روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دوراهی عظیم

من الان واقعا به هم ریخته اماااااااااا

 

اقا یه سوال؟

ینی چی ادم میره مهمونی میخواد روبوسی کنه باید دوباره ماچ کنه طرفو یا سه بار؟؟؟اگه کسی میدونه بگه دارم داغون میشمممم اخه این چه وضیه میخوای دوبار ماچ کنی طرف میاد جلو خب اون خیلی ضایه اس تو سومی رو بری جلو مثلا اون نگات کنه بعد مثلا ماچت کنه ک دیگه هزار برابر بدتر ضایه اس واقعا الان گمراهم


اقا یه سوال دیگ

میری مهمونی از اول تا اخر میشینی هیچی نمیخوری(الکی مثلا خجالت میکشی)بعد هزارتا تعارف شروع میکنی به میوه پوست کندن بعد داری میخوری خانواده بلند میشن که برن توام که مثلا داری میوه میخوری هرچی فش تو دنیاس به خودت تقدیم میکنی بعد میگن بخور بریم بزار بچه بخوره بعد بریم خب اینا ینی چییییییی؟؟؟جلو جمع زشده خب.......


دیشب داشتم به عید94 فک میکردم هیچی که یادم نمیومد که هیچ فقط اینا یادم اومد با اینکه معلما مارو ادیسون فرض کردن به قصد شهید کردن ما هم پارسال هم امسال یه عالمه مشق خب چ خبررررره؟؟؟مگه شما عید دیدنی نمیرید ؟؟؟؟؟؟؟یا اصلا مسارت نمیرید؟؟؟؟؟چرا معلما درک نمیکننننن

واای چقد دلم پر بودااااا...

امشب میریم مسافرت بعد که اومدم ازون پستای خوبم براتون میذارم...


خدااااافظ



۴ ۰
shahin ahmad
۰۹ فروردين ۱۳:۲۹
+ خدا صبر بده...
Tik Takツ
۰۶ فروردين ۲۰:۴۵
سلام

فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خوشحال میشم بیای و بهش تبریک بگی
منتظرمツ

پاسخ :

میام به دوست گلت تفریک میگم:)
avangard B.m
۰۶ فروردين ۰۹:۴۴
عیدت بارک باشه عزیزم.
مسافرت هم خوش بگذره :-)

پاسخ :

ممنوووووووون همچنین شما:)
raha !!! روانیه احساس
۰۵ فروردين ۲۱:۰۸
سال نو مبارک ............. ببخشید نبودم من .... 

پاسخ :

سال نوی شومام مباررررک رها جونم

خواهش باوا :)
Ane sherly
۰۵ فروردين ۱۲:۰۲
بالاخره بایدکه بری...

پاسخ :

اوهوم :(
فاطمه نظری
۰۴ فروردين ۲۱:۲۵
عیدتون مبارک
خوش بگزره

پاسخ :

همچنین:)
بز بز قندی
۰۳ فروردين ۲۰:۲۸
الهی فدااااااات خوش بذگره
من داشتم مشق زبان مینوشتم سال تحویل شد
الهی بگردم واس خودم

پاسخ :

قفووونت اجییییییییییی

واقعا هشت صب زبان مینوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟من بدبخت هنوز ریاضیام تموم نشده واااااااااااااااااااییییییییییی

الهی بگردم واس خودم  و خودت (بیشتر واس خودم):))))))))))
پاتریک (:
۰۲ فروردين ۲۲:۱۱
خوش بگذره (:

پاسخ :

:)همچنین
مهســـــــــــــا ...
۰۲ فروردين ۱۱:۵۷
بین بوس دوم و سوم از طرف لب نگیریم صلوات...

پاسخ :

خخخخخخخ اقا اینجا بچه رد میشه
بانو هانی
۰۱ فروردين ۲۲:۱۱
سلام.
من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
شما هنوز دنبالید.

پاسخ :

سلام هانی جونم خوفی؟

باشه شومام دنبال شدی رف
yasna sadat
۰۱ فروردين ۲۰:۵۶
منم در گیر این سوال هام!!!!
عیدت مباااااااارک
مسافرت خوش بگذره

پاسخ :

فداتم همچنین 

باشد ک این سوالات رف شود
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۰۱ فروردين ۱۹:۳۰
من چند بار تو همین روبوسیا ضایع شدم خیلی بده خیلی:)))))

پاسخ :

افتضاااااااااحه 
n!li :|
۰۱ فروردين ۱۶:۵۰
حرف حق جوابی نداره:|

پاسخ :

ههه بعله
محمد ابراهیمی
۰۱ فروردين ۱۱:۱۰
 ان شاء الله امسال قلوبمان به نور ظهور ولیمان منور گردد. آمین.

پاسخ :

 ان شاء الله
میرزا ا
۰۱ فروردين ۰۹:۵۲
عیدت مبارک ! 
بوسه رو که من ترجیح میدم نه بکنم نه بدم مثه یه چند راهی میمونه اول راست یا چپ ؟ تعداد ؟ زاویه ی برخورد باصورت و... 
میوه رو همون اول بزن به بدن (تا تنور داغه بچسبون) 
والا ما هرچی مشق بمون گفتن بعد از ظهر سیزده بدر یجور سرهم بندی کردیم رفت .

پاسخ :

خخخ منم تمایلی به ماچ کردن ندارم ولی خب نمیشه ک

خو زشته میگن یارو نخوردس یا مثلا چقد وحشیه دور از جون

نمیشه سر هم بندی کرد فلکمون میکنن:(( 
abolfazl ::
۰۱ فروردين ۰۹:۳۷
عیدتون مبارک
مسافرت خوش بگذره

پاسخ :

ممنون همچنین
مهدی مهدوی
۰۱ فروردين ۰۹:۲۱

سالی که بهارش قدم فاطمه باشد

صدها برکت از کرم فاطمه باشد

امید که یک مژده ز صدها خبر خوش

پیغام فرج در حرم فاطمه باشد

پاسخ :

ممنون اقای مهدوی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان