روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

عشقه من . .


عشقه من . . باورت بشود یا نه . . .!!! روزی میرسد که دلت برای هیچکس به انداره ی

من تنگ نخواهد شد.



عشقه من . . باورت بشود یا نه . . .!!! روزی میرسد که دلت برای هیچکس به انداره ی

من تنگ نخواهد شد. . . برای نگاه کردنم . . .خندیدنم . . .اذیت کردنم . . . برای تمام

لحظاتی که کنارم داشتی. . .روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی

بود . . . اما . . .روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد .










۷ ۰
BHR SMN
۳۱ شهریور ۱۳:۴۸
قشنگ بود

پاسخ :

ممنون لطف دارید
parisa .sh
۲۱ شهریور ۰۹:۵۹
بسیار عالی بود
لایک

پاسخ :

ممنونم:)
🎧hidden love🎶🎵
۱۷ شهریور ۲۲:۴۵
لایک

پاسخ :

:)
آذین &گیتی
۱۵ شهریور ۲۱:۰۳
زیبا بود...

لایک

پاسخ :

ممنون از شما:))
مهدی اصغری
۱۵ شهریور ۱۶:۲۵
لایک

پاسخ :

تشکر
امیر سدنی
۱۵ شهریور ۱۵:۲۰
سلام میای هم دیگرو لینک کنیم

پاسخ :

بله حتما
بز بز قندی
۱۴ شهریور ۲۲:۱۶
چ قشنگ

پاسخ :

مخصصصصصصصصصصصصصی
خودم ...
۱۴ شهریور ۲۲:۱۶
هیچکس...

پاسخ :

هعععععععععی هیچکس واقعا
گیسو شریفی
۱۴ شهریور ۲۰:۴۹
من تورو  2 هفته ای هس که دنبالت میکنم 

متاسفانه پیش نیومد  نظر  بزارم برات من  هم دنبالت میکنم  هم میلینکمت

پاسخ :

خخخخخخخ ممنون مرسی عزیزم
خانومی ...
۱۴ شهریور ۲۰:۴۵
قشنگ بود. 

پاسخ :

ممنون چشات قشنگ میبینه
گیسو شریفی
۱۴ شهریور ۲۰:۴۲
لایک


عالی

پاسخ :

مررررررررررررررسی:)
نفس سادات ......
۱۴ شهریور ۲۰:۳۸
لاییییییییییییییک

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان