روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

من یکیو دارم ک.....

من یکیو دارم��
حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم
بی قرار صداشم.!����

یکیو دارم شده همه هستیم
وجودم

من یکیو دارم��
حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم
بی قرار صداشم.!����

یکیو دارم شده همه هستیم
وجودم
عمرم
دار و ندارم!

یکی که بهم فهموند میتونم
عاشق شم.!��

��آهایی یکی ☝یدونه خودم��
با دنیام عوضت نمیکنم.★

۵ ۰
Ali ..
۱۴ آبان ۲۲:۰۹
سلام
وب خوبی داری پست های خوب عکسااا و ...
لایم داره وبت
ب منم یه سری بزن خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقی
sahar Ata
۱۲ آبان ۱۲:۰۹
دوست عزیز آیا میدانید موثر ترین روش افزایش بازدید کننده واقعی ، تبادل بنر می باشد ؟ با بالا رفتن آمار سایت خود میتوانید به درآمد سهل و آسانی بدون کمترین سرمایه گذاری برسید فقط کافی است طبق آموزش داده شده در سایت زیر بنر خودتان را فعال کنید . عضویت به تنهایی کافی نیست ، فعال شدن بنر شرط لازم برای افزایش بازدید کننده می باشد. این یک واقعیت است
درصورتی که آمار سایت شما بیشتر از 500 نفر باشد ، علاوه بر هزار امتیاز  عضویت هزار امتیاز هم اضافه داده میشود

به چند دلیل ما بهترینیم
داشتن 2000 سایت عضو لینک باکس ه بنر شما را نمایش میدهد
تا زمانی که نمایش ندهید ، نمایش داده نمیشوید

http://2baner.ir

برای اینکه بازدید کننده بیشتری داشته باشید در سایت زیر عضو و فعال شوید
http://Lbab.ir
http://popup.Lbab.ir
اگر فقط یکماه امتحانی فعال باشید میزان اثر گذاری در مقایسه با دیگر سایتهای مشابه شما را شگفت زده خواهد کرد .
چیزی را از دست نخواهید داد پس شک نکنید خواهشن

پاسخ :

نمیخوام بازدیکننده های زیادی داشته باشم شمام بار آخرت باشه تو وبلاگ من تبلیغ میکنی
yasna sadat
۰۲ مهر ۱۹:۵۳
عااااااااالی

پاسخ :

ممنون عزیزم
🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
۰۲ مهر ۱۸:۰۹
ارهههه عالیییی

پاسخ :

اوهوم خیلی میسی
بز بز قندی
۰۲ مهر ۱۵:۰۳
اوهوم
یه دنیا غم

پاسخ :

دقیقاااااا
بز بز قندی
۰۱ مهر ۲۲:۰۱
دیدی همه ام میگن چقدر خوش خیالی
تو که بهش نمیرسی....

حالم از این حرفشون بهم میخوره....

پاسخ :

دقیقا ادم میخاد لهشون کنه اصلا درک نمکنن فقط خودتی و اهنگات و یه دنیا غم:(
مهدی اصغری
۰۱ مهر ۱۶:۳۱
لایک

پاسخ :

تشکر
نفس سادات ..
۰۱ مهر ۱۲:۴۴
لاییییییییییییک

پاسخ :

میسی ابجی جونم دلم بلات تنگیده:(
sanaz khanoom
۰۱ مهر ۱۲:۲۴
بیگ لایک

پاسخ :

تشکر
بز بز قندی
۰۱ مهر ۱۲:۲۱
خوش به حالت
منم دارما ولی اون نمیدونه من دوسش دارم....


خیلی سخته یکی همه زندگیت باشه
ولی تو زندگیت نباشه....

پاسخ :

دقیقا عین همه دردمون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان