روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

سیزده بدر

امیدوارم با گره زدن سبزه ی امسالتون تا سال آینده به همه ی آرزوهاتون برسید...

"سیزه بدرتون مبارک"

خداحافظ خوش گذرونی و آجیل و شیرینی و خواب تا لنگ ظهر

 سلام درس و بدبختی و پاشدن 6ورب صبح


۸ ۰
raha !!! روانیه احساس
۱۵ فروردين ۲۳:۱۷
خخخخخخ من 5 تا گره زدم ... هر 5 تاش پاره شد .... خخخخخ شوخی کردم 
واسه کنکورم گره زدم ... خخخ

پاسخ :

:"( من یادم رف گره بزنم میدونم سالم نکبتی میشه :"(
yasna sadat
۱۴ فروردين ۲۱:۳۶
رفت تموم خاطراشو برد.....
تعطیلاتو عرض میکنم!!!!!:((

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخ
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۴ فروردين ۱۸:۳۰
:(((
علی اصغر
۱۳ فروردين ۲۳:۵۳
مبارک باشه

پاسخ :

:)
Faber Castel
۱۳ فروردين ۲۳:۴۷
گره نزدم امسال
حوصلشو نداشتم :)

پاسخ :

منم:)
آذین& گیتی
۱۳ فروردين ۲۳:۴۶
خخخخخ
سلاااااااااااام
تبریک میگم وبلاگ برتر شدیاااااااااااااا:)))))))
خـــــــــــیلی خوشحال شدم
:)
موفـــــــــــــــــــــــــــــق باشی سحر جون
:)

پاسخ :

سلام عزیزم

ممنووووووووووووووونم گلم 

شمام موفق باشی:)
بز بز قندی
۱۳ فروردين ۲۳:۲۲
هی ماکه به خاطر مامان بزرگم امسال سفره هفت سین نداشتیم
ولی امیدوارم بهت خوش گذشته باشه امروز

پاسخ :

اووووف نمیدونی چققققد خوش گذش ک....همممممش داشتم مشق مینوشتم مگه بهتر ازینم داریم اصن؟
آرین :)
۱۳ فروردين ۲۳:۰۳
ما که دیگه باید درخت گره بزنیم خخخخخ 😂
شنبه خر هست و اگر شنبه 14 باشد دوبل خر است  :/

عععععققققق الان دوباره فردا یه دو سه نفر دانش آموز خود چ** کن میان میگن " آقا ببخشید مشقارو نمیبینین؟ " عوضى هاى لاشى 😪😪دلم خونه باور کن D: 😂😬😬

پاسخ :

شنبه خرع؟؟؟؟؟؟؟نچ شنبه یه چیزی بیشتر از خرررررررره لعنتی به صبش ک فک میکنم اشک تو چشام جمع میشششششششه


اخ اخ اخ نگووووو ک دلم من از تو خون تره بیشوررررااااا ی سه نقططططه ای کصااااافطااااااااا اصن مگه میشه اون آدم کبود از زیر دست من در نره زنگ تفرییح؟؟؟؟؟:)))
ツ η!li
۱۳ فروردين ۲۲:۲۷
:)

پاسخ :

:)
میرزا ا
۱۳ فروردين ۲۱:۰۳
سبزه رو عمم برام گره کراوات زد ! 

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
طاها میرویسی
۱۳ فروردين ۲۰:۴۷
سیزده بدر!!
بارون
نا توانی در رفتن به 13بدر!
ツTik Tak
۱۳ فروردين ۲۰:۱۹
اه

     :(

پاسخ :

:"(
abolfazl ::
۱۳ فروردين ۲۰:۱۷
شنبه خر خخخخهخ

پاسخ :

چ شادی خوشبحالت:(
مهســـــــــــــا ...
۱۳ فروردين ۲۰:۰۹
هعییییییی
Bad girl
۱۳ فروردين ۱۹:۵۰
اااای خدااااااا.....
مثل تمومه عالم. حاله منم خرااااابه خراااابه.......😩😩
تا صبح زنده بمونیم صلواااااات......🙌

پاسخ :

واااای:"(
علیرضا یاغموری
۱۳ فروردين ۱۹:۴۵
حالا همه باهم
عاغا اون گوشیو بزار زمین
مکن ای صبح طلوع
بگو شاید حاجت روا شی

پاسخ :

بلننننننننند بگو:)
علیرضا یاغموری
۱۳ فروردين ۱۹:۳۵
مکن ای صبح طلوع
همه بلند بگین

پاسخ :

:)مکن ای صبح طلوووووووووووع اون عقبیا صدا نمیرسه اها اها مکن.....
عرفـــــ ـــان
۱۳ فروردين ۱۹:۳۲
اصلا حسه دانشگاه نیس :/

پاسخ :

اااااااصلاااااااااااااا:"(
Black Star
۱۳ فروردين ۱۹:۳۰
پس ندا آمد که شنبه خر است !

پاسخ :

خخخ دقیقن و انتظار برای رسیدن به پنجشنبه خرتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان