روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

میخوام موهامو کوتاه کنم ولی......

ب اقامون میگم میخوام موهامو کوتاه کنم میگه دست ب موهات بزنی دستتو میشکونم موی بلند دوست دارم:'( . .

ب اقامون میگم میخوام موهامو کوتاه کنم میگه دست ب موهات بزنی دستتو میشکونم موی بلند دوست دارم:'( . . . . البته هنوز پیدا نشده هاااا:) ولی میدونم رو موهام حساسهㄟ(ツ)ㄏ

۷ ۰
yasna sadat
۱۴ اسفند ۱۶:۴۶
خخخخخخ
کم پیداییااااا

پاسخ :

خخخ کم سعادتیم:)
شیکسون (^_^)
۰۶ اسفند ۰۱:۵۰
آره این خوبه :)
کوتاه 10 سالی یه بار برای تنوع :))

پاسخ :

نهههه
مهدی ابوفاطمه
۰۴ اسفند ۱۱:۰۲
:)

پاسخ :

:)
raha !!! روانیه احساس
۰۳ اسفند ۲۲:۰۶
خخخخخخخخخخ لااایک

پاسخ :

:)
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۳ اسفند ۲۲:۰۳
سلام
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم:)
با زبون خوش نیای با کتک میارمت خخخخخخ
پاتریک (:
۰۳ اسفند ۱۸:۲۴
(((:

پاسخ :

:)
mahshid darabi
۰۳ اسفند ۱۶:۵۸
خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:))))))))
طاها میرویسی
۰۳ اسفند ۱۶:۱۰
به نظر من موی خیلی بلند زیاد خوب نیست!
تو مدرسه به مو های شما گیر نمیدن؟؟؟

پاسخ :

خخخخخ نه ما که پسر نیستیم:) 

منم از موی خیلی بلند بدم میاد ولی موهای خودمو دوس دارمممممممم
مهســـــــــــــا ...
۰۳ اسفند ۱۵:۳۹
خخخخخخ

پاسخ :

:)
Faber Castel
۰۲ اسفند ۲۲:۵۴
:)))))))))) خیلی عالی بود (مخصوصا تیکه: "هنوز پیدا نشده")

پاسخ :

میسی
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۲ اسفند ۲۱:۵۰
سلام...
آپـــــــــــــــــــــــــــــــمـ:)

پاسخ :

سلام :)اومددددددددددم
❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
۰۲ اسفند ۲۱:۳۱
مرسی مو :)
مرسی حساسیت:)
مرسی پیدا نشدن:)
مرسی خواستن:)
آقتون که پی دا نشده خوب کاری میکنه دختر باس مو بلند باشه مثل خودم من موهام تا پایین کمرمه توچی آجی خخخخخ

پاسخ :

خخخخخ مال من تاکمرم:)
abolfazl ::
۰۲ اسفند ۲۰:۲۳
خخخخخخخ خیلی ریز داری به کمبود شوهر اشاره می کنی ها

پاسخ :

من؟؟؟؟؟؟؟نخییییییییررررررررر مرگ برشوهر
محمد ابراهیمی
۰۲ اسفند ۲۰:۱۰

پیامبر اکرم(ص) نهی فرمود زنی(دختری) را که به حد بلوغ رسیده باشد و مانند مردان موهای خود را از پشت سر یا از میان یا از جلوی سر کوتاه کند. 


تذکرة الفقهاء، ج 1، ص390.

پاسخ :

نه بابا غلط کنم استغفرا....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان