روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دلم تنگ است...

ᓄـیرᓄ از اینجا اگهـ بذارهـ قلبـᓄ یڪے تـפּ قلبت جاـᓄ ᓄـیشینهـ ڪـᓄ ڪـᓄ 
 פֿـیلے راـפـت تـפּ ᓄـنـפּ בـ

🍁دلم تنگ است برای کسی که…🍁

🍁نمیشود…🍁

🍁او را خواست!!!🍁

🍁نمیشود…🍁

🍁او را داشت!!!🍁

🍁فقط میشود سخت برای او🍁

🍁دلتنگ شد…🍁

🍁و درحسرت آغوشش سوخت🍁



۸ ۰
4jok 😃😃
۲۴ بهمن ۱۷:۰۹
آخی 😞😞
مهدی ابوفاطمه
۲۴ بهمن ۱۳:۳۷
ارزش آدم به اینه که تو قلبش کیو راه داده
اصل خلقت آدم برای کیه؟
جواب این سوالو که پیدا کنیم خیلی راحت میشه صاحب قلب رو هم پیدا کرد
فقط یک نفر در هر زمانیه که صاحب قلب و صاحب زمان و صاحب مکانه!

پاسخ :

اون که بعله ولی شما خودت قبول داری که فقط همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۲۴ بهمن ۰۰:۲۱
لایک:(

پاسخ :

:(فدات
raha !!! روانیه احساس
۲۳ بهمن ۲۳:۵۱
اخی .... چه بد ...

پاسخ :

:(((((
Faber Castel
۲۳ بهمن ۲۳:۳۶
من که رسیدم به مسخی :)

پاسخ :

:)
EH  A
۲۳ بهمن ۲۳:۳۳
:(

پاسخ :

:(
علی اصغر
۲۳ بهمن ۲۳:۲۸
سلام بانو سحر
خوبی خواهر؟
بکن باور
هر کسی رو دلت خواست
او را بخواه که خواستن ، یافتن است
________
بی ربط نوشت
تقدیم شما
بلبلی دیدم نشسته روی گلی و می خواند آواز خوشی
با آواز خوشی و من هم نشسته بودم در زیر درخت و می
دیدم این صحنه ی خوب را و به پا خاستم و خطاب به بلبل
گفتم حس تو نسبت به گل چیست؟
بلبل با صدایی گیرا گفت عاشقشم
گفتم در آوازت به گل چه می گویی
گفت به آرامش دعوت می کنم
گفتم آرامشش برایت مهم است
گفت توان دیدن پژمردگیش را ندارم
گفتم واقعا که عاشقش هستی
و او خندید و رفت تا آواز جدیدی به
معشوقش بسازد
©
شاد باشی
شاد مانی
در شادمانی

پاسخ :

لایک:)
طاها میرویسی
۲۳ بهمن ۲۰:۴۷
سلام نیامتادی دنبالم که!
بیفت

پاسخ :

دنبالی
majedeh kandezi
۲۳ بهمن ۱۹:۴۰
منم دلم تنگه

پاسخ :

هعععععی
خانوم فیروزه ای ※※
۲۳ بهمن ۱۷:۱۳
:((((((((((((((

پاسخ :

:(
yasna sadat
۲۳ بهمن ۱۵:۳۲
:(((((

پاسخ :

:(
بز بز قندی
۲۳ بهمن ۱۴:۴۲
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ منم به درد تو دچارم
افتضاحه میفهممت

پاسخ :

هعییی خیلی بده که به دردم دچاررررری :((((((خییییلی افتضاحه فداااااااات ناراحت نباش اجی:(
Matisa ..
۲۳ بهمن ۱۴:۰۴
لااااااایک , حرف دلمه  , عاااالی 😢😢😢

پاسخ :

اوهوم حرف دل منم هس :(((((((((((((((

فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان