روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

راستشو بگینااااااااااااااا

۵ ۰
asma hadadi
۳۱ تیر ۲۱:۵۶
باحال و شیطووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

پاسخ :

مرسییییییییییییی:))
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۸
1.2.7.4

پاسخ :

فداتم:)
bahar ...
۰۵ خرداد ۱۹:۲۷
1.2.7.4

پاسخ :

فداتم باز:)
علیرضا یاغموری
۱۰ فروردين ۱۴:۱۳
11 هم هس
علیرضا یاغموری
۱۰ فروردين ۱۴:۱۲
1 - 3 - 8
البته به نظر من

پاسخ :

ممنون از نظرتون
ریحانه
۰۱ فروردين ۱۸:۴۳
تو کامنت ها چقدر هم از خودت تعریف کردی .
طبل تو خالی بلند آواز و میان تهی خخخخخ

پاسخ :

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داوود
۰۱ فروردين ۱۷:۴۰
راستی یه شماره جدید هم باید اضافه کنم علاوه بر خشن بودن شماره 13 را بهت میدم . شماره 13 میشه بی جنبه و بی ظرفیت . افتخار بهت نمیدم در این وب درب و داغون حضور پیدا کنم . مطمئن باش

پاسخ :

هه شما خودتو چی فرض کردی اومدی تو این نظرسنجی اصن شرکت کردی؟؟؟واقعا فک کردی من به اینکه تو بگی کدومم نیاز دارم؟؟؟؟هه چ خوشخیالی شما برو رد کارت عمو اگ وب من درب و داغونه پس بیجا کردی اومدی وبم...نیازیم به افتخارررررررر جنابعالی ندارم ر فتی دیگ برنگردااااا بچه پررررررررو
داوود
۰۱ فروردين ۱۴:۲۷
2-3-10

پاسخ :

خشن بودن منو ندیدی اگ فقط یه بار دیگ بیای وبم و نظر بدی من میدونم و تو اونوقت دیگ هرچی لایقته بارت میکنم بعدش میبینی خشن ینی چی........................
Faber Castel
۲۶ اسفند ۲۲:۲۳
11 :)

پاسخ :

ممنون:) (چه  عجب)
فاطمه نظری
۲۶ اسفند ۱۵:۳۳
1-2

پاسخ :

میسی و ممنون
bahar ...
۲۶ اسفند ۱۳:۵۷
ریلکس بدوبیاوبم

پاسخ :

ممنوووون چش اومدم
میرزا ا
۲۵ اسفند ۲۲:۰۱
نه من نیسدم
من گاهی اوقات میشم که ضروریه اونم ولی اغلب نه 

پاسخ :

خوبه:)
f
۲۵ اسفند ۲۱:۵۹
بنظر من باحال

پاسخ :

ممنووووونم
میرزا ا
۲۵ اسفند ۲۰:۱۹
از شوخی بگذریم 9 هستی فکر کنم 
البته نمدونم از پستات فهمیدم 

پاسخ :

همه هسدن خب
raha !!! روانیه احساس
۲۵ اسفند ۱۷:۰۳
اوه اوه مثبت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک نکنم .... خخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخخخخ خب اقا اصن ما تسلیم ولی خو منفی ام نیسدم ک:))))
خانوم فیروزه ای ...
۲۵ اسفند ۱۶:۴۹
:))))))))))))))
تو اصن عالی هستی :)
نفس منی :)

پاسخ :

فداااااااتم ک نخیییییر شوما نفس منی
پاتریک (:
۲۵ اسفند ۱۴:۵۲
یک (:

پاسخ :

فدات
Faber Castel
۲۵ اسفند ۱۴:۳۰
هوم خسده :)

پاسخ :

خسده جزو گزینه ها نیس ک
raha !!! روانیه احساس
۲۵ اسفند ۱۱:۲۰
من میگم 2 و 11 ....... شایدم یکم خشن ... خخخخ شوخی کردم خشن نیستی

حالا ما که تورو نمیبینیم .... که بخوایم حقیقتو بگیم .. خودت بنظرت کدوماش درست ترن ؟؟؟

پاسخ :

میییییییییسی لدف داری عزیزم

اووووووم،2-3-4-6-7-11:)))
n!li :|
۲۴ اسفند ۲۱:۴۶
خو پست ثابتت همچین انگار دعوا داری:|

ولی بیخیل خشنو از گزینه هام حذف میکنم D:

پاسخ :

اوهوم دعوا دارمD:
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۲۴ اسفند ۱۹:۵۳
1،2

پاسخ :

فدات
بز بز قندی
۲۴ اسفند ۱۹:۳۳
مهربون ریلکس مثبت شاد

و عشق اجی مهدیه

پاسخ :

فداااااااتم ک عشقم:)
Faber Castel
۲۴ اسفند ۱۸:۲۸
گفتم دیگه
خسته :)

پاسخ :

خسده؟:(
مهســـــــــــــا ...
۲۴ اسفند ۱۴:۴۷
باحال...

پاسخ :

فدا...
نویسنده عشق
۲۴ اسفند ۰۶:۰۴
11 , 1 :) همین دوتا :)

پاسخ :

بوس بوس همین دوتا:)
yasna sadat
۲۴ اسفند ۰۰:۱۳
1.2.11

پاسخ :

فداتم که:)
محمد عندلیب
۲۳ اسفند ۲۳:۴۳
ای بابا! پس چیو فهمیدید! اصلا صفای اون کامنت همون اولش بود.
علی ای الحال = بهرحال=by the way

پاسخ :

خو برادر من زیر دیپلم حرف بزن
avangard B.m
۲۳ اسفند ۲۲:۳۳
فکر کنم 1

پاسخ :

ممنونم:)
هــانـــــی خــانـــومــــــ
۲۳ اسفند ۲۲:۳۰
2
7
8

پاسخ :

 مرررسی فداتشم
میرزا ا
۲۳ اسفند ۲۱:۵۱
13

پاسخ :

خیییییییلییییییییی................................
دینای دیگر ※※
۲۳ اسفند ۲۱:۲۸
تو عزیز منی

پاسخ :

فداتشم بوووس
abolfazl ::
۲۳ اسفند ۲۱:۲۴
1 2 8 10

پاسخ :

خشن نیسممممممممممممممم چرا خشنم اخه؟
Faber Castel
۲۳ اسفند ۲۱:۲۲
هیچکدوم
خسته! :)

پاسخ :

عععععععععه چرا نمیگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد عندلیب
۲۳ اسفند ۲۱:۱۱
کاش به خوندن همه پستهاتون ارجاع نمی دادید! :)
علی ای الحال، 4-7

پاسخ :

هوم؟جمله ی اولو متوج نشدم اگ کسی بلده ترجمه کنه واسم ...

علی ای الحال هم متوجه نشدم کسی فهمید بگه

ولی بابت 7 و 4 ممنووووووونم
n!li :|
۲۳ اسفند ۲۱:۱۱
وووویییییی 1 یادم رفففففف

پاسخ :

مییییسی نیلی جوووووووونم لفد داری
n!li :|
۲۳ اسفند ۲۱:۰۶
2 و 5 و 10

واقعا تو ذهن من اینطوری شکل گرفتی...بی کم و کاست

پاسخ :

نوووووووخیرم اصنم خشن نیسم چرا خشنم خو؟مگه چیکارت کردم:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان