روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

پست امتحانی

سلام


میدونم خوبین دیگه نیازی به پرسیدن نداره:)


امروز واسه همه بده چون هممون امتحان داشتیم دیگه شنبه ام هس همه امتاحانا سخت سخت(دیگه اون خرخونا رو فاکتور بگیرین)


البته منم درس خونمااااااااا ولی بعده امتحان جوابا یادم میاد درست وقتی ورقمو میدم


خلاصه امروز هوام ک بدجووووووووووور دو نفره بود


سر امتحانم از اسم خواهرزاده های همسایه مامانبزرگم اینا تا نوه دختر دایی اقدس خانوم یااااااااااادم میومد جز جواب سوال انگار همه دس ب دس داده بودن منو زجر کش کنن:((


خییییییییلی ببببببببده معلم مربوطه بیاد بالا سرت بگه خانوم فلانی چرا اینو نوشتی اینو ک خودت پای تخته حل کردی خییییییییلی بده (با زبون بی زبونی منظورش همون خاک تو سرت خنگس ولی مودبانشه دیگه)


خلاصه نفهمیدم چی شد دیگه حتی یبارم به ورقم نگا نکردم


و الاااااان در حال رفتن از این دنیا(همون مردن)هستم 


دیییییشب تا صب بیدار بودم


باز نتیجه........


حاضرم شرط ببندم هرررررررررروووووووقت من خیییییییییلی درس خوندم ازونور گند زدم به امتحانم:(


خب سخخخخخخخخخخختتتتتت بوووووود


خیلیم سخت بود خیییییییلللللللللللللللللی


بنابر این چندی امتحانات باقی مانده را میخواهم تقلب کنمممممم...


تقلب مننننننننن......برید ادامه مطلب:)

ولی بعد پشیمون شدم نمیدونم اخه همه امتحان سختارو دادم دیگه واسه املا و.....تقلب کنم؟؟؟؟؟؟؟


ازونطرف عرضم به خدمتتون بعد امتحان یه گله ازین پسرا(پسر الافا ک انگار زدیشون تو برق موهای سیخ سیخی)ریخته بودن دم مدرسه


حالا حرکات دخترا:


نهمی:خخخخخخخخخخخخ (بعدش لبخند ملیح )


نهمی دوم:هههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


پسرا:درحال تیکه انداختن

نهمی سومی:هه اره دیگ این جوری میشد جوابش


نهمی چهارمی:بچهها نوبت منه(نمیدونم نوبت چی منظورش بود)


هشتمی:


من


پسرا


نهمی:


بازم من


ینی اون لحظه احساس میکردم کلموووووو میخوام بکوبم به دیوار پسرا تیکه دخترا عشوه الاغی(یکم بی ادبی شد ولی خببببب حرص خوردم دیگه)


یه سوال تو اون همه نهمی ،هشتمی چیکار میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟


دقت کردین این پست طولانی ترین پست وبمه(برگرفته از عبارت طولانی ترین شب سال)


خب چنتام عکس ببینین عکسای قبلیم ک طرفدار زیاد داشت:)


و در اخر امتحان فردا رو به شما تسلیت میگم...

۲ ۰
eh3ani ...
۱۹ دی ۱۳:۰۹
زیبا
Matisa ..
۱۹ دی ۱۲:۵۶
من که همرو تا حالا بد دادم,  ههععیی نمی تونم درس بخونم,  کاش بعضی اتفاقا نیفتاده بودن 😞😞😞

پاسخ :

:))ایشالا بعدن جبران کن
بز بز قندی
۱۹ دی ۱۲:۴۹
اخ اخ اخ منم میترسم مراقب بفهمه برگه رو بگیره ازم


یه بار یکی از دوستام کل تستیارو با غلط صحیحارو از رو من زد
ولی خب من مهربونم از دلم نمیاد من بلد باشم ولی پشت سریم
نمره کم بیاره

پاسخ :

خخخ فداتممممممم اجی خودمیییییی منم همینطور سر امتحان مطالعات برای اولین باااااااار تو عمرم بار با جلوییم تقلب کردم فک کننننن معلمه چ گاگول بود میز دوم و اول تقلب میکردن نمیدید سرش تو گوشیش بود داشت لاین یکیو لایک میکرد:))
بز بز قندی
۱۹ دی ۱۲:۰۶
من فقط میرسونم
شرایط برام پیش نمیاد که از کسی تقلب بگیرم

هیییییییییی روزگار

پاسخ :

خخخخخخ منم ورقمو آزاد میزارم ببینن ولی تقلب نمیکنم خب از روی کسی میترسم مراقب ببینه دیگه بدبببببببببببخخخخخخخخخت شم (میز اولم هسدم دیگه هیچییییییی)

البته اینم بگمااااااااا تقلب نمک امتحانه ولی خب باید دو طره باشه دیگه اجی کسی بت نرسوند نررررسووووووووون
مهســـــــــــــا ...
۱۹ دی ۱۱:۵۱
خیلی پست توپی بود دمت بخاری...
ایشالا نمره خوبی بگیری شاید معجزه شد خخخخ....

پاسخ :

خخخخخ فدات 

 نمرم بد نمیشه ولی خب 20 نمیشه دیگه:((
بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
۱۹ دی ۱۱:۲۴
:)
zahra najafkhani
۱۹ دی ۱۰:۴۴
باحاله

پاسخ :

mamnon
zahra najafkhani
۱۹ دی ۱۰:۴۴
خخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
خانومی ...
۱۹ دی ۱۰:۳۷
منم دقیقا همینم .درنتیجه واسه امتحان خودمو نمیکشم. واسه خودم راحتم ...
البته تو از این تنبلی استفاده نکن ها ، درس بخون ، تو میتونی ...

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان