روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس!

نگران فردایت نباش ،خدا از قبل آنجاست:)

دلم کمی دختری می خواهد...


دلم کمی دختری می خواهد...

بی روسری.........بی روبنده

دلم کمی از ته دل خندیدن می خواهد.....

بی خجالت....بی نگاه هرزه

دلم کمی باد خوردن به موهایم می خواهد....

بی ترس......بی استرس

دلم کمی دویدن در خیابان می خواهد....

بی حرف.....بی حدیث

دلم کمی نشستن کنار یار می خواهد....

بی نگاه....بی تعصب

دلم کمی بوسه می خواهد....

بی عجله.....بی......

دلم فقط کمی دختری می خواهد....

۰ ۰
یوشیکا تزوکا (زهرا)
۰۳ شهریور ۲۱:۲۷
من ......... به پوشیدن چادر بدون اجبار میگم ازادی.............به خوندن نماز میگم ازادی .........

پاسخ :

لایک ب شما
عاشق عشق
۳۱ مرداد ۱۶:۱۱
عزیز هرکسی نظر خودشو داره اما من فکر میکنم قشنگی دختر بودن به اینکه تمام این کار هایی که شما میگید رو داشته اما توی خونه و برای یک نفر نه در خیابون وجلوی همه..
این آزادی ای که شما ازش صحبت میکنی رو مردها دارن اما دیگه مث دخترها اینقدر باارزش نیستند...

پاسخ :

بله کاملا درسته
ریحانه
۳۰ مرداد ۱۴:۱۷
با تبادل لینک موافقم  عزیزم

پاسخ :

لینک و دنبال شدی عزیزم
مای رو دخمل تنها
۳۰ مرداد ۰۰:۴۶
سلام وبت قشنگه دیدی اومدم 
اگه مایل به تبادل لینک بودی بیا وبم بگو 
اگه خواستی لینکم کنی بی زحمت
هم http://memoreis.blog.ir/
همhttp://mymemory0003.mihanblog.com/
دوتاشو لینک کن منم تو دوتا وبم لینکت میکنم

پاسخ :

سلام ممنون چشات خشگل میبینه چشم
nafas sadat
۲۹ مرداد ۱۸:۰۰
لاُیــــــــــــــــــــــــــــک

پاسخ :

ممنون عزیزم لایک به وجودت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•به دور از همه ی ادم های مسخره و متظاهر دنیای واقعی...
فقط و فقط
برای مقداری آرامش...
اینجا از ته ته ته دل از روزمرگیام مینویسم :)

•دانشجوی رشته ی روانشناسی:)
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان