روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

ورژن جدیدم

متاسفم.....
برآی اونایی که با چشمآشون قضاوت میکنن......

حس نمیکنن...
نمیشنون....
نمیچشن....
ف

از ورژڹ جدید خودم خوشم میاد✔ 

شدم یه دختر : مَنْطِقے↯ 

✔ سَنگدِل↯ 

✔ بی رَحْم↯ 

✔ خُشڪ↯ 

✔ عَصَبے↯ 

✔ رُڪ↯ 

✔ لَجْب ✔ از↯ 

✔ [*بی احساس*] 

✔ {متنفر از پسر

آخـه زندگے⇦عوضم⇨ کرد↻ 

ولے خوشحالم ڪہ ⇦عوضیم⇨ نکرد

۱۲ ۰
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۲۸ اسفند ۲۳:۳۱
بیگ لایک

پاسخ :

ممنون
میرزا ا
۲۷ اسفند ۱۶:۴۸
بنظرم خوب نشدی  ! 
متنفر از پسر بودن خوب نیست که 
آدم باید آدمو پیدا کنه 
اونا پسر نبودن نَر بودن شاید 
ولی همین که عوضی نشدین خوبه 

پاسخ :

من از همشون متنفر نیسم از اکثرشون متنفرم

اره ........
بز بز قندی
۲۷ اسفند ۱۵:۱۲
الهی قربون خواهری گلم برم

ولی خدایی من حالم از همه پسرا بهم میخوره به جز عموتتلم:)))

پاسخ :

فداااااااتم عشقی من قربونت شم عزیزززم

منم ولی نه از همشون دیگ:)
آذین& گیتی
۲۷ اسفند ۱۴:۴۶
سنگدل و بی رحم و خشک و عصبی نمیتونی باشی الکی تلااااااااااااااااش نکن...
والا
عــــــــــــــــه
بهتم نمیاد

پاسخ :

باید این مدلی بود

سعی میکنم و میشم چون زندگی برا ادامه به همچین موجودایی نیاز داره
n!li :|
۲۷ اسفند ۱۴:۱۹
آهان :|

خوب بود بسی

پاسخ :

:)
abolfazl ::
۲۷ اسفند ۰۹:۳۶
اینا که اصلا خوب نیست

پاسخ :

چرا؟؟؟

جواب:اخه سحر جان ادم همرو با یه چوب نمیزنه

ادم همرو با یه دید نمیبینه

با کفشای دیگران راه برو بعد قضاوت کن

بی رحم و سنگدل نباش بت نمیاد

هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

همش "شعاره"
مهســـــــــــــا ...
۲۷ اسفند ۰۹:۱۶
لااااایک
برم ورژنتو دان کنم نصب کنم رو خودم...

پاسخ :

موفق باشی.......
خانوم فیروزه ای ...
۲۷ اسفند ۰۷:۵۵
بابا ایول خوشم اومد:-)
خخخخخخخ

پاسخ :

فداتم که:)
دینای دیگر ※※
۲۷ اسفند ۰۷:۴۳
لایییییییک

پاسخ :

فداتشم:)
Faber Castel
۲۷ اسفند ۰۱:۰۱
به دنیای ما خوش اومدی :)

پاسخ :

الان باید تشکر کنم؟
yasna sadat
۲۷ اسفند ۰۰:۳۴
منم همینطوور
ولی نمیخواستم اینطوری شه..

پاسخ :

منم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان