روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

اخرین پست امسال(1394بای بای)


یه دور دیگه هم دور خورشید زدیم🌞

یه سری پیاده شدن😢 و یه سری سوار👶

نمیدونم چند دور دیگه مونده،

اما امیدوارم این دور به همه خوش بگذره!! امیدوارم امسال 

سالی باشه واستون پر از شادی😊 

پر از هیجان،

پر از خنده های بلند،😆

پر از گریه های از سر شوق،😂

پر از آخ جون گفتن و هورا کشیدن

پر از بودن با کسایی که دلتون میخواد👪

پر از خوراکی های خوشمزه🍟🍔🍤🍕

پر از دوست داشتن و دوست داشته شدن💑

پر از عکس های یهویی📷

پر از تا ظهر خوابیدن

پر از لباس های رنگی رنگی🎽👗

پر از گرفتن دست کسی که دوسش داری👫

پر از دوست دارم هایی که انتظارشو نداری😍

پر از بغل کردن عزیز ترینات

پر از تلفن های غیر منتظره☎️📱

پر از سفر های دسته جمعی

پر از مهربون تر شدن😊

پر از عیدی💝🎁💴

پر از هوای خوب

پر از امروز چه خوشگل شدی☺️

پر از تجربه های جدید

پر از آهنگهایی که باهاش خاطره داری🎼

پر از دوستای قدیمی

پر از عشق💖

و پر از لحظه های قشنگ و یواشکی...امیدوارم سال جدید از همه چیزهایی که دوست داری پر باشه...❤️❤️❤️

دس نوشته ی من: 

سلام بر دوستای بیانی با معرفتم

خب وبلاگم فردا یه سال بزرگ میشه

باورتون میشه فرداا،امروز میشه پارسال؟

منم باورم نمیشه 

94 و زیاد دوس نداشتم ببینم میمون (منظورم95عه) چ برنامه هایی واسه گرفتن حالمون داره

گفتم یه پست گذاشته باشم هم تبریک بگم؛هم اینکه فردا بخونمش کیف کنم که من اینو پارسال نوشتم(خو چیه واسم جذابه)

و اخرین چیز اینکه پیشاپیش خییییلییییی عیدتون مبارک...

واسه همتون آرزوهای خوب خوب دارم


۴ ۰
n!li :|
۰۱ فروردين ۰۰:۰۳
جمله هات لایک داشتن گلی :)

عیدت مبارکککککک

پاسخ :

فداتم نیلو جونم عیدت مبارک
Faber Castel
۲۹ اسفند ۲۰:۱۷
اما امیدوارم این دور به همه خوش بگذره!!

منم امیدوارم، 
ممنونم از پست قشنگت :)

پاسخ :

منم امیدوارم

خواهش قابلی نداش
خواندنی ها
۲۹ اسفند ۲۰:۰۳
سلام دوست من
خوشحال میشم با هم تبادل لینک و دنبال رو داشته باشیم
اگه شما هم موافقی منو دنبال کن منم وب شما رو دنبال میکنم
منتظرتون هستم

پاسخ :

سلام دوست من

من خوشحال میشم

الان حوصله ندارم ولی چن مین دیگ هم دنبالت میکنم هم لینک


abolfazl ::
۲۹ اسفند ۱۹:۴۴
عید شما هم مبارک

پاسخ :

ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان