روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

عکس نوشته دخترونه متولدین ماه ها(واسه دوس جونیااام)


۵ ۰
Mhd3
۱۴ بهمن ۱۳:۲۵
عالییی بود خواهریـ با اجازت با ذکر منبع کپی شد

پاسخ :

ممنون
خواهش میکنم اشکال نداره
منـــم یه آذری درجــ ـــه یکم
۳۰ تیر ۱۴:۱۵

عــــــــــالی بود... اذر: وقتی ازت  عصبی میشه هیچــ ـــی بهت نمیگه..


 فقط با غـــُرورِش لِهِــــــت میکُنــــه...


عاشقتونم ....آرام

پاسخ :

سروری عصن:)
Arnoosh
۱۵ تیر ۰۲:۰۴
من مردادیم و به مردادى بودنم افتخار میکنم

پاسخ :

البته:)
آذین
۰۳ تیر ۱۵:۲۵
من آبانیم

پاسخ :

:)
یه آذری
۱۴ خرداد ۲۳:۳۰
آذر بهترین ماه دختری ک زود رنج زیاد و خیییییلی مهلبون منمااا

پاسخ :

واقعا منم نیز:))
حسین
۰۴ خرداد ۰۲:۲۰
منم از این عکس نوشته ها میخوام.ولی هرچی سرچ میکنم اینا رو پیدانمیکنم.خواهشا راهنمایی کنین.اگه هم دارین بفرستین ایمیل

پاسخ :

چشم میذارم
Fatemeh
۰۳ خرداد ۲۲:۲۰
دی.مث خودم که عاشق سگم...!
وفادار
انتقام جو
حساس
فدا دی ماهیا و بقیه ماه ها....

پاسخ :

:)چ شخصیت رزم جویی

فدای خودت مهربون:)
sheida gaf
۲۶ ارديبهشت ۱۶:۱۰
دی ... عه وا خاک عالم خودمم میدونستم ناز و تو دل برو و عشق مدم نمیخواد بگید :D

پاسخ :

خخخخ الهی فدات دی ماهیا اول ناز بودن بعد دست و پا درآوردن درست مثه آذریااااااا
نازی
۱۶ بهمن ۰۲:۰۷
من یه بهمنی ام
خوش رو
موفق
زیبا
واقعا همین اینارو دارم.

پاسخ :

منم خصوصیت اذریارو دارم:))))))))))
4jok 😃😃
۱۴ بهمن ۱۳:۵۵
😃😃
yasna sadat
۱۴ بهمن ۰۰:۲۵
مرررسی باااانو:))


پاسخ :

فداااااااتم اجی
زهره ...
۱۴ بهمن ۰۰:۰۲
یه دختر اذری
فراتر از ایناست که خاص بودنش تو کلمه جا بشه خخخخخ

پاسخ :

دس دس دسسسسسسسسسسس عالییییییی بود جملتو باید با طلاااااا نوشت گل گفتی لاااااایییییییییک
❄❄hany ❄❄
۱۳ بهمن ۱۹:۵۱
قربون خودم و اسفندی ها برم الهی

پاسخ :

قربون اذریام برو ضرر نمیکنی:)))))))))))))))))))
خانوم فیروزه ای ※※
۱۳ بهمن ۱۳:۴۷
من تــــــــــــــــــــــــــــــــیر

پاسخ :

حساس

باهوش

زیبا اجییییییییی منی دیه :)))))))
خانومی مهربون
۱۳ بهمن ۱۰:۰۷
لایک برای دیی ها

پاسخ :

و اذریاااااااااااا
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
۱۲ بهمن ۲۳:۵۴
دی ماهی تنها ماه دوحرفی سال

پاسخ :

واااااااااووووو ولی هیچ ماهی اذر نمیشه هااااااااا قبول کن با منم بحث نکنییییییییییین:)
Tamana .....
۱۲ بهمن ۲۳:۴۸
مهری ام....
میسی

پاسخ :

سلامت باشی خانوم مهرماهی:)فداااااااات
EH  A
۱۲ بهمن ۲۱:۰۰
بعدشم من جایی نرفتم
در ضمن
زیباااا

پاسخ :

زیبااااااااو.............زیبااااااو................زیییباااااو....................................
EH  A
۱۲ بهمن ۲۱:۰۰
من :|


ولی مرداد عشق است ♥

پاسخ :

من:)
دکتر آرمین اینترنتی
۱۲ بهمن ۱۷:۴۲
منیه کُر فروردینی ام:)))))

پاسخ :

:)))))
❤melika mohseni❤
۱۲ بهمن ۱۷:۰۵
سلااااااااااااااااااااام
آپـــــــــــــــــــــــم
بدوووووووو بیااااااااا

پاسخ :

من ک اومدم ک :(
❤melika mohseni❤
۱۲ بهمن ۱۷:۰۴
very gooooooood
very weeeeeeel
i am mehry

پاسخ :

so nice
Afshin ♪♫
۱۲ بهمن ۱۷:۰۴
پس پسراش کو؟

پاسخ :

دختراش در دسترسن:)))))اخهع دخیا خاااااااااصن دیگ میدونین
Matisa ..
۱۲ بهمن ۱۶:۵۶
عالین 

پاسخ :

فدات
بز بز قندی
۱۲ بهمن ۱۶:۲۴
قربون اجی خوشتیپ شیطون خوش قلبم برم من
با اون عینک دودی نازش

پاسخ :

فدااااااااات شمممممم عشق اجییییی جیگری
فاطمه نظری
۱۲ بهمن ۱۶:۲۰
زیبااااااااا

پاسخ :

خخخخ احسان رفته تو جا گذاشتی جای پای اون خخخخخ
بز بز قندی
۱۲ بهمن ۱۶:۱۸
من یه دختر خردادی ام
شیطون
خنده رو
زرنگ

توچی عشقم؟؟؟

پاسخ :

اذریم اجی جونم:)

بععله اجی مممنی دیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان