روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

♕عشقم ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ؟♛


♕عشقم ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ؟♛

✞ ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﯽ . . . ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﯽ . . .✙

☝ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻨﺪﻡ، ﻣ


♕عشقم ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ؟♛

✞ ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﯽ . . . ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﯽ . . .✙

☝ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻨﺪﻡ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭ ﺗﺎ ﻧﻔﻬﻤﯽ ﭼﻤﻪ ﻭﻟﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ╰☆╮

❀ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﻤﻤﻮ ﺑﺎ ...✌

✗ﯾﻪ ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻮﺍﻝ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﻭ ﻣﯿﮕﯽ : "ﯾﺎﺩﺕ ﻧﺮﻩ ﭼﻘﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻣﺎﺍﺍ ". . .♫

✓ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﺗﻮ ﯾﮑﯽ ﯾﺪﻭﻧﻪ ﯼ ﻣﻨﯽ . . . ﻫﯿﭻ ﮐﺴﻮ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ . . .☚

✗ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ . . . ﺣﺎﺿﺮﻡ ﺟﻮﻭﻭﻧﻤﻮ ﺑﺪﻡ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷم ﻮ☛

✓ﺗﻮﺭﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﻨﻢ . . .✲

✗ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻢ . . . ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﺻﺪﺍﺕ ﺑﻬﻢ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﯿﺪﻩ . . .✺

✓ﺻﺪﺍﺗﻮ ﻣﯿﺸﻨﻮﻡ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ . . . ﻭ ﻫﺰﺍﺍﺍﺭﺗﺎ ﻭﻗﺘﯿﻪ ﺩﯾﮕﻪ . . .✶

♀♥♂ﻫﻤﯿﻨﺎﺱ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﺸﻢ ^.^

دوستت دارم مخاطب خاص من



۵ ۰
BHR SMN
۳۱ شهریور ۱۳:۳۷
هعی!
مخاطب خاص منم همین جوری بود
ولی بود

پاسخ :

ماله من هست ولی تو خیال:"(
yasna sadat
۲۵ شهریور ۱۰:۵۵
لینک شدی با افتخاااار:)

پاسخ :

ممنونممممم همچنین

نفس سادات ......
۲۱ شهریور ۱۴:۲۴
مرسی بابت نظراتت

پاسخ :

فدات ببخشید دیر شد مسافرت بودم:)
آذین &گیتی
۱۹ شهریور ۱۶:۳۸
خوش به حال اون مخاطب خااااااااصصصصصص:)))

موفق باشی سحر جان...

پاسخ :

ممنون:)
علی اصغر سلطانپور
۱۸ شهریور ۱۳:۲۰
قشنگ بود

پاسخ :

مرسی
🎧hidden love🎶🎵
۱۷ شهریور ۲۲:۴۵
لایییییک

پاسخ :

ممنون
parisa shojaei
۱۷ شهریور ۲۰:۴۴
عالی بود
دنبالت می کنم عزیزم

پاسخ :

ممنون گلم همچنین
ملوس جون
۱۷ شهریور ۱۸:۲۱
من شمارو دنبال میکنم چرا شما منو دنبال نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟چرا؟اگه دوست ندارید بگید دنبالتون نکنم
ملوس جون
۱۶ شهریور ۱۹:۴۴
خعلی خعلی قشنگ بود

پاسخ :

مر300000000000000:))
ملوس جون
۱۶ شهریور ۱۹:۴۴
لایییییییییییییییییییییییک
ملوس جون
۱۶ شهریور ۱۹:۴۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
مهدی اصغری
۱۶ شهریور ۱۶:۳۱
لایک

پاسخ :

ممنونم
الی الیی
۱۶ شهریور ۱۵:۲۸
هعییییی بله دقیقا اینطوریه

پاسخ :

:)
گیسو شریفی
۱۶ شهریور ۱۳:۰۶
خدا  نصیــــــــــــــب 

همه بکنه 

بگو امین

پاسخ :

خخخخخخخخ آمـــــــــــــــــین
امیر سدنی
۱۶ شهریور ۰۹:۵۷
لینک شدید

پاسخ :

همچنین
خودم ...
۱۶ شهریور ۰۹:۱۴
خوش بحال اون مخاطب خاص:)

پاسخ :

خخخخ
نفس سادات ......
۱۶ شهریور ۰۸:۱۱
به به مخاطب خاص من خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:)
بز بز قندی
۱۶ شهریور ۰۰:۳۸
منم عشقمو بدجوری دوس دارم ولی انگاری عاشق شده


امشب یه دیوونه ام
اگه حدسم درست باشه
از این به بعد هرشب میشم دیوونه
خانومی ...
۱۵ شهریور ۲۳:۱۹
دلمان ضعف کرد :)))

پاسخ :

خخخخخخ خدا نصیبتون کنه ینی نصیب همه کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان