تجربی میرم

پاسخ :

بح بح چقد خوب:)
AMIR ZAEFI
۲۹ فروردين ۲۰:۵۳
منم تجربی میرم (:

پاسخ :

(^_-)موفق باشی
همدم تنها
۲۴ فروردين ۲۳:۱۰
موفق باشی

پاسخ :

ممنونم همچنین شما
فاطمه نورا
۲۴ فروردين ۱۸:۰۸
اوه اوه. نزنی منو
من از فیزیک هیچی نمیفهمم😔
خوش به حال تو

پاسخ :

خخخخ نه بابا غلط کنم

:)فدات
فاطمه نورا
۲۲ فروردين ۱۶:۲۹
راستی از فیزیکش متنفرررررررم

پاسخ :

راستی عااااشق فیزیکشممممم هرکی بد بگه به عشقم با من طرفه هاااااااا:)))
فاطمه نورا
۲۲ فروردين ۱۶:۲۸
منم تجربیم. زیستم خیلی دوست دارماااا ولی نمودونم چرا درس خوندنم نمیاد o_O

پاسخ :

خخخخ منم عاشق زیست و فیزیکم خصوصا فیزییییییییک اوف میمیرررررررررررم براش
bahar ...
۱۷ فروردين ۱۷:۰۷
خخخخخخ عالی

پاسخ :

:)
مهســـــــــــــا ...
۱۶ فروردين ۱۴:۰۶
دمت جیییییییییییز

پاسخ :

:)فیدات
amir
۱۶ فروردين ۱۳:۳۱
عالی ج دادی دمت سشوار!!!

پاسخ :

هههه مرسی
خودم ...
۱۶ فروردين ۰۸:۵۳
هه...ایول

پاسخ :

فیدات
بز بز قندی
۱۶ فروردين ۰۰:۳۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
فداتشم که علاقه مو به تجربی بیشتر کردی
گرچه من اول و آخر همون تجربی میرم

پاسخ :

ععععه خودانکنه آژیییییی منم عاشق تجربیم باید ازمون پایش علوم و ریاضی ای رو ک میخوان بگیرنو سگ بزنم تا بتونم برم تجربی:)
raha !!! روانیه احساس
۱۵ فروردين ۲۳:۱۹
منم تجربیمممممممممممممممم .......... 

تجربیو عشقه ......... خخخخخخ

پاسخ :

عخشه هاااااااا عخش خوووووووووجوووووووووووووختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۵ فروردين ۱۸:۱۴
لایک خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

فیدات
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۵ فروردين ۱۷:۵۲
خخخخ

پاسخ :

:))
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۵ فروردين ۱۷:۴۴
خخخخ ایول منم تجربی بودم

پاسخ :

:) عاااااااالیه ک
Reza ♥♥♥
۱۵ فروردين ۱۵:۵۶
سلام
وب قشنگی داشتی
به من هم سر بزن
اگه دوست داشتی وبلاگمو دنبال کن
اگه خواستی تبادل لینک هم کنیم قسمت نظرات برام پیام بفرست

پاسخ :

مرسی

باشه حتما

دنبالی و لینک
نویسنده عشق
۱۵ فروردين ۱۴:۴۲
ایول :)

پاسخ :

:)فدامدا
طاها میرویسی
۱۵ فروردين ۱۴:۳۱
زمین شناسی ولی ضریب نداره تو کنکور!
نخونی بهتره!

پاسخ :

مگه همه چی کنکوره؟؟؟؟بعدشم من عاااشق زیستم خصوصا زمین شناسی حالا یه چیزی به علممون افزوده شه بده؟
yasi adkd
۱۵ فروردين ۱۴:۲۰
0__o

پاسخ :

:))
آذین& گیتی
۱۵ فروردين ۱۳:۰۵
بابا تجــــــــــــــــــــــــــــــربیــــــــــــــــــــــــــــــــ

بابا نبـــــــــــــــــــــــــــضضضضضضضضضضضضض

خخخخ

+

پاسخ :

بببببببععله:)))))))کاری داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ
Bad girl
۱۵ فروردين ۰۹:۱۷
اووووو بابا لیول.....
😜👍👍

پاسخ :

خخخخ ممنون
علیرضا یاغموری
۱۵ فروردين ۰۱:۱۵
خیلی باحال بود
شاید
باحال ترین پستتون

پاسخ :

ممنونم:)
علی اصغر
۱۵ فروردين ۰۱:۰۵
براتون آرزوی موفقیت دارم

پاسخ :

ممنووووووووونم همچنین
abolfazl ::
۱۵ فروردين ۰۰:۰۷
خخخخخخخ

پاسخ :

:)
yasna sadat
۱۵ فروردين ۰۰:۰۴
خخخخ
ایووول

پاسخ :

فیدات:)
Afshin ☼_☼
۱۴ فروردين ۲۳:۵۱
اره همینو چند بار تکرار کن شاید یه روزنه ی امیدی پیدا بشه

پاسخ :

منظور؟؟؟؟؟
Faber Castel
۱۴ فروردين ۲۳:۲۵
باریک :)

پاسخ :

خواااااهش خوااااهش
ツ η!li
۱۴ فروردين ۲۳:۱۸
منم به زودی دانش آموز رشته ی تجربی میشم:)

لایک داشت خخخخخ

پاسخ :

:))موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان