روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

واقعا.........

(ghalb) .............

۰ ۰
مای رو دخمل تنها
۱۰ شهریور ۱۶:۴۴
لایک
آجی من دنبالت میکنم توهم منو دنبال کن

پاسخ :

مرسی اجی دنبال شدی 
شکوفه
۱۰ شهریور ۱۴:۲۵
لااااااایک

پاسخ :

فدااااااااااااااااااااااااااااااااات
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۷
اینم 9 تا نظر

پاسخ :

دمت گرم جبران میشه
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۷

این روزها از بس به خودم قول الکی دادم خسته شدم

خدایا خودت برای دروغ ها و حرفایم

 برنامه ای جور کن من دلم بشکند بد میشود

دیگر پیش دلم کم آوردم.


پاسخ :

لایک میسی
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۶

حواست باشد

به زودی همراه با اشکم از چشمم خواهی افتاد 

مواظب باش

دفعه ی دیگر

حوالی من و دلم توقف ممنوع 

آه ام زمین گیرت میکند.


پاسخ :

مررررسی اجی
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۶

نتــــــرس حـــــوا.....!

سیــــب را بــــا عشـــــق گـــــاز بـــزن

آدم بــــــــــی عشــــــــــق

لیـــاقت بهشــــــت را نــــدارد!



پاسخ :

ععععععععععععععععععالی عااااااااااااااااااالی
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۶

شهامت میخواهد

دوست داشتن کسی که خودت

میدانی هیچ وقت

هیچ زمانی

هیچ جایی

به او نمیرسی

پاسخ :

لایک اجی
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۶

تو را دوست داشته ام و دارم


آنقدر خواهم داشت تا ذخایر “دوستت دارم” در جهان ته بکشد


آنقدر که نسل بعد هیچ سهمی از عشق نبرند


پاسخ :

لاااااااااااااااااااااایک
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۵

همچنـــــان بـــه صــــدای قــــدم هـــایـــی

گـــوش سپــــرده ام کـــه

نـــــزدیـــــک مــــی شــونـــد و نمــی رسنـــد

دور میشــــونـــد و نمـــی رونـــد

کــــاش گـــوش هـــایم کـــر بـــودنــد و نمــی شنیدنـــد

پاسخ :

بسیار زیبا
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۵

اونی که رفــــــــــــــــــــــــتـــ...

رفته

اگه برگـــــــــــــــرده از دوست داشتن نیست 

واسه اینه که بهتر از تو پیدا نکرده

کسی که یه بار رفته اگه هم برگرده یادت باشه دیگه رفتن رو یاد گرفته 

پس اگه کسی رفت فراموشـــــــش کن حتی اگه برگرده....!!!!!!


پاسخ :

لایکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۵
خیــــالت تخت...!!
کـــــه اگـــــر روزی از کنــــــارم تصــــادفــــا رد شـــدی....!!!
سعــــی میکنــــم آنقـــدر غریبـــه بـــه نظـــر برســم....!!!
کــــه هــــوس کنــــی....!!!
دوبـــــاره عــــاشقــــم شــــوی...!!!

پاسخ :

لاااااااااااااااایک عالی
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۵

سخت است 

اتفاقی را انتظار بکشی که 

خودت خوب میدانی هرگز 

در راه نیست.

پاسخ :

مرسی عالی بود
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۴:۰۵
اجی من روی این پستت 9 تا نظر میذارم میشه تو هم روی پست اولم نه تا نظر بذاری؟

پاسخ :

چشششششششششششم
nafas sadat
۰۸ شهریور ۱۳:۵۰
واقعا لایییییییییییک خیلی قشنگه

پاسخ :

مرسی بووووووس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان